Fotografisch verantwoord winkelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef pea4fun het volgende:
En nee...ik neem mijn toestel niet mee...ik ga winkelen
Was het maar waar...ik heb mijn dochter beloofd mee te gaan voor klerenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotografisch verantwoord winkelenalle fotozaken in de stad aflopen dus
Niks zo gaaf als een kleren-passen-fotoseriequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was het maar waar...ik heb mijn dochter beloofd mee te gaan voor kleren![]()
Doen we een modeshoot?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks zo gaaf als een kleren-passen-fotoserie![]()
Ik moet binnenkort weer nieuwe broeken kopenGa je mee Pea?
Tweedehands via Marktplaats, een Panagor converter voor Minolta MD bajonet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 05:12 schreef elcastel het volgende:
Welk merk converter heb je gehaald Sub ?
Ik dacht meer aan mijzelf in honderd verschillende spijkerbroeken die er allemaal even idioot uitzienquote:
Tsss, patesertje. Wanneer is de eerste aflevering van pimp my tripodquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:17 schreef elcastel het volgende:
Bedankt ! Dat gaat enorm lukken. Ik geef toe (dat zie je niet zo op de foto), het is een kolos, maar ik val echt voor de bouw, lekker rubuust, valt me niet tegen van die Italianen.
Lang gewacht maar toch gekomenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:07 schreef elcastel het volgende:
De foto's (let niet op de kwaliteit, ik ben enthousiast en wil spelen) :
1. De 486rc2 die ik al had
[afbeelding]
2. Het pakket en de inspectiedienst
[afbeelding]
3. De 141rc
[afbeelding]
4. Groepsfoto
[afbeelding]
5. Het kale statief
[afbeelding]
Ja dat statief had er beter op gekund, maar er komt wel een betere foto van later..
Xil wilde het niet zeggen, dus doe ik het: je horizon is op alle foto's scheefquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:07 schreef elcastel het volgende:
De foto's (let niet op de kwaliteit, ik ben enthousiast en wil spelen) :
1. De 486rc2 die ik al had
[afbeelding]
2. Het pakket en de inspectiedienst
[afbeelding]
3. De 141rc
[afbeelding]
4. Groepsfoto
[afbeelding]
5. Het kale statief
[afbeelding]
Ja dat statief had er beter op gekund, maar er komt wel een betere foto van later..
Dat komt omdie die foto's nog niet gemaakt zijn met z'n statief omdat ie foto's moest maken ván het statief.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xil wilde het niet zeggen, dus doe ik het: je horizon is op alle foto's scheef
gefeli met de aankoop L!!!! 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |