kweet het, ik kon helas niet eerder, dus gokte ik er maar op.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Sorry, maar
Dat *had* je kunnen weten
[..]
[..]
[..]
staan die ook op de site dan? Of kijk ik erover heen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:52 schreef Adelante het volgende:
niet voor alle modellen, maar voor de meeste (beddinge, futons) zijn de matrassen los verkrijgbaar
nope, op de site staan complete modellen, maar in de winkel kun je keuze maken uit verschillende matrassen en bekledingen en soms onderstellen/potenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:59 schreef greatgonzo het volgende:
staan die ook op de site dan? Of kijk ik erover heen?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor degenen die het willen weten:
Ludde het schaapje kan in de wasmachine. Het leer wordt er uiteraard wat hard van, maar na een borstelbeurt ziet Ludde er weer prachtig uit.
Kan je hiervan pics maken? thanksquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef erik-de-perik het volgende:
heb van de week toen ik met mijn vriendin haar bed HOPEN (midden-bruin) ging halen meteen die poster (ingelijst) van Times Square mee genomen, wat een mooi ding is dat zeg!!
voor pics roep maar
wat is het formaat eigenlijk?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef erik-de-perik het volgende:
hier issie dan, in het midden is ie wat lichter, dat komt door de flits
[afbeelding]
140 bij 100 cm...quote:
Een gegeven paard...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef detulp050 het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/inschrijving_slaapactie.html
Gevonden! Je moest je al inschrijven en het gaat om een übercheapass-bed
Tsja, je zult ook maar iets van meer dan 100 euro weggeven aan mensen die er 12,5 uur voor buiten moet liggen
Ze verwachten wel dat je je inschrijft met een goede reden en dat je bijna 13 uur in de kou buiten gaat liggen. Uiteraard doen de deelnemers dit vrijwillig, maar het is wel een magere tegenprestatie van de IKEAquote:
Waar staat dat je buiten moet liggen? Ik kreeg eerder de indruk dat je IN de Ikea mocht liggen... maar dat kan ik ook fout hebben. Ik vind het in ieder geval wel een leuke actie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze verwachten wel dat je je inschrijft met een goede reden en dat je bijna 13 uur in de kou buiten gaat liggen. Uiteraard doen de deelnemers dit vrijwillig, maar het is wel een magere tegenprestatie van de IKEA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |