Zeg, nu ik je toch spreek, hebben jullie nou echt van die grote lullen?quote:
En een botje door zijn neus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nu ik je toch spreek, hebben jullie nou echt van die grote lullen?
tvpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk al 6 jaar dat Kasta in Ossendrecht woont, en recent ben ik er geweest en toen kwam ik erachter dat het heul niet in de Achterhoek ligtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Ronno het volgende:
[..]
mijn dorp, wat doe je?![]()
(verkapte: hoe-ken-jij-Ostrect vraag)
En net beweerde je nog dat je als een psychotische stalker mijn gehele fokcarriere gevolgd hadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef TheMassive het volgende:
Werkelijk? En jij leest ELK topic van het hele forum? Ik zou bij god niet weten hoe ik moet ruiken dat er ergens een column van hem staat, ook al zou het me iets interesseren.
Laat ik 't zo zeggen: Ik moet om het hoekje kijken als ik in [B&H] zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ok, maar jij bent geen negerquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen: Ik moet om het hoekje kijken als ik in [B&H] zit.
Mijn forum, wat doe je?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef Posdnous het volgende:
Ik moet om het hoekje kijken als ik in [B&H] zit.
Ow, kheb wel een lange lulquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ok, maar jij bent geen neger
Ben je nou onderhand getrouwd of hoe zit het.
Ik beweer nergens dat ik een "psychotische stalker' was of ben. Kun je het gedeelte waar ik dat post ook quoten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef kastanova het volgende:
En net beweerde je nog dat je als een psychotische stalker mijn gehele fokcarriere gevolgd had.
En dan mis je mijn populairste topics?.
Dus we kunnen nu legaal vreemd gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, kheb wel een lange lul![]()
Jaja, het is allemaal gebeurd.![]()
Boe` s popa listquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
Ik ben een popalist
Je doet er zelf aan mee..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Sheva het volgende:
dat zo'n ontzettend lullig ventje toch nog zoveel reacties kan krijgen op zo'n topic he
Doen wij wel voor je, je bent precies dat. getuige FB, wat je daar geflikt hebt vergeef ik je werkelijk nooit, oh, en ik ben nu serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik een "psychotische stalker' was of ben. )
post hem in US, dan heeft KAsta weer even wat te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, kheb wel een lange lul![]()
Jaja, het is allemaal gebeurd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |