Ja maar die spasten die in een tent met hun fristi de hele nacht zitten de computerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, laten we dat even duidelijk maken!
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 24 juli 2005 03:51 schreef miss_bleu het volgende:
heel me ritme is verneukt. Ben nog klaarwakker
die gozer is vannacht aan zijn oren naar de entree gesleurt door iemand van de organisatie. Bijna het terrein af ermeequote:
Dan heeft ie ws een lesje "proxy instellen" nodig.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey miss blue ben je nou op campzone ? want een vriend van me kan alleen op msn en niet op internet ? wel raar dat jij dat wel kan, stoute sneakerd
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
die gozer is vannacht aan zijn oren naar de entree gesleurt door iemand van de organisatie. Bijna het terrein af ermee
Rofl, mogen ze ook die lui wel eens aanspreken die OVER de plee schijten ipv ERINquote:Op zondag 24 juli 2005 18:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
die gozer is vannacht aan zijn oren naar de entree gesleurt door iemand van de organisatie. Bijna het terrein af ermee
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef sweex het volgende:
[..]
Rofl, mogen ze ook die lui wel eens aanspreken die OVER de plee schijten ipv ERIN![]()
1 januari 2006 als ik me niet vergisquote:Op maandag 25 juli 2005 01:24 schreef nlboy het volgende:
Echt bale dat ik me niet heb ingeschreven. Mij lijkt Campzone zo vet..
Volgend jaar maar weer. Weet iemand al welke datum je kan inschrijven?
Ik kan me een beetje de reacties voorstellenquote:Op maandag 25 juli 2005 08:18 schreef Slarioux het volgende:
Whehe, vannacht is de dieselgenerator er 2x uitgeklapt. Dat gaf een leuk effect toen 1500 PC's tegelijk uitklapten.
Mjah, het meeste volk reageert dan heel primair. Eerst schreeuwen, dan zaklampen pakken, en dan met zn allen naar de dieselgenerator lopen. En daar dan gaan staan schreeuwen en joelen bij elke poging om dat ding aan te krijgenquote:Op maandag 25 juli 2005 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan me een beetje de reacties voorstellen
hahahaquote:Op maandag 25 juli 2005 08:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah, het meeste volk reageert dan heel primair. Eerst schreeuwen, dan zaklampen pakken, en dan met zn allen naar de dieselgenerator lopen. En daar dan gaan staan schreeuwen en joelen bij elke poging om dat ding aan te krijgen. Echt debiel
.
Ik hoop het toch niet, anders is het wel heel droevig met ze gesteldquote:Op maandag 25 juli 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha...
Ach het is voor hun een verzetje
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet, anders is het wel heel droevig met ze gesteld.
Maar ik herken me redelijk in dat gedragspatroonquote:Op maandag 25 juli 2005 08:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah, het meeste volk reageert dan heel primair. Eerst schreeuwen, dan zaklampen pakken, en dan met zn allen naar de dieselgenerator lopen. En daar dan gaan staan schreeuwen en joelen bij elke poging om dat ding aan te krijgen, stroomcrew knuppels krijgen hem niet aanlaten we midden in de nacht gaan bbq'en, bbq net aan, stroom
![]()
. Echt debiel
.
Ik ben allang blij dat ik bij Fragsquad zit en niet bij die herrieschoppers bij dat volleybal veldquote:Op maandag 25 juli 2005 09:09 schreef sweex het volgende:
[..]
Maar ik herken me redelijk in dat gedragspatroon
Zit ik niet! Ik zit op Bquote:Op maandag 25 juli 2005 09:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik bij Fragsquad zit en niet bij die herrieschoppers bij dat volleybal veld
Goedzoquote:Op maandag 25 juli 2005 11:00 schreef Maikuuul het volgende:
Volgend jaar kom ik als het goed is ookvoor 11 dagen uiteraard
GVD!!! Wat veel nerds die willen schoonblijven, halve km wachtrij bij de douchesquote:
fucking plensbui hierquote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef Maikuuul het volgende:
Was het daarnet flink hard aant regenen hoorde ik net van een vriend die ook daar is ? hier in maastricht is het lekker weer =]
Damn, dat de computers uitgaan OK kan gebeuren, maar dat je bier lauw wordt, wat een klote stroom crew daar zegquote:Op maandag 25 juli 2005 09:37 schreef sweex het volgende:
[..]
Zit ik niet! Ik zit op B
en gvd al me bier lauw![]()
Ach, tl bak op mijn ups en lekker analoog risken. Bier bleef nog een poosje koud dus dat scheelt.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah, het meeste volk reageert dan heel primair. Eerst schreeuwen, dan zaklampen pakken, en dan met zn allen naar de dieselgenerator lopen. En daar dan gaan staan schreeuwen en joelen bij elke poging om dat ding aan te krijgen. Echt debiel
.
vonden wij als crew niet zoquote:Op maandag 25 juli 2005 08:18 schreef Slarioux het volgende:
Whehe, vannacht is de dieselgenerator er 2x uitgeklapt. Dat gaf een leuk effect toen 1500 PC's tegelijk uitklapten
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
vonden wij als crew niet zowe gingen pas om 07.30 met ze alle pitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |