Nu weer over je typfouten beginnen zou flauw zijn hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
In jouw ogen diebiel zijn zegt echt nog maar 0,0.
Ook maar de weblog is meer werk enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef tonks het volgende:
Hey knut jij bent toch site-admin fotoboek
He, geef jij eens antwoord op mijn vraag. Wat houdt die popa lijst in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef tonks het volgende:
Hey knut jij bent toch site-admin fotoboek
Zie m'n reactie onderaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef yvonne het volgende:
Je gedram, je gezuig, je mateloze bemoei, bepalen wat WIJ met onze tijd horen te doen, eisen dat mensen MOETEN reageren, de totale sfeer verkloten, alles verdacht maken,
Ah kom op man, ben zo'n huillie ben je toch niet?quote:en als klap op de vuurpijl deed je Danny die post doen, en dat vergeef ik je niet snel.
Ik heb topics lang in FB nagedacht, ik zei geen andere dingen dan andere. Ik denk na, jij mag ook nadenken, yvonne.quote:En ga nu maar eens nadenken.
Ow, ik dacht dat alle site-admins ALLE FB topics altijd lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Knut het volgende:
Dat het een klootzak is wist ik al. Maar dat is niet zo gek dat is hij al jaren. Maar ik weet niet wat yvonne nu bedoelt
Lul!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu weer over je typfouten beginnen zou flauw zijn hé?.
Ik ben nog niet zo lang SAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alle site-admins ALLE FB topics altijd lezen.![]()
Nee, je hebt totaal niet nagedacht, je hebt lopen zuigen, uitlokken en kijken wat er gebuerde, manipulatie ten top.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef TheMassive het volgende:
[..]
[..]
Ik heb topics lang in FB nagedacht, ik zei geen andere dingen dan andere. Ik denk na, jij mag ook nadenken, yvonne.
Nee, schatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zover ik weet is het beide correct hoor.
Weet ik veel. themassive noemde mij zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, geef jij eens antwoord op mijn vraag. Wat houdt die popa lijst in.
Ach, alsof mensen die het moeten weten niet weten wie ik ben. Daarbij, ik post niet meer met andere users.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je hebt totaal niet nagedacht, je hebt lopen zuigen, uitlokken en kijken wat er gebuerde, manipulatie ten top.
En alles lafjes met kloon, maar dat heb ik je OOK verweten in de B&H topics toen Danny en Knorretje daar mod werden..
Ik ben nu SAWquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Posdnous het volgende:
Jezes, heet dat echt SA? Wat een enge naam.
Nou ja, dat werd wel geeistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alle site-admins ALLE FB topics altijd lezen.![]()
Dat zeg ik, ik ben nog niet zo lang SA. Officieus wel. Maar dan zonder modrechten en dan moet je je niet moe gaan maken in FBquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dom van me, voorheen kwam je natuurlijk nooit uit het fotoboek.![]()
Dat zal dan wel nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel van begrepen blijkbaar, yvonne.
Maak jij ff een topicreport?quote:
had je niet meer tekst ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan, totaal off topic de laatste 4 pagina's![]()
*popcorn pakt....quote:
En anoniem ook nog eens :[wquote:
Lukt welquote:
Dat mag ik wel,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat mogen jullie helemaal niet zeggen!
Waarom ben jij eigenlijk rood?
Nadat je het zelf eerst aan ieder crewlid mailtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwoah, ze verraden altijd alles van/over mij hiero.![]()
Enquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwoah, ze verraden altijd alles van/over mij hiero.![]()
Kijk ymme, de daders melden zich vanzelf aan als je de emmer rammelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Nadat je het zelf eerst aan ieder crewlid mailt
Je hapt nog steeds zo leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kijk ymme, de daders melden zich vanzelf aan als je de emmer rammelt.![]()
Ieder crewlid![]()
Het was er eentje.![]()
Dat hebben we om jou ok gedaan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Enoh oh oh wat hebben we om je gelachen toen je er niet meer was. Het Snakey-effect.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef Dirkh het volgende:
Anders wippen we even
Wippenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef Dirkh het volgende:
Anders wippen we even van het ene naar het andere onderwerp.
Dat ligt aan jouw traagheid. Niet aan Dirkh.quote:
Ik ben al die topics van 5 jaar geleden tot nu nog aan het doorlezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw traagheid. Niet aan Dirkh.
Om jou hebben we NOG harder gelachenquote:
Wat een succesquote:
Het was een hartstikke groot succes! Vind het nog steeds een schande dat het geen standaardprocedure wordt!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was een hartstikke groot succes! Vind het nog steeds een schande dat geen standaardprocedure wordt!!
Van mij mag het!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was een hartstikke groot succes! Vind het nog steeds een schande dat geen standaardprocedure wordt!!
Moet je maar een schoon glas pakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, heb ik net een biertje, kakt het in!!!!
Tsssk, ze bleven niet korter dan sommige andere mods die niet democratisch gekozen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag het!!!
En die gekozen mods bleven ook zo lang
Doe maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsssk, ze bleven niet korter dan sommige andere mods die niet democratisch gekozen zijn.
Moet ik namen noemen of laten we FF, snakey, Uiers en oldenzaaltje hier verder buiten?
Zeg, ik heb het wel twee hele weken uitgehouden, hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsssk, ze bleven niet korter dan sommige andere mods die niet democratisch gekozen zijn.
Moet ik namen noemen of laten we FF, snakey, Uiers en oldenzaaltje hier verder buiten?
alle records zijn gebrokenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag het!!!
En die gekozen mods bleven ook zo lang
Sorrie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het wel twee hele weken uitgehouden, hoor.!
Ja, dat is waar. Jij had een nog groter bord voor je kop.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het wel twee hele weken uitgehouden, hoor.!
Ik voel me gekwetst, ik ga wel uithuilen in R&Pquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Jij had een nog groter bord voor je kop.
Jij hebt geen idee hoe hard ik er voor heb moeten nuecken werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Fokkedop het volgende:
Ik durf een wedje te leggen dat als hij zijn kop niet als avatar had, dat niemand om hem bekommerde.
Jawel maar we hebben allemaal post-door-slotje rechten gekregen omdat we zo tof zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Is deze nog steeds niet vol?
Minder blowen, dan ga je je weer meer herinneren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef jogy het volgende:
Is het nou erg als ik me niet goed kan herinneren of snakey nou voor of na mij heeft gemod? of was ik ook nog mod toen jij het was, snakey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |