Ik logde vandaag in, spawnde in ashenvale (waar ik had uitgelogt), mounte, reed snel naar silverwing outpost en heb elke minuut een /who ashenvale gedaan. Niemand toen ik bij de battlegrounds kwam behalve mij. Dat maakt mij vast de eerste van Bloodscalp alliance
![]()
((screenies dat het nog leeg was kan ik niet posten jammer genoeg, ik wete niet hoe het moet ) toen kwam slomy online en zijn we samen in de queue gegaan. Hearthstone naar Menethil, vliegen naar loch modan en meteen Thorium point gepakt
![]()
ziet er goed uit. ff gewacht (was al een half uur voorbij) en toen kreeg ik het bericht dat we naar de battlegrounds konden. het begon goed, we hadden meteen een vlag, maar we werden tegen gehouden door veel horde. Omdat wij maar 1 healer (paladin) hadden en de hordes wat meer ging het best slecht, het werd nogal een chaos aan alliance kamp, maar wel leuk. Precies zoals ik PvP had voorgesteld toen ik het spel kocht. Horde won uiteindelijk , maar ik had 32 Hk gemaakt, 12 man killing blow (dacht ik) en 9 deaths, ik stond ongeveer 5e van horde/alliance. Toen werden we eruit gegooit (omdat horde dus won) en heb nog een half uur in de wachtrij gestaan, toen moest ik weg, dus heb niet een tweede keer kunnen spelen.
conclusie: ik vond warsong Gulch (of hoe je het spelt) erg leuk, veel beter dan gewone raids enzo, alleen iedereen moet wel wennen en zonder priests is het best moeilijk (en als mensen met de vlag niet naar de basis lopen ook =(
morgen kijken of mijn computer altarac trekt
edit: heerlijk trouwens dat mijn pet me nu bijhoud en ook anderen kan bijhouden. Voor de mensen met buffs die veel mana kosten zoals trueshot aura (hunter) en demon armor ofzo (warlock): het is waarschijnlijk beter om niet te casten, je gaat zo snel dood daar vaak, en het beetje mana (850 voor mijn trueshot) is veel beter te besteden aan shots, dan dat je cast en moet drinken en daarom tijd en partyleden verliest. En casters, neem mana potions mee