Succes er mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nog wat aan schaven. Bedankt voor de hulp!
Eigenlijk best wel.. En het is iets wat ik nooit heb willen zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, Alicey, face it. Je bent netjes.
Het is dus Mevrouw Aliceyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel.. En het is iets wat ik nooit heb willen zijn.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou ja, die stomme trut Alicey dan.
poging tot gronings dialect (spreken kan ik wel, schriev'n minder)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo plat mogelijk!Het zou zeg maar een soort platte vertaling kunnen worden van het volgende:
Gisteren is mijn auto gestolen. Ik schrok uiteraard nogal toen ik hem niet meer zag staan. Ik ben toen meteen naar het plaatselijke politiebureau gegaan om aangifte te doen. Het was er erg druk en ik heb een uur moeten wachten. Gelukkige was de dame die het PV opnam erg vriendelijk. Ik hoop dat ze de auto terugvinden, maar ik heb er een hard hoofd in.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:11 schreef Bensel het volgende:
poging tot gronings dialect (spreken kan ik wel, schriev'n minder)
guster'n is mien auto stol'n. Schrok mie wez'nloos toun ik um nait meer zag stoan. Bin vot naar pliesiebureau goan om oangifte te doun. twas er drok en kheb 'n uur mott'n wacht'n. Dat wijf dat dat 'proces-verboal' opmoakte was goud vrundlijk. khoop dat z d'auto truggevind'n, moar kheb er 'n hard heufd in
En het is nog wel een engelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die vind ik eik niet zó...
Die tekening van Reya dus.
Was het niet omgekeerd? Dat de duivel een ontslagen en gedeporteerde engel was?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Yosomite het volgende:
Ach wat is een engel, een mislukte duivelin
Beter nog dan engeltjes. Engeltjes zijn toch een beetje de suikerspinnen van de judeo-christelijke religiesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ook niet van duivelinnetjes, zeker?
Een engel is een duivelin in wording.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Yosomite het volgende:
Ach wat is een engel, een mislukte duivelin
Ajajaj teveel in foute boekjes gelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Was het niet omgekeerd? Dat de duivel een ontslagen en gedeporteerde engel was?
Boeken zijn nooit fout. Het ligt altijd aan de interpretatie van de lezer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:34 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ajajaj teveel in foute boekjes gelezen?![]()
Sinds wanneer is fictie fout?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:34 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ajajaj teveel in foute boekjes gelezen?![]()
Wiens rechterborst?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:29 schreef Yosomite het volgende:
Maar d'r rechterborst is een implantaat en dat komt de melkproductie niet ten goede![]()
Dus jij gelooft het geschreven woord onvoorwaardelijk, maar soms interpreteer je het naar eigen inzicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Boeken zijn nooit fout. Het ligt altijd aan de interpretatie van de lezer.
Er bestaat wel degelijk een verschil tussen de intentie naar waarheid te schrijven en de intentie puur de eigen gedachten - zonder enige link naar de realiteit te beschrijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
Bestaat er eigenlijk wel iets anders dan fictie?
Goed vlees zorgt voor een goede waardering.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
musical was nog best leuk...alleen moesten alle mannen uit die musical toch weer naakt...wat is dat toch altijd met musicals
Bleh da's dan wel een beetje bah ja.quote:wel veel leuke showmeisjes van de Frank Sanders Academie, we zaten er bij tijdens de generale repetitie, dus met allemaal incrowd die elkaar allemaal kende en juichen om het minste of geringste
Maar komt uiteindelijk niet alle fictie voort uit een realiteit? Is deze realiteit ook niet in vrijwel alle fictie herkenbaar als dusdanig?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Er bestaat wel degelijk een verschil tussen de intentie naar waarheid te schrijven en de intentie puur de eigen gedachten - zonder enige link naar de realiteit te beschrijven.
Ik... interpreteerde het woord "fout" als één of ander moreel waarde-oordeel. Maar goed, als "fout" als een beoordeling van de feitelijkheid in een schrijven gezien moet worden dan is fictie (bijvoorbeeld) per definitie fout.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dus jij gelooft het geschreven woord onvoorwaardelijk, maar soms interpreteer je het naar eigen inzicht.
De avonturen van Wipneus en Pim kunnen dus ook een allegorie zijn voor Balkenende c.s.?
Zo heb ik het nog nooit bekeken. Maar ik leer elke dag bij.![]()
't Is gemaakt door een homo! Duh!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
musical was nog best leuk...alleen moesten alle mannen uit die musical toch weer naakt...wat is dat toch altijd met musicals
Volgens mij gewoon een beetje briek getekend. Men denkt blijkbaar tegenwoordig dat tieten die eruit zien als siliconentieten mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Yosomite het volgende:
Ik wijs hem aan met mijn linkerteen van mijn rechtervoet
[[url=http://www.freephotoserver.com/tn/woman17411.jpg]afbeelding][/URL]
Is briek niet een Fries woord?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een beetje briek getekend. Men denkt blijkbaar tegenwoordig dat tieten die eruit zien als siliconentieten mooi zijn.
Ik leau 't al. It stiet net yn 'e Van Dale.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Haushofer het volgende:
Is briek niet een Fries woord?
Alsof Friezen daar boodschap aan hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik leau 't al. It stiet net yn 'e Van Dale.
Fout heeft natuurlijk talloze betekenissen, waaronder een morele.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik... interpreteerde het woord "fout" als één of ander moreel waarde-oordeel. Maar goed, als "fout" als een beoordeling van de feitelijkheid in een schrijven gezien moet worden dan is fictie (bijvoorbeeld) per definitie fout.
Daarbij geloof ik niet in onvoorwaardelijk geloof.
Tsja, oppervlakkig vermaak voor domme mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
Ah.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er komen toch geen nieuwe meeters meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |