Dan is jouw inschattingsvermogen kapot.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Kijk, als je nou humor zou hebben zou ik zeggen dat dit een leuke opmerking was. Maar aangezien ik jou na een aantal jaar gezien te hebben op fok niet inschat als iemand met humor, en ik dus niet anders kan concluderen dat je hier serieus bent, vind ik dit ronduit een sneue opmerking.
Nee... en zo kom je ook niet aan een datequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik als die hard rijkeluis kind zonder degelijke opleiding vind foto's van bier ook ok.
![]()
Och nee, je bent een vrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Kijk, als je nou humor zou hebben zou ik zeggen dat dit een leuke opmerking was. Maar aangezien ik jou na een aantal jaar gezien te hebben op fok niet inschat als iemand met humor, en ik dus niet anders kan concluderen dat je hier serieus bent, vind ik dit ronduit een sneue opmerking.
quote:
Ach, laat 'm toch proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee... en zo kom je ook niet aan een date
opeens kom je tot de conclusie dat kan ik zelf ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Als iemand ff die badkamerdeur wil unbannen?
Waar wacht je nog op?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Lu-ci-daquote:
Ik heb de ban niet gezetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
opeens kom je tot de conclusie dat kan ik zelf ook
Hij heeft klonen zatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Wat een boel slimme mensen hier.
Tering man, breng jij je er op zo'n makkelijke manier vanaf? Wat moet dit over andere vrouwen in dit topic zeggen? Over die rooie bv? Of trekt zij zich er niks van aan, en kan ik daaruit concluderen dat zij zich niet als vrouw ziet? Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och nee, je bent een vrouw.
Jouw oordeel is dus bij voorbaat al niet interessant, ga aardappels schillen of je bastaard kinderen bij de buren uit de tuin halen ofzo...
Ik ben ook blij dat ik m'n kennis met jullie kan delenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Wat een boel slimme mensen hier.
Zegt me niksquote:
Uiteraard, dat kan niet andersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?
Hey tonka, ik ben de hele tijd al op dit forum. Ik snap dat je nu popalistisch wil laten zien dat je je irriteert aan mij, maar kom op man, zo simpel als jij dat doet, slaat natuurlijk nergens op. Slappe wind.quote:
Weet ik niet? Maar als jij een neger was en ik zou zeggen dat alle negers stinken, zou jij je niet aangesproken voelen dan?quote:
Ik mag toch hopen dat ze zich allemaal aangesproken voelen, ik was immers niet van plan om het voor elk organisme met melkklieren opnieuw te gaan typenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Tering man, breng jij je er op zo'n makkelijke manier vanaf? Wat moet dit over andere vrouwen in dit topic zeggen? Over die rooie bv? Of trekt zij zich er niks van aan, en kan ik daaruit concluderen dat zij zich niet als vrouw ziet? Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?
Als hij niet zou stinken, niet nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Weet ik niet? Maar als jij een neger was en ik zou zeggen dat alle negers stinken, zou jij je niet aangesproken voelen dan?
Ja, ik zou meteen een FB-topic openen. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Weet ik niet? Maar als jij een neger was en ik zou zeggen dat alle negers stinken, zou jij je niet aangesproken voelen dan?
Je zei net dat je hem zo goed kon, maar zijn column heb je net even gemist zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Tering man, breng jij je er op zo'n makkelijke manier vanaf? Wat moet dit over andere vrouwen in dit topic zeggen? Over die rooie bv? Of trekt zij zich er niks van aan, en kan ik daaruit concluderen dat zij zich niet als vrouw ziet? Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?
Flikker toch op, die rooie lacht zich naar, boert nog eens flink, krabt zich in de ballen en neemt vast een biertje en slaat zo die rotjong in elkaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik kom alleen op fok forum. Ik volg ook niet alles wat er op de EO wordt uitgezonden, jij wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei net dat je hem zo goed kon, maar zijn column heb je net even gemist zeker.
Dude, praat ABN. Met je "kon"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei net dat je hem zo goed kon, maar zijn column heb je net even gemist zeker.
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ok, alle negers stinken, hup, hup.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, ik zou meteen een FB-topic openen. Denk ik.
Okay, ik noteer *geen echte vrouw*.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op, die rooie lacht zich naar, boert nog eens flink, krabt zich in de ballen en neemt vast een biertje en slaat zo die rotjong in elkaar.
En schopt die vent van dr de auto in om pizza;s te halen.
Racist!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Tja, laat die column nou net op het forum hebben gestaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik kom alleen op fok forum. Ik volg ook niet alles wat er op de EO wordt uitgezonden, jij wel?
Daar was een heel cool topic over...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, die rooie lacht zich naar, boert nog eens flink, krabt zich in de ballen en neemt vast een biertje en slaat zo die rotjong in elkaar.
En schopt die vent van dr de auto in om pizza;s te halen.
try mequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Schop um even naar GC Kasta, kan BKT ook even reageren![]()
Werkelijk? En jij leest ELK topic van het hele forum? Ik zou bij god niet weten hoe ik moet ruiken dat er ergens een column van hem staat, ook al zou het me iets interesseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, laat die column nou net op het forum hebben gestaan.
Ja joh tonks, jij popalist!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Ik snap dat je nu popalistisch wil laten zien dat je je irriteert aan mij
mijn dorp, wat doe je?quote:
Zeg, nu ik je toch spreek, hebben jullie nou echt van die grote lullen?quote:
En een botje door zijn neus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, nu ik je toch spreek, hebben jullie nou echt van die grote lullen?
tvpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk al 6 jaar dat Kasta in Ossendrecht woont, en recent ben ik er geweest en toen kwam ik erachter dat het heul niet in de Achterhoek ligtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Ronno het volgende:
[..]
mijn dorp, wat doe je?![]()
(verkapte: hoe-ken-jij-Ostrect vraag)
En net beweerde je nog dat je als een psychotische stalker mijn gehele fokcarriere gevolgd hadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef TheMassive het volgende:
Werkelijk? En jij leest ELK topic van het hele forum? Ik zou bij god niet weten hoe ik moet ruiken dat er ergens een column van hem staat, ook al zou het me iets interesseren.
Laat ik 't zo zeggen: Ik moet om het hoekje kijken als ik in [B&H] zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ok, maar jij bent geen negerquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen: Ik moet om het hoekje kijken als ik in [B&H] zit.
Mijn forum, wat doe je?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef Posdnous het volgende:
Ik moet om het hoekje kijken als ik in [B&H] zit.
Ow, kheb wel een lange lulquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ok, maar jij bent geen neger
Ben je nou onderhand getrouwd of hoe zit het.
Ik beweer nergens dat ik een "psychotische stalker' was of ben. Kun je het gedeelte waar ik dat post ook quoten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef kastanova het volgende:
En net beweerde je nog dat je als een psychotische stalker mijn gehele fokcarriere gevolgd had.
En dan mis je mijn populairste topics?.
Dus we kunnen nu legaal vreemd gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, kheb wel een lange lul![]()
Jaja, het is allemaal gebeurd.![]()
Boe` s popa listquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
Ik ben een popalist
Je doet er zelf aan mee..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Sheva het volgende:
dat zo'n ontzettend lullig ventje toch nog zoveel reacties kan krijgen op zo'n topic he
Doen wij wel voor je, je bent precies dat. getuige FB, wat je daar geflikt hebt vergeef ik je werkelijk nooit, oh, en ik ben nu serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik een "psychotische stalker' was of ben. )
post hem in US, dan heeft KAsta weer even wat te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, kheb wel een lange lul![]()
Jaja, het is allemaal gebeurd.![]()
Goede berichten dit ;')quote:
Er schijnen genoeg mensen te zijn die de foto nog hebben, laat hullie het maar doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
post hem in US, dan heeft KAsta weer even wat te doen
En dan mis je het topic met de meeste delen dat het vaakst in de AT heeft gestaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
Ik beweer nergens dat ik een "psychotische stalker' was of ben. Kun je het gedeelte waar ik dat post ook quoten?
Je kan je toch wel minimaal voorstellen dat ik je over een periode van enkele jaren wel het 1 en ander van je gezien kan hebben, vooral gezien jij een roerig verleden hebt op dit forum? Of lukt je dat niet? Kan hoor.
Ik heb hem opgeslagen hoor, is allang gepost, de legendarische bifi-topicsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
post hem in US, dan heeft KAsta weer even wat te doen
Ga nou niet ontopic!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef tonks het volgende:
Van wie is die tegel ook alweer een kloon?
Even wachten op mooi weer, kunnen we op het terras vreemgaan onder het genot van wat alcoholische versnaperingen.quote:
Een typfout?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Oh wow maak m'n typefout bold! Yeah scoreuu!!
Wie heeft die foto niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen hoor, is allang gepost, de legendarische bifi-topics
Boe` s popa listquote:
Wat specifiek heb ik daar geflikt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef yvonne het volgende:
Doen wij wel voor je, je bent precies dat. getuige FB, wat je daar geflikt hebt vergeef ik je werkelijk nooit, oh, en ik ben nu serieus.
Dude..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een typfout?!
Doe jij ome Kasta eens een plezier en ga snel ff op je toetsenbord kijken hoe ver de "a" en de "u" uit elkaar liggen.
Waarom denk je dat ik dit topic weer opengegooid heb?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Sheva het volgende:
dat zo'n ontzettend lullig ventje toch nog zoveel reacties kan krijgen op zo'n topic he
Gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Boe` s popa list
1. tonks
2. kastanova
3. Dirkh
4. ArmaniMania
5. Snakey
5. Yvonne
6. Ruis
7. etc. etc.
etc.
Geef dr mailadres maar evenquote:
WTF is dat nou weer voor lijstje?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Boe` s popa list
1. tonks
2. kastanova
3. Dirkh
4. ArmaniMania
5. Snakey
5. Yvonne
6. Ruis
7. etc. etc.
etc.
Toch had je daar even over moeten nadenkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit topic weer opengegooid heb?.
Die vmbo-ers zijn zó voorspelbaar hé...
In jouw ogen diebiel zijn zegt echt nog maar 0,0.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:22 schreef kastanova het volgende:
En dan mis je het topic met de meeste delen dat het vaakst in de AT heeft gestaan?
Dan ben je óf een verdomd beroerde volgeling óf gewoon debiel.
Je gedram, je gezuig, je mateloze bemoei, bepalen wat WIJ met onze tijd horen te doen, eisen dat mensen MOETEN reageren, de totale sfeer verkloten, alles verdacht maken, en als klap op de vuurpijl deed je Danny die post doen, en dat vergeef ik je niet snel.quote:
Puike constatering.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef Renmaestro het volgende:
Whahahaha, dit is een topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |