Jaaa idd inderdaad( ben natuurlijk geen Breezerquote:Op maandag 6 juni 2005 23:43 schreef radiating het volgende:
hallo,
Wie gaat er naar campzone ?
*stormlooptopic*
quote:
hee lekkere ouwe pleeborstel van mequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]whahahahah dat meen je niet?
met herman?
[afbeelding]
dat was op campzone toch ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
Ik zou er wel heen willen, maar kan dan waarschijnlijk geen vrij krijgen.
En mijn vrienden houden tegenwoordig ook niet meer zo van lan-parties, vroeger gingen ze bijna elke maand wel 1 of 2 keer
, dus zou ik dan in mijn eentje moeten gaan
quote:
als ze er zijn, zijn het meestal vriendinnetjes van nerdsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:01 schreef SamuraiJack het volgende:
Komen daar ook vrouwen?
Een kneuzenkermisquote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
als ze er zijn, zijn het meestal vriendinnetjes van nerds
Verder niet echt
Je punt isquote:
Niet allemaal hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Verder niet echt
Of dat meisje bij die friettent, vrijwel iedereen op dat forum zat op haar te geilen, maar er zijn 1 of 2 mensen geweest die er echt op af gestapt zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Verder niet echt
Toen er een foto van haar was gingen al die nerds haar fotoshoppenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:16 schreef Smoved het volgende:
[..]
Of dat meisje bij die friettent, vrijwel iedereen op dat forum zat op haar te geilen, maar er zijn 1 of 2 mensen geweest die er echt op af gestapt zijn
Ik heb dat hele mens niet gezien trouwens, wij waren overdag altijd weg
ho!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:16 schreef Smoved het volgende:
[..]
Of dat meisje bij die friettent, vrijwel iedereen op dat forum zat op haar te geilen, maar er zijn 1 of 2 mensen geweest die er echt op af gestapt zijn
Ik heb dat hele mens niet gezien trouwens, wij waren overdag altijd weg
Ik zie haar gewoon denken, "Hoe ben ik hier in godsnaam terecht gekomen"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ho!
[[url=http://img160.echo.cx/img160/2522/babemaintent02small1wt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe komt dat nou weer op mn harde schijf
whehe iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:08 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Ik zie haar gewoon denken, "Hoe ben ik hier in godsnaam terecht gekomen".
MartijnTJquote:
Ah ok, zo ja. Nou ja ik heb dus geen zin om alleen tegaanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
MartijnTJ
is al 2x alleen naar campzone gekomenin zijn opblaastent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |