Hahaha, jij bent ook onverbeterlijk hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred verkoopt v/d Laak voor 4 ton, als het niet minder is.
Artikeltje over v/d Laak in de VI niet gelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook onverbeterlijk he
Ga het maar onder ogen zien,nou vooruit dan,450.000quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook onverbeterlijk he
Bron?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga het maar onder ogen zien,nou vooruit dan,450.000
Liever niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
De Graafschap wint de GGDOver een jaar zijn de schoppers terug in de HCE
Zit er wel dik in. Die Han Berger weet wel van wanten en de bezem gaat door de selectie. Daarnaast ken ik aardig wat jongens uit de jeugd en die zijn zeker talentvol. Ik denk dat De Graafschap voor het Sparta-effect (veel eigen jeugd) gaat zorgen.quote:
Moge de beste winnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zit er wel dik in. Die Han Berger weet wel van wanten en de bezem gaat door de selectie. Daarnaast ken ik aardig wat jongens uit de jeugd en die zijn zeker talentvol. Ik denk dat De Graafschap voor het Sparta-effect (veel eigen jeugd) gaat zorgen.
Sparta effect? Na degradatie jaren wegblijven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zit er wel dik in. Die Han Berger weet wel van wanten en de bezem gaat door de selectie. Daarnaast ken ik aardig wat jongens uit de jeugd en die zijn zeker talentvol. Ik denk dat De Graafschap voor het Sparta-effect (veel eigen jeugd) gaat zorgen.
Ik bedoel meer het Sparta-effect van dit seizoen. Die Koen Middeldorp gaat ver komen; Die zou het ook niet gek doen bij een club als Vitesse of Utrecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sparta effect? Na degradatie jaren wegblijven?
Kwa voetbal niet, kwa sfeer was Graafschap altijd een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Zonde voor de echte Superboeren in dit topic. Als voetballiefhebber kan ik er echter niet echt rouwig om zijn dat De Graafschap is afgedaald.
Leukquote:Record snelscoren: Loval deelt eerste plaats
9/6/2005 22:31
De Graafschap had ondanks de 4-1 zege in de laatste speelronde van de nacompetitie bij FC Zwolle weinig te vieren met de degradatie naar de Eerste Divisie. Alleen Loďc Loval schreef geschiedenis. De Franse aanvaller evenaarde het record van de snelste goal ooit in het Nederlandse betaald voetbal.
Loval opende de score in het Oosterenk stadion al in de achtste seconde. Zo razendsnel wisten eerder alleen Hilmi Mihci (FC Den Bosch, 2001), Geert den Ouden (Excelsior 2000), Koos Waslander (NAC 1982) en Rudy Metz (Veendam 1982) te scoren. Van hen deed alleen Waslander dat op het hoogste niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |