Dat hebben er al genoeg voor mij gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Enige argumentatie zou niet misstaan![]()
Ik vrees een beetje dat de Tour het type zal missen die Simoni was in de afgelopen Giro. (of vroeger Pantani) iemand die elke gelegenheid aangrijpt om bergop aan te vallen. Desnoods vanop de voorlaatste klim al. Maar ja, het zal niet van de Spaanse klimmers in de Tour komen, die hebben een rekenmachientje in hun stuur ingebouwd om hun top 10 te verzekeren bedenk ik mij meestal.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef Ericr het volgende:
Hoop dan ook dat het een tour wordt van de aanvallers, maar ja waar zijn die nu Virenque er niet bij is en Jalabert al jaren geleden is gestopt? Koers hard maken op de laatste berg zal Armstrong niet in gevaar brengen, die wint toch genoeg tijd terug in de tijdritten. Botero mag dan gisteren de tijdrit hebben gewonnen, maar die man presteert niet onder druk. Het is geen killer.
Misschien vinokourov...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje dat de Tour het type zal missen die Simoni was in de afgelopen Giro. (of vroeger Pantani) iemand die elke gelegenheid aangrijpt om bergop aan te vallen. Desnoods vanop de voorlaatste klim al. Maar ja, het zal niet van de Spaanse klimmers in de Tour komen, die hebben een rekenmachientje in hun stuur ingebouwd om hun top 10 te verzekeren bedenk ik mij meestal.
Ziek zwak en geblesseerd, Vino is nooit echt in orde geweest, nu begint hij in vorm te komen....klinkt wel raar, hij is nu in vorm moet ik eigenlijk zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef Ereinion het volgende:
Toen hij derde werd had hij een nog veel beter voorjaar, won toen Parijs Nice, Amstel, en de ronde van Zwitserland. Dit jaar vond ik hem niet super in het voorjaar, alleen in de LBL, de rest van de tijd was hij tamelijk onzichtbaar. Ik maak me er weinig zorgen over of hij zijn vorm vast kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |