quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef mistermaniac het volgende:
Ik wou toch nog even mededelen, dat ik, mistermaniac, zonet geslaagd ben voor mijn stage, en dus de 30ste mijn diploma netwerkbeheerder op kan halen.
hiep hiep hiep hoeraquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef mistermaniac het volgende:
Ik wou toch nog even mededelen, dat ik, mistermaniac, zonet geslaagd ben voor mijn stage, en dus de 30ste mijn diploma netwerkbeheerder op kan halen.
nicequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef mistermaniac het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef mistermaniac het volgende:
Grootste pulsersquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef GotC het volgende:
[..]
En je moest toch vanmiddag om half 3 of half 4?![]()
Het scheelt 1 fucking key.quote:
Ben jij de chatslet, hoeveel keys heb je dan gepulst?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef B_BOY het volgende:
nou mensen ik ben toch de chatslet. ik zal vanaaf wel weer pulsen. of toch niet. ik weet nog niet.
De enige chatslet ben ik... maar ik puls niet... pas als ik 100k heb of meer ga ik overwegen om te gaan pulsenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben jij de chatslet, hoeveel keys heb je dan gepulst?
JA ik zou het niet weten... ik ga me er niet over uitlaten want zolang zit ik hier nog niet whahaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef mistermaniac het volgende:
--andersverwoord--
Davemaster bedankt, maar die keys van jou zijn wel heel erg hoog, hoe zit dat?
Hij joinde toch al met 12,5M?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef mistermaniac het volgende:
--andersverwoord--
Gewoon heel veel online-gamen (arcade-forums ,ik ben vaak de champ) en veel blind rammen terwijl ik aan het surfen ben(is gewoon legaal).Als je er 1 keer aan begint kun je niet meer stoppen want het is zeer verslavend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef mistermaniac het volgende:
--andersverwoord--
we geven je het voordeel van de twijfel dan maar hequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Gewoon heel veel online-gamen (arcade-forums ,ik ben vaak de champ) en veel blind rammen terwijl ik aan het surfen ben(is gewoon legaal).Als je er 1 keer aan begint kun je niet meer stoppen want het is zeer verslavend.
Whehehe, ik doe op een vrije dag zo'n 50.000quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef JortK het volgende:
zo en nu heb ik ook 30k in twee dagen bij elkaar getypt... straks met GTA SA komen de keys helemaal snel
Ja maar de laatste keer dat ik een vrije dag heb gehad is inmiddels 10 maanden geledenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whehehe, ik doe op een vrije dag zo'n 50.000![]()
Heb 1X voor elkaar weten te maken om 82.500 te typen![]()
Momenteel zit ik weer lekker op 60.000![]()
Ik werk ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar de laatste keer dat ik een vrije dag heb gehad is inmiddels 10 maanden geleden
Zit nu op me werk heb ik het staan maja daar hoef ik niet de hele dag door te typen
kijk dat noem ik dus ziekelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik werk ook.
Tot 16:00
16:15 zit ik voor de pc.
Tot die tijd druk ik geen 1 knop in
Idd, als je ff een uurtje gamed heb je zo 5/6k aan keys gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Gewoon heel veel online-gamen (arcade-forums ,ik ben vaak de champ) en veel blind rammen terwijl ik aan het surfen ben(is gewoon legaal).Als je er 1 keer aan begint kun je niet meer stoppen want het is zeer verslavend.
Niet alleen FOK! hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef JortK het volgende:
[..]
kijk dat noem ik dus ziekelijk
Cker de hele avond CS'en dan kan ik ook wel zoveel keys in een dag halen
GTA SA ga ik straks ook halenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef JortK het volgende:
Ja waar ik me keys thuis uit moet halen is webdevven... dus echt veel is dat niet... en een beetje msn en Fok!
Maja straks GTA SA dan schieten de keys ook wel weer omhoog
Of ik moet weer oldschool Quake gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |