Hij heeft hem weer eens uit zijn broek gehaald?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
DE opmerking van de dag!!!!![]()
![]()
O, en ik heb hem zaterdag weer "gezien"
Een Übermensch met een forum vol hersenloze volgelingen, duhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:54 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Maar als per definitie iedereen om je heen een vmbo-er is, wat maakt jou dat dan?
Toch niet gek, voor zo'n metropoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar we hebben Hutten, 't Peuleke en de Schouw nog.
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft hem weer eens uit zijn broek gehaald?![]()
Kan dat? Dan fiets ik er straks even langs en overheen...quote:
een beetje zelfkennis is best oke voor jou hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een Übermensch met een forum vol hersenloze volgelingen, duh.
Vraag het maar ff vriendelijk, dan post 'ie hem zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
Kan dat? Dan fiets ik er straks even langs en overheen...![]()
Hobbies/interesses: Newbie pesten in ons topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
een beetje zelfkennis is best oke voor jou hoor
Nee dat is Lucida alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, als je nou humor zou hebben zou ik zeggen dat dit een leuke opmerking was. Maar aangezien ik jou na een aantal jaar gezien te hebben op fok niet inschat als iemand met humor, en ik dus niet anders kan concluderen dat je hier serieus bent, vind ik dit ronduit een sneue opmerking.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef kastanova het volgende:
soms moet je ergens de humor van in kunnen zienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Newbie pesten in ons topic![]()
![]()
Oh maar wacht, 'je moet hem kennen om hem te waarderen'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Kijk, als je nou humor zou hebben zou ik zeggen dat dit een leuke opmerking was. Maar aangezien ik jou na een aantal jaar gezien te hebben op fok niet inschat als iemand met humor, en ik dus niet anders kan concluderen dat je hier serieus bent, vind ik dit ronduit een sneue opmerking.
soms jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
soms moet je ergens de humor van in kunnen zien
Deze geldt ook voor jou:quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga op die kutweblog van je spelen knaas.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan mag je ook onder mij.
Ik heb geen GPS om daar tussen de weilanden en het bos de juiste coordinaten van zijn moestuin-huisje te vinden...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het maar ff vriendelijk, dan post 'ie hem zo.
Ik als die hard rijkeluis kind zonder degelijke opleiding vind foto's van bier ook ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie me al aan de bar zitten.
- Ej Blokhuis, wat doe jij tegenwoordig zoal?
"Mên, ik ben echt helemaal da bomb op een forum vol vmbo-ertjes waar ik slotjes gooi op topics waar men plaatjes van bierflesjes post!"
En dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |