Geen idee, sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was een paar weken terug bij groningen in de ikea. En daar zag mijn moeder toen een kapstok. Ongeveer de stijl van de LEKSVIK, maar dan met lades. Toen hebben we hem niet meegenomen, want we dachten dat hij te breed zou zijn. Maar hij had wel gepast. Dus ben ik later nog naar Utrecht en Hengelo geweest. Maar zonder succes.
Dus heeft iemand van jullie enig idee hoe die kapstok heet, en of hij binnenkort ook aan Hengelo geleverd wordt?
Er gaat ècht heel veel in prijs omlaag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:19 schreef bassieVL het volgende:
dan moet ik nog maar even wachten met de mysinge te kopen. Tnx voor de tip.
Gaat de Magiker toevallig ook omlaag in prijs??
Nee, dat spul voelt juist lekker!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef groningerstudent het volgende:
NewSnake vind ik altijd wel ontzettend ranzig aanvoelen...![]()
nogmaals bedankt. ik ga lekker wachten tot 1 september en dan de IKEA leegkopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Er gaat ècht heel veel in prijs omlaag!
Zo ook: MAGIKER opbergcombinatie
[afbeelding]
Van 353.- voor 310.-
Waar het prijsverschil precies in zit weet ik niet, dit zijn volgens mijn enkele artikelen die samen één product vormen voor die totaalprijs, maar er zijn dus Magiker-onderdelen die in prijs dalenBovendien komt er een nieuwe kleur: kersenpatroon!
Die restaurant-actie wordt (wegens TE overweldigend succes) iets gewijzigd m.i.v. september. In plaats van korting aan de kassa, krijg je de tweede avondmaaltijd in het restaurant dan voor ¤1. (Niet in IKEA Delft, overigens.)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:57 schreef Jurruh het volgende:
Wij zijn woensdag ook naar IKEA - Woonsdag geweest! In Groningen...
Maar wat is dat toch een fantastische actie dat het bedrag dat je het in restaurant betaalt van het bedrag dat je in de échte winkel koopt afgaat.. En dat eten is daar zóó lekker
nieuwe prijzen gelden vanaf 22 augustusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:20 schreef bassieVL het volgende:
nogmaals bedankt. ik ga lekker wachten tot 1 september en dan de IKEA leegkopen.![]()
Eind augustus/begin september krijgt elk huishouden in Nederland 'm in de bus (... mits geen ja/nee of nee/nee sticker)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef Mereltje het volgende:
Hoe kan ik die nieuwe catalogus aanvragen? zie er niets van op de ikeasite.
Die salontafel is mooi, wil ik ook kopen
Die heb ik dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Eind augustus/begin september krijgt elk huishouden in Nederland 'm in de bus (... mits geen ja/nee of nee/nee sticker)
In Duitsland kun je stickers bestellen met "Jah, ich will ein IKEA Katalog"quote:
grappig, maar ik woon in een portiekflat waar de brievenbussen beneden voor een groot deel openstaan, haal er wel eentje stiekum uit bij de buren, die er toch niet meer wonenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
zo iets dus, er is vast wel iemand die een NL versie kan photoshoppen
Nog beter. dan ben ik de 22ste te vinden bij de IKEA. Ik hoop dat dan alles op voorraad is. Het liefste neem ik alles in een keer mee. Wel een handige functie dat je op internet kunt nakijken of iets op voorraad is of niet. Het is sowieso een zeer goede website van IKEA.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
nieuwe prijzen gelden vanaf 22 augustus
dat ronde bed hadden ze al een keer in het assortiment. ziet er wel mooi uit. Zal er ook een in een 2.20 meter versie zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:06 schreef Adelante het volgende:
voorproefje uit de nieuwe catalogus, ik wil een rond bed
[afbeelding]
Volgens mij slaapt het alleen voor geen meter.. of je moet er ontzettend aan wennen in het begin..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:07 schreef bassieVL het volgende:
[..]
dat ronde bed hadden ze al een keer in het assortiment. ziet er wel mooi uit. Zal er ook een in een 2.20 meter versie zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |