Tja 't is 30° buiten, komkommertijd bij IKEAquote:Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef saaw het volgende:
dooie boel hier
ik wil juist zo snel mogelijk mn slaapbank zodat er vriendjes en vriendinnetjes kunnen blijven pittenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Tja 't is 30° buiten, komkommertijd bij IKEA![]()
MEER MEER MEERquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:44 schreef Adelante het volgende:
Vanaf 6 juli weer plundra bij IKEA
![]()
klein tipje van de sluier:
[afbeelding]
Woonsdag 29 juni is de eerstvolgende en aan meer info m.b.t. de PLUNDRA! kan ik je niet helpen nog, da's een schone taak voor marketing om de volledige folder te verspreidenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:24 schreef Chielus het volgende:
MEER MEER MEER
Wanneer is het trouwens woonsdag, volgens mij is het nl deze maande de aanbieding van de regiseurs stoeltjes waar ik al een half jaar op wacht.
jemig, wat heb je allemaal wel niet gekocht dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
ik ben zaterdag weer geweest, direct mijn gehele huursubsidie uitgegeven
je kunt wel met ikea mailen, ze mailen hartstikke snel terug is mijn ervaringquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:35 schreef saaw het volgende:
ik weet nogsteeds niet wat de naam was van de stoel die ik heb maar ik heb wel het nummer gevonden: 13570
kan ik op de site ergens zoeken op ID nummer? zo ja, waar? want ik kan niet vinden
IKEA artikelnummers bestaan uit 8 cijfers, de code die jij hebt gevonden is het leveranciersnummer, desalniettemin kan dat nummer makkelijk zijn als je de klantenservice mailt om te vragen welke stoel je precies hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:35 schreef saaw het volgende:
ik weet nogsteeds niet wat de naam was van de stoel die ik heb maar ik heb wel het nummer gevonden: 13570
kan ik op de site ergens zoeken op ID nummer? zo ja, waar? want ik kan niet vinden
Flauwekullen met Anna!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:07 schreef Fiorenza het volgende:
Je zei: hoe laat is het
In Amsterdam en Stockholm is het 23:03 uur en 02 seconden.
quote:Op zondag 26 juni 2005 03:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Flauwekullen met Anna!
--------------------------------
Je zei: Waar ligt Zweden?
Sorry, maar ik ben erg slecht in topografie. Als je wilt, geef ik je informatie over één van onze IKEA winkels. Over welke IKEA winkel wil je meer informatie?
Je zei: Jij weet wel veel!
Wat is wijsheid? Ik zou graag eens met je over kennis of wijsheid willen praten, maar zullen we het nu over IKEA hebben?
Je zei: Hoe laat ben je vrij?
Ik werk 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Je zei: Kun je ook dansen?
Sorry, maar mijn werk bestaat uit het praten over IKEA producten en services. Van culturele onderwerpen weet ik niet zoveel.
Je zei: Zing eens een liedje!
IKEA is ook gek op muziek en heeft de mooiste meubels om alles in op te bergen. Ik zal de pagina openen met artikelen om dvd's en video's op te bergen.
Je zei: Je bent schattig, Anna.
Bedankt voor het compliment. Wilde je iets over IKEA vragen?
Je zei: Mag ik je een zoen geven?
Bedankt voor het aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Toch bedankt!
Je zei: Wil je met me trouwen?
Je kan niet met een on line assistent trouwen. Je kan in onze winkels wel de leukste huwelijkscadeaus vinden. Zeg me welk artikel je zoekt en ik help je verder.
Je zei: Heb je ook een zus?
Ik praat liever niet over mijn familie op dit moment. Wil je me een vraag stellen over IKEA? Dat zou geweldig zijn!![]()
![]()
Geen idee, het is een nieuw artikelquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef var.fok het volgende:
Ook al eens in een ander forum gevraagd, maar kreeg toen weinig respons.
Kan iemand mij wat vertellen over de (lange termijn) kwaliteit van deze vloer 'Balk':
[afbeelding]
Maar aangezien er een flinke garantie op zit (wat is het, 10 jaar geloof ik? Check 't effe op de afdeling vloeren bij IKEA) zal het wel goed zitten denk ik.quote:Natuurlijke materialen geven een gezellige sfeer en worden in de loop der jaren alleen maar mooier. Aanbevolen voor woonkamer en slaapkamer. Kan 1-2 keer geschuurd worden. Te verbinden met de meegeleverde kunststof lijst voor zichtbare of onzichtbare naad. Kan op bestaande vloeren gelegd worden, met uitzondering van hoogpolige vloerbedekking. Voetstappen hoor je beduidend minder op een houten vloer dan op een laminaatvloer. Gemakkelijk schoon te houden - geen extra oppervlaktebehandeling nodig.
Hm, hoe hoog is zo'n stoeltje? Ik bedoel, weet iemand hoe hoog de zitting is vanaf de grond gemeten?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:33 schreef Allan24 het volgende:
Bijna Woonsdag!!
[afbeelding]
Ik voorzie gooi- smijt- en vecht-taferelen om 10:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |