aaaaaahaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]whahahahah dat meen je niet?
met herman?
edit: hier stond deze foto
dat was op campzone toch ?
Ja, verheug me dr zo op, jeeeezus keeenkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:08 schreef Repeat het volgende:
he ja, lekker zweten in een tent met allemaal nerds om je heen
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:12 schreef -Muse- het volgende:
ik ook, 2 zelfs, eerst 2 weken Llorett de Mar, en dan 10 dagen chill lanne en zuipen en smoke en chille en zuipe en smoke en chille en etc etc etc
Gast. Het is zomer. Ja, dan ben je gewoon een nerd als je niks leukers kan bedenken dan games lopen spelen. Of je bent homo, dat kan ook nog. In ieder geval ben je sociaal dan echt een kneus. Een grote kneus.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:17 schreef engessa het volgende:
Leuk, al die sneue huilie's die dom lopen te roepen over nerds
Nog nooit op Campzone geweest zekerAnyway, ik ben er ook weer, met een man of 15. De meest luxe vakantie die je je maar kan bedenken.
Ik heb er verder niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Of ik ben homo, dat kan ook nog.
Maarja ik ben student, ik heb wél vrienden, en gelukkig houd ik wél van rose.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb er verder niks aan toe te voegen
vorig jaar was er ook een bierdrinkwedstrijdquote:Op zondag 26 juni 2005 09:03 schreef Complete het volgende:
Iedereen die denkt dat we daar alleen computeren heeft het goed mis, het bestaat daar uit bierzuipen, feesten, zwemmen en nieuwe sociale contacten leggen! En het is elk jaar erg gezellig geweest!
* Complete gaat ook!
Tis wel duidelijk, nog nooit een stap gezet op het terrein. Ik weet dat het zomer is. Sterker nog, ik heb straks vakantie en ga met 15 vrienden vakantie vieren. Op Campzone. Dus hoezo, sociaal gehandicapt? Hoe kom ik dan aan 15 mensen die 15 dagen met mij op vakantie willen? Omgekocht met apenootjes?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gast. Het is zomer. Ja, dan ben je gewoon een nerd als je niks leukers kan bedenken dan games lopen spelen. Of je bent homo, dat kan ook nog. In ieder geval ben je sociaal dan echt een kneus. Een grote kneus.
Maarja ik ben student, ik heb wél vrienden, en gelukkig houd ik wél van tieten, bikini's, bier, bbq'en en soms rose. Mai, wat had ik mezelf uberzielig gevonden als ik op campzone was geweest. Zo van niet succesvol irl, dan maar bij al mn soortgenoten zitten. Puistigheid daar alom, for sure.
duidelijkquote:Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Rodie83 het volgende:
Echt tof dit topic. Nerds op hun pik trappen, en vervolgens gaan de nerds tof regaeren
Echt niet, ik ga lekker echt op vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Lub het volgende:
ik ga ookmet de superdeluxecaravan
![]()
Riekelt jij gaat ook maar![]()
HAP!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gast. Het is zomer. Ja, dan ben je gewoon een nerd als je niks leukers kan bedenken dan games lopen spelen. Of je bent homo, dat kan ook nog. In ieder geval ben je sociaal dan echt een kneus. Een grote kneus.
Maarja ik ben student, ik heb wél vrienden, en gelukkig houd ik wél van tieten, bikini's, bier, bbq'en en soms rose. Mai, wat had ik mezelf uberzielig gevonden als ik op campzone was geweest. Zo van niet succesvol irl, dan maar bij al mn soortgenoten zitten. Puistigheid daar alom, for sure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |