ik typ niet flauwekul dat vind ik nergens op slaan. alleen ik ben nog veel aant typen vandaag. want moet veel uitwerken. dus ik doe wel mee met de turbopulse. ik ga trouwens nu me laptop pulse daar staat ook nog wat op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef DaveMasteR het volgende:
Gewoon blind rammen allemaal (is legaal) en dan halen we die Trackers vandaag in .Een soort Turbopulse en die vanavond zenden.....deal?![]()
ik heb hetzelfde met nog zo'n 580k keys. als ik het uitrekende zou ik gisteren rond 20 uur kunnen pulsen, maar nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef ikke_ook het volgende:
Hmm toch niet... Activity throttle breached.
ik heb gistermiddag rond deze tijd voor t laatst gepulseddan moet ik nu toch wel 278k kunnen pulsen
gewoon wachten dan. maarja nog 120k en dan staan we op plek 9.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde met nog zo'n 580k keys. als ik het uitrekende zou ik gisteren rond 20 uur kunnen pulsen, maar nu nog steeds niet
probleem is dat dat volgens mij niet meer kanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik vind dat steeds de laatste van de vorige topic zijn bericht moet veranderen met een link naar de nieuwe topic.Het is steeds een gezoek naar de nieuwe topic.
die heb ik al klaar staan:P maarja aangezien er maar een select groepje die-hards is :p moet er gemiddeld meer worden gepulsed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef DaveMasteR het volgende:
Yes nummer 9
.Nog 4.5 miljoen te gaan voor plek 8 .Dat is ongeveer 15.000 de man/vrouw pulsen ,dat moet lukken toch?
elke key is er weer 1.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef Jump het volgende:
men 500 keys die ik nu staan heb gaan niet helpen zeker ?
puls dan :pquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
IK heb er nog iets van 800k klaar staan!
Morgen of vanavond misschienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
puls dan :p
WE STORMEN GELIJK DOOR NAAR PLAATS 8.
ik heb vandaag echt te veel getyped. zit nu alweer op 35k keys terwijl ik vandaag al 70k. van gister 2,5 uur en vandaag de rest heb gepulsed. mmmmmmm ut gaat goed. en dan te bedenke dat de dag nog lang niet voorbij is. en mijn vriendin nog op msn moet komen. en dat zijn meestal ook enkele duizende k's
dus ik heb er het volste vertrouwen in.
nou ik ben bezig met het typen van een rapport dus dat gaat ook lekker... vooral als je nagaat hoeveel typfouten ik maak en ik op escape moet drukken zijn dat een hele hoop keysquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
puls dan :p
WE STORMEN GELIJK DOOR NAAR PLAATS 8.
ik heb vandaag echt te veel getyped. zit nu alweer op 35k keys terwijl ik vandaag al 70k. van gister 2,5 uur en vandaag de rest heb gepulsed. mmmmmmm ut gaat goed. en dan te bedenke dat de dag nog lang niet voorbij is. en mijn vriendin nog op msn moet komen. en dat zijn meestal ook enkele duizende k's
dus ik heb er het volste vertrouwen in.
hier exact hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
nou ik ben bezig met het typen van een rapport dus dat gaat ook lekker... vooral als je nagaat hoeveel typfouten ik maak en ik op escape moet drukken zijn dat een hele hoop keys
ik doe een poging tot 100k oke? dan heb ik vandaag ongeveer 150k getyped :Squote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik heb vanavond 200.000 klaar staan.Wie volgt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |