abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:49:36 #126
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28530135
In de krant stond dat ze voor de ingang moesten liggen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:52:58 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_28530302
Groningers zijn daar te nuchter voor, als ze dit in Haarlem hadden gedaan, had waarschijnlijk half A'dam Oost op het parkeerdek overnacht

De tegenprestatie is wat magertjes misschien, maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:13:09 #128
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28539738
ff snel vraagje. Weet iemand of ze die kinderfeauteuils nog hebben (Poang geloof ik maar dan in kinderformaat?)?
Ik ga vanvond naar ikea en ik wil graag zo'n stoeltje voor Saskia
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28540087
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef E.T. het volgende:
ff snel vraagje. Weet iemand of ze die kinderfeauteuils nog hebben (Poang geloof ik maar dan in kinderformaat?)?
Volgens mij zijn die vorig jaar in de sale Plundra geweest, blauw en rood. Ik geloof niet dat ze er nog zijn (maar ik kan ernaast zitten natuurlijk).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:43:29 #130
3011 E.T.
pi_28540243
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:33 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die vorig jaar in de sale Plundra geweest, blauw en rood. Ik geloof niet dat ze er nog zijn (maar ik kan ernaast zitten natuurlijk).

alles wat ik aan leuke dingen voro Saskia zie, is uit de collectie gehaald..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28540502
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:

..... maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
Zoals ?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28540533
Ikea Groningen (2) vanochtend geopend

Nog maar even langs deze week
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28541121
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Zoals ?
IKEA Groningen
pi_28542502
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:
Groningers zijn daar te nuchter voor, als ze dit in Haarlem hadden gedaan, had waarschijnlijk half A'dam Oost op het parkeerdek overnacht

De tegenprestatie is wat magertjes misschien, maar er zijn nog veeeeeel leukere acties
Wat ik begrepen had waren het er een stuk of 12-15 die (buiten) de nacht hebben doorgebracht. Groningers zullen daar waarschijnlijk inderdaad te nuchter voor zijn... (edit) Aardig detail: het bed moesten ze nog wel eerst zelf in elkaar zetten...

Maar goed, de winkel ziet er prachtig uit en eindelijk hebben wij ook een Småland (Het Toverbos). Zal een stuk rustiger worden in de winkel
Bananenyoghurt...
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:28:03 #135
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_28573809
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Fiorenza het volgende:
ik vind em zo gaaf!
Alleen zou ik hem graag op een muur zien, dan is de verhouding beter in te schatten.
Hij lijkt me nogal groot, dus zal ik wel eerst een plekkie moeten vinden.

(en vriendlief nog overtuigen natuurlijk....)
Ik zal deze week wel ff een foto maken, ik heb em op mijn kamer op een witte wand hangen dus...

Btw, las ik nou dat ze in groningen de showroom hebben gecombineerd met marketplace ofzo!?
quote:
Bij IKEA Groningen vind je 2 verdiepingen wooninspiratie met een combinatie van meubels en accessoires. Alles staat overzichtelijk bij elkaar. Bijvoorbeeld de kook- en eetaccessoires bij de keukens en eetkamers op één verdieping. Dat is wel zo logisch.
pi_28574228
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:28 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik zal deze week wel ff een foto maken, ik heb em op mijn kamer op een witte wand hangen dus...

Btw, las ik nou dat ze in groningen de showroom hebben gecombineerd met marketplace ofzo!?
[..]
Yep, dat had ik ook gelezen, check maar eens intranet, ziet er qua opzet echt heel anders uit dan de 'standaard' IKEA winkel. Het is dat Groningen zo'n 240 kilometer van hier ligt, anders ging ik er binnenkort echt wel een keer kijken
pi_28581189
Showroom is inderdaad met marketplace gecombineerd. Voor jullie waarschijnlijk vreemd, maar wij hebben het hier altijd al min of meer zo gehad. Voor ons veranderd er in die zin dus ook niet zo veel. En met de winkelwagens gaat dat erg goed moet ik zeggen. Naast de normale roltrap hebben we ook een roltrapachtig systeem voor de winkelwagens. Je drukt hem erin, stapt op de normale roltrap en gaan samen met je wagentje naar beneden. Een normale lift kan natuurlijk ook altijd nog.

Trouwens, als ik het goed begrepen heb is onze indeling een test. Mocht dit goed werken, dan is de kans groot dat nieuwe vestigingen ook volgens deze opzet worden gebouwd.

edit:
P.S.: Als je hier nog wel een keer komt, laat het me even weten als je witl. Kunnen we elkaar misschien eens een keertje de hand schudden ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door groningerstudent op 07-07-2005 10:56:07 ]
Bananenyoghurt...
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:37:44 #138
3011 E.T.
pi_28598000
LIjkt mij ideaal, eerlijk gezegd.. Alles lekker bij elkaar
Ik zie namelijk altijd bij de keukens enzo leuke dingen, die ik dan beneden weer niet kan vinden omdat ik niet meer precies weet wat 't nou was enzo..
Als 't meteen in de buurt ligt, zou ik meteen in de gele tas stoppen

Ik ging vanmorgen om een stoel voor Saskia naar Barendrecht... Helemaal geen 'normale' stoel voor haar waarin ze lekker tv kan kijken
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:39:52 #139
3011 E.T.
pi_28598075
Trouwens wel een erg leuk meegroeibed gezien voor madam voor als ze een nieuwe kamer krijgt ivm brusje
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:50:49 #140
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28598439
Ik ben vandaag even wezen kijken en hier is als consument mijn mening

- Het is nog erg moeilijk om de weg goed te vinden. Waren er bij de vorige IKEA nog kleine, redelijk onopvallende sluipwegen om de route te verkorten, nu staan ze tamelijk groot aangegeven en is het verschil tussen een korte en lange route moeilijk te zien.
Daarnaast staan er geen pijlen meer op de grond, waardoor je de route niet altijd even goed kunt volgen.
Was het bij de vorige winkel nog zo dat je aan beide zijden van het pad artikelen had staan, nu loop je van zaal naar zaal, waardoor je een grotere kans hebt om dingen over het hoofd te zien.

-Sommige artikelen, zoals lampen, staan soms zo hoog dat het niet te zien is hoe e.e.a. gemonteerd is.

-De Zweedse supermarkt (om het etenswarengedeelte na de kassa even te benoemen) is erg leuk, allemaal nieuwe spulletjes

-Alles is erg ruim opgezet, zelfs met drukte heb je niet het idee dat het druk is, mede dankzij de grote hoeveelheid kassa's.

-Door de grote zalen en de kale grijze vloer is de nieuwe IKEA nog een beetje kil, een beetje onaangenaam, maar goed, dat moet misschien nog groeien.

Kortom, ik ben wel enthousiast over de grote opzet en het nieuwe assortiment, maar het is nu nog iets te kil en te grootschalig om je er 'thuis' te voelen.

Wat trouwens ook erg grappig was is dat de medewerkers net zo verdwaald rondliepen als de bezoekers
  Jubileum moderator donderdag 7 juli 2005 @ 20:42:19 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28600254
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ze een paar weken geleden in Haarlem nog zien staan ET, misschien is het een telefoontje waard? Dan wil ik hem evt. wel voor je ophalen hoor.
Trouwens, een waarschuwing, de (mini)poang is een pietsie gevaarlijk voor kindjes. De zitting valt nogal diep, schuin aflopend,naar achter (do i make sense?) waardoor kinderen heerlijk achterover zitten. Alleen, als ze willen opstaan moeten ze echt naar de voorkant van de zitting schuiven waardoor de stoel enorm makkelijk voorover kiept. De eerste keer dat dat gebeurde schrok ik me rot.
Bij de 2e keer heeft Jeroen er een aanpassing op gemaakt, die heeft die 2 latten waar de stoel op staat (onderstel) verlengd aan de voorkant, en nu kan hij niet meer kiepen.
Als ze wat groter zijn, Eva's grootte ongeveer, is dat probleem er niet meer maar Saskia kan daar nog wel last van hebben.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:28:13 #142
3011 E.T.
pi_28604688
Hou ik even in gedachten, Lois. Ik zal dan eerst ff bellen met Delft en Sliedrecht.. dat is tenslotte ook makkelijk bereikbaar vanaf hier (en ik ga nog ff naar prenatal, kijken voor iets soortgelijks)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:57:12 #143
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_28614164
Heeft iemand die Plundra Pasta Pesto uit het restaurant al gehad? Ik zag een plaatje achterop de folder staan en hij zag er wel errrug uit!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_28617240
Ik heb net een Expedit gekocht, de grote versie... Vraagje aan de IKEA experts: moet dat ding nou echt vast aan de muur? Volgens mij heb je een aardbeving nodig om hem te laten kantelen. En aan de bovenkant staat ie bij ons wel 2 centimeter van de muur af, dus dat is ook nog eens lastig met vastzetten...
pi_28619749
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:20 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb net een Expedit gekocht, de grote versie... Vraagje aan de IKEA experts: moet dat ding nou echt vast aan de muur? Volgens mij heb je een aardbeving nodig om hem te laten kantelen. En aan de bovenkant staat ie bij ons wel 2 centimeter van de muur af, dus dat is ook nog eens lastig met vastzetten...
Nee, je *hoeft* het niet vast te zetten. Het wordt wel aangeraden uiteraard, met het oog op veiligheid. (Het gebeurt vooral met open kasten of ladenkasten weleens dat kinderen het als klimtoestel willen gebruiken, en je wil niet weten wat er gebeurt als 'ie dan gaat kiepen.)

Maar als je 'm los wil laten staan, geen probleem
pi_28620076
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben vandaag even wezen kijken en hier is als consument mijn mening

- Het is nog erg moeilijk om de weg goed te vinden. Waren er bij de vorige IKEA nog kleine, redelijk onopvallende sluipwegen om de route te verkorten, nu staan ze tamelijk groot aangegeven en is het verschil tussen een korte en lange route moeilijk te zien.
Daarnaast staan er geen pijlen meer op de grond, waardoor je de route niet altijd even goed kunt volgen.
Was het bij de vorige winkel nog zo dat je aan beide zijden van het pad artikelen had staan, nu loop je van zaal naar zaal, waardoor je een grotere kans hebt om dingen over het hoofd te zien.
Dat ben ik redelijk met je eens. Het kan trouwens best zijn dat de pijlen nog wel komen als blijkt dat veel mensen hier last van hebben. Het is voor ons ook allemaal even aftasten. Het over het hoofd zien valt voor mijzelf wel mee, aangezien je toch overal wel zo'n beetje overheen kan kijken. Er zijn weinig plekken die echt verstopt zijn, zeg maar.
quote:
-De Zweedse supermarkt (om het etenswarengedeelte na de kassa even te benoemen) is erg leuk, allemaal nieuwe spulletjes
De Sweden Shop is inderdaad een ontzettend grote verbetering vergeleken met het sneue hoekje dat we hadden. Eindelijk een volwaardige shop.
quote:
-Door de grote zalen en de kale grijze vloer is de nieuwe IKEA nog een beetje kil, een beetje onaangenaam, maar goed, dat moet misschien nog groeien.
De betonnen vloer is een bewuste keuze geweest. Ik (en meer van mijn collega's) zijn er persoonlijk ook niet zo'n fan van, maar dat komt vooral omdat we gewend zijn een grote stukken gelamineerde vloer.
quote:
Wat trouwens ook erg grappig was is dat de medewerkers net zo verdwaald rondliepen als de bezoekers
Klopt, veel collega's lopen nu ook standaard rond met een boodschappenlijstje omdat daar een plattegrondje op staat. Kan veel helpen met het richting wijzen naar een klant.
Bananenyoghurt...
pi_28624058
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:43 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, je *hoeft* het niet vast te zetten. Het wordt wel aangeraden uiteraard, met het oog op veiligheid. (Het gebeurt vooral met open kasten of ladenkasten weleens dat kinderen het als klimtoestel willen gebruiken, en je wil niet weten wat er gebeurt als 'ie dan gaat kiepen.)

Maar als je 'm los wil laten staan, geen probleem
Ah oke, bedankt .
pi_28624554
Hoi ! Ik zag dat die ploing Poang kussens voor de stoelen in de aanbieding waren van de plundra!

Welke kleuren zijn er nog in de vestigingen utrecht of amsterdam? Of waar kan ik dat zelf nakijken?

Deze stoel:

[ Bericht 11% gewijzigd door MaRySe op 08-07-2005 15:00:36 ]
pi_28758366
Anna is opgemerkt hoor

Heb je een probleem: vraag het Anna
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:58:49 #150
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_28772342
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 02:10 schreef Allan24 het volgende:
Anna is opgemerkt hoor

Heb je een probleem: vraag het Anna
Allan wat is je functie!? Anna 'onderhouden'?
quote:
Je zei: Heb je een vriend?
Ik heb een vriend, hij heet Allan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')