Weet ik niet? Maar als jij een neger was en ik zou zeggen dat alle negers stinken, zou jij je niet aangesproken voelen dan?quote:
Ik mag toch hopen dat ze zich allemaal aangesproken voelen, ik was immers niet van plan om het voor elk organisme met melkklieren opnieuw te gaan typenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Tering man, breng jij je er op zo'n makkelijke manier vanaf? Wat moet dit over andere vrouwen in dit topic zeggen? Over die rooie bv? Of trekt zij zich er niks van aan, en kan ik daaruit concluderen dat zij zich niet als vrouw ziet? Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?
Als hij niet zou stinken, niet nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Weet ik niet? Maar als jij een neger was en ik zou zeggen dat alle negers stinken, zou jij je niet aangesproken voelen dan?
Ja, ik zou meteen een FB-topic openen. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Weet ik niet? Maar als jij een neger was en ik zou zeggen dat alle negers stinken, zou jij je niet aangesproken voelen dan?
Je zei net dat je hem zo goed kon, maar zijn column heb je net even gemist zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Tering man, breng jij je er op zo'n makkelijke manier vanaf? Wat moet dit over andere vrouwen in dit topic zeggen? Over die rooie bv? Of trekt zij zich er niks van aan, en kan ik daaruit concluderen dat zij zich niet als vrouw ziet? Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?
Flikker toch op, die rooie lacht zich naar, boert nog eens flink, krabt zich in de ballen en neemt vast een biertje en slaat zo die rotjong in elkaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik kom alleen op fok forum. Ik volg ook niet alles wat er op de EO wordt uitgezonden, jij wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei net dat je hem zo goed kon, maar zijn column heb je net even gemist zeker.
Dude, praat ABN. Met je "kon"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei net dat je hem zo goed kon, maar zijn column heb je net even gemist zeker.
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ok, alle negers stinken, hup, hup.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, ik zou meteen een FB-topic openen. Denk ik.
Okay, ik noteer *geen echte vrouw*.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op, die rooie lacht zich naar, boert nog eens flink, krabt zich in de ballen en neemt vast een biertje en slaat zo die rotjong in elkaar.
En schopt die vent van dr de auto in om pizza;s te halen.
Racist!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Tja, laat die column nou net op het forum hebben gestaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik kom alleen op fok forum. Ik volg ook niet alles wat er op de EO wordt uitgezonden, jij wel?
Daar was een heel cool topic over...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, die rooie lacht zich naar, boert nog eens flink, krabt zich in de ballen en neemt vast een biertje en slaat zo die rotjong in elkaar.
En schopt die vent van dr de auto in om pizza;s te halen.
try mequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Schop um even naar GC Kasta, kan BKT ook even reageren![]()
Werkelijk? En jij leest ELK topic van het hele forum? Ik zou bij god niet weten hoe ik moet ruiken dat er ergens een column van hem staat, ook al zou het me iets interesseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, laat die column nou net op het forum hebben gestaan.
Ja joh tonks, jij popalist!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Ik snap dat je nu popalistisch wil laten zien dat je je irriteert aan mij
mijn dorp, wat doe je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |