Och is het er zo een...quote:Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
mja, als ik dat zo lees dan heb ik niet 't idee dat het type is die hier wat leuks gaat laten zien. Want als het niet zo lekker gaat zit toch iedereen te fluiten e.d. zeker bij een speler die nog niets heeft laten zien.quote:
Dat zal wel niet snel gebeuren, want het is vaak muisstil in dat stadion.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo ziet het er toch nog wat rooskleuriger uit voor De Graafschap, voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Dan kan hij beter bij HSC'21 gaan voetballen.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Linksback en een spits erbij en we gaan leuk meedraaien en opbouwen volgend seizoen. Ik zet vooralsnog in op een 5e/6e plaatsquote:De Graafschap heeft in doelmam Jim van Fessem de opvolger gevonden voor de naar RKC Waalwijk vertrekkende Rob van Dijk. Van Fessem zette zijn handtekening onder een driejarig contract bij de Superboeren.
Het vorig seizoen speelde Van Fessem (29) in de tweede competitiehelft 17 wedstrijden op De Vijverberg. De Graafschap huurde ‘Jimbo’ destijds van ADO Den Haag omdat de keepers in Doetinchem, Van Dijk en Klak, kampten me langdurige blessures.
De overeenkomst tussen de doelman en ADO Den Haag liep af en werd niet verlengd. Van Fessem komt dus transfervrij ‘opnieuw’ naar de Achterhoek.
Hoezo, moet je non-stop werken tijdens de verkoop van seizoenkaarten ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:47 schreef Heatseeker het volgende:
Helaas kan ik vanwege me werk dit jaar geen seizoenskaart kopen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom niet gewoon Klak in de goal?
Hopen dat we er goed geld voor gekregen hebben en dat we daarme Rzasa + een ander op de linkerflank kunnen kopen.quote:Ook De Graef naar ambitieus Paderborn
De voorbereiding van De Graafschap begint zonder Garry De Graef. De Belgische middenvelder gaat aan de slag bij het Duitse Paderborn.
SC Paderborn 07 promoveerde naar de tweede Bundesliga, waarin het geen modderfiguur wil slaan. De Graef, die een contract voor drie jaar tekende, is de achtste nieuweling in de selectie van trainer Jos Luhukay.
'Paderborn heeft een driejarenplan. In het derde jaar willen ze meedoen in de top van de tweede liga', zei De Graef bij Omroep Gelderland. 'En als je in de tweede liga een goed seizoen draait, kom je automatisch in beeld bij betere clubs.'
De Graef (30) is niet de enige speler die van een Nederlandse degradant zijn heil gaat zoeken bij Paderborn. Afgelopen vrijdag verkaste Dennis Schulp van FC Den Bosch naar de Duitse club.
Ik begreep dat hij helemaal geen clausule had dus ze hebben vast wel iets ontvangen. Over dat spitsen verhaal heb je gelijk, alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in de huidige spitsenquote:Ik hoop dat er idd nog iets gevangen is (1 juli termijn was immers verstreken).
Ik moest meteen denken aan deze topper:quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
En wie heeft er nog goedkope, vrije, goede spitsen over?
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan deze topper:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
En hij is nu kaal dus hij is nog sneller en aerodynamischer!
Special price for you my friends!
Graeme Port krijgt de kans een contract bij De Graafschap te verdienen. De negentienjarige aanvaller is jeugdinternational in Schotland.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef manny het volgende:
Die transfer van Robinho ging toch niet door... wellicht eens informeren daar, die gasten willen allemaal in Europa spelen.
Ik zag inderdaad bij de foto's van de presentatie en in Zelhem dat ze nog geen shirtsponsor hebben...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:26 schreef xJapser het volgende:
AGOVV - De Graafschap : 4 - 6
Leuke pot vanwege de goals maar een bedroevend laag niveau van het voetbalEn ik zat voor Han Berger en ik heb ff luistervinkje gespeeld
Ze hebben gesprekken met supermarktketen Superdeboer en met RVS verzekeringen voor de vacante plek voor hoofdsponsor.
quote:Aleksandar Arsovic op proef
De Serviër Aleksandar Arsovic (23) is deze week op proef bij De Graafschap. De vleugelaanvaller meldt zich vandaag in Winterswijk, waar de Doetinchemse eredivisionist deze week een trainingskamp belegt.
Buitenspeler Arsovic kwam in zijn vaderland uit voor OFK Belgrado en Rode Ster Belgrado. In Duitsland speelde de 1.75 meter lange Serviër voor Optik Rathenow en het tweede elftal van Energie Cottbus.
Arsovic speelt morgenavond mee in het oefenduel tegen het Schotse Aberdeen, dat gespeeld wordt op het terrein van AZSV in Aalten (aanvang 19.00 uur). Hij moet de vacature op de linkerflank bij de Doetinchemmers proberen in te vullen.
De Schot Graeme Port is er dan niet meer bij. De vederlichte jeugdspeler van Manchester United werd na drie oefenwedstrijden afgestest door directeur Han Berger en trainer Gert Kruys.
,,Hij is op de korte termijn geen versterking'', gaf Berger te kennen. ,,Wij moeten, vooral vanwege het te besteden geld, zeer kritisch kijken naar de spelers die we halen.''
Bron: De Gelderlander
Dit is een linksbuiten toch? Daarnaast ben ik met je eens dat er nog een spits bij moet, Haklander en Roelofsen overtuigen beiden tot nu toe niet (en vorig jaar ook al niet..). Verder mag Kalezic SNEL weg wat mij betreft en ben ik benieuwd naar Ax als linksback.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef xJapser het volgende:
Servische versie van Sjoerd Ars
T zal wel weer 3x niks zijn. Dr moet een goeie spits komen en verdomde snel ook. Niet eentje waarvan je niks weet in elk geval.
quote:Nieuwe kansen voor Ax als linksback
Patrick Ax maakte vorig seizoen een belabberd seizoen door bij De Graafschap. Hij speelde weinig en de kansen die hij kreeg als vleugelspits pakte de Huissenaar niet.
Maar het kan verkeren. Door blessures achterin werd Ax vorige week plotseling in de laatste lijn gezet. Tegen AGOVV bleef hij als linksback simpel overeind en dinsdag tegen Aberdeen deed Ax het zelfs heel behoorlijk.
"De trainer vroeg door de blessures die we hadden wat ik er voor voelde", lacht Ax. "Ja, het ging wel lekker. Nu krijg ik het ook een beetje door, want in het begin was het wel heel onwennig." Ax lijkt echter wat beter op zijn plaats als hij het spel voor zich heeft. "Ik heb er natuurlijk over gesproken met Rene Bot (rechtsback). Met het 'stappen' achterin bijvoorbeeld en het opkomen." Ax: "En als het goed loopt met Kevin Sissing als linksbuiten heb ik ook de ruimte om zelf voor de goal te komen.Dat zag je nu al een paar keer."
Ax heeft wel een verklaring voor zijn goede spel als linksback. "Ik voel me heel fit en dit is een spontane groep. Maar een ommekeer is vooral dat we het nu veel meer zoeken in het voetbal. Je ziet minder die lange ballen."
quote:Dave Bus klikt al met Joos Volmer
Het centrale verdedigingduo van De Graafschap komend seizoen wordt gevormd door Joost Volmer en Dave Bus. Volmer komt van FC Den Bosch, Bus debuteerde vorig seizoen in het profvoetbal.
"We hebben een stap terug moeten doen naar de eerste divisie, maar het doel moet zijn om nu weer twee stappen vooruit te zetten", aldus een strijdvaardige Bus.
Bus ziet de samenwerking met Volmer helemaal zitten. "We voelen elkaar goed aan en werken al prettig samen. Hij is sterk in de duels en ik kan er dan nog achter zitten voor de snelheid." Bus liet zien weer klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. "We zijn weer fris. Gelukkig hebben we er een paar goede middenvelders bij. We durven nu ook mensen in te spelen van achteruit om van daaruit te gaan voetballen."
De Graafschap belegt deze week het traditionele trainingskamp in Winterswijk. Dinsdag stuurde trainer Kruys zijn spelers direct het bos in. "Ja, we hebben al een pittige bosloop gehad vanochtend", vervolgt Bus. "En om 11.15 uur nog gevolgd door een training. Dat merk je dan wel in een wedstrijd. Je zag de vermoeidheid ook in het laatste deel. Maar dat is logisch."
Bron: Omroep Gelderland
quote:De Graafschap speelt puike wedstrijd tegen Aberdeen: 0-0
Tevreden verliet het massaal opgekomen publiek het sportpark Villekamp in Aalten. Doelpunten waren er vanavond niet te bewonderen geweest maar de toeschouwers hadden zich zeker vermaakt. De Achterhoekers maakten een goede indruk en legden bij vlagen de tegenstander zijn wil op.
De Graafschap begon sterk aan de wedstrijd. Ook nu nam de behendige Van Loenhout al snel weer de regie in handen. De Achterhoekers lieten de bal soepel rond gaan. De eerste kans was dan ook voor Visscher namens De Graafschap. De in de beginfase sterk opererende vleugelaanvaller liet een in de beginfase een goede mogelijkheid onbenut. Ook gaf Sissing met een goede individuele actie zijn visitekaartje af. Verder speelde Ax wederom een goede wedstrijd als linksback. Behoudens een hachelijk moment vlak voor rust was er voor doelman Van Fessem weinig werk aan de winkel.
Trainer Kruys bracht na rust vier verse krachten binnen de lijnen. Onder hen ook de testspeler Arsovic. Al vroeg in de tweede heft was er een dot van een kans voor gelegenheidsspits Sissing na goed aangeven van Haklander, De jonge aanvaller faalde echter oog in oog met de Aberdeen-goalie. Ook in de tweede helft had De Graafschap bij vlagen het betere van het spel. Haklander probeerde het met een afstandschot maar het dichtst bij een doelpunt was toch wel wederom Sissing. De aanvaller haalde verrassend uit waarna het leder via de keeper en de paal uit de doelmond verdween. Visscher kwam te laat voor de rebound. Testspeler Arsovic liet in Aalten nog niet zien dat hij een versterking zou kunnen zijn voor de Superboeren. De Serviër was één keer dicht bij de openingstreffer toen hij uit de draai op het doel schoot. De Aberdeen-goalie wist de inzet ternauwernood tot een hoekschop te verwerken. In de slotfase kreeg ook Duits na aangeven van invaller Goorman een prachtige mogelijkheid om de score te openen. De inzet van de middenvelder miste echter precisie. Helaas werd het goede spel in Aaalten niet beloond met een doelpunt. Het ontbreken van een echte spits zal dit seizoen nog wel eens het grote manco bij De Graafschap kunnen zijn zolang Van Beukering geblesseerd moet toekijken.
Van Fessem, Bot (Ten Brinke), Volmer, Bus, Ax, Meijer (Duits), Van Loenhout (Van der Ouweland), Haklander, Sissing (Goorman), Roelofsen (Arsovic), Vischer.
hij woont in den haag, geloof ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo? heb je een verbod?
Komt mede doordat er verder weinig "concurrentie" is van andere clubs itt tot hir maar knap is het zeker wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een vergelijking. Die 1.500 is zelfs veel voor Den Bosch
.
Daar in de Achterhoek leeft het echt 10x zoveel...
Dat geloof ik gelijk (Den Bosch heeft dacht ik 130.000 inwoners) maar om maar een voorbeeldje te noemen,ik heb al 6 seizoenkaarthouders van andere clubs in de familie,ben de enige FCDB-supporter....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik ook, daar ga ik nog even over bakkeleien
Nog even over die kaarten, Brabant is helemaal verstikt van BVO's, maar Den Bosch is toch echt wel een stukkie groter als DTC hoor.
Achterhoek
quote:Al 6500 seizoenkaarten De Graafschap
De Graafschap heeft tot nu toe ongeveer 6500 seizoenkaarten verkocht. Dat is bijna evenveel als twee jaar geleden rond deze tijd, toen de Doetinchemmers ook waren gedegradeerd naar de eerste divisie.
Commercieel manager Jan Smit heeft ook van de komende weken nog hoge verwachtingen. "Ik denk dat we in de buurt van de 8000 moeten kunnen komen. De Open Dag komt er ook nog aan." Zeker is al wel dat De Graafschap komend seizoen de meeste toeschouwers zal trekken in de eerste divisie. Geen enkele club verkocht zoveel seizoenkaarten als de Doetinchemmers.
Bron: Omroep Gelderland
quote:De Graafschap kan ook het komend seizoen rekenen op de steun van vele supporters. Dit valt af te leiden uit het aantal seizoenkaarten dat er al verkocht is. De teller is inmiddels opgelopen tot ruim 6750. Hiermee is De Graafschap al verzekerd van de meeste publieke belangstelling in de Gouden Gids Divisie.
Robben is er niets bij!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:26 schreef Zapper het volgende:
Iedereen wil De Visscher zien, begrijpelijk
Neequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Tiemie het volgende:
Is dat nou nog steeds niet rond met super de boer.![]()
Goeie zaakquote:Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef cultheld het volgende:
Een vriend van mij wordt overgeheveld naar het eerste elftal: Joey Massop. Let maar op jongens, deze jongen gaat het redden bij het G-team. Hij is een groot talent en gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap. Bij Koen Middeldorp heb ik nog in de klas gezeten, die gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap.
![]()
Graafschap jeugd
shirtsponsor mag toch probleem zijn als je zoveel seizoenskaarten verkoopt...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu nog hopen op een shirtsponsor, als die binnen is verwacht ik nog wel 1 of 2 versterkingen.
vriendenkringquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef TheVotary het volgende:
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
Span een kort geding aan....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef TheVotary het volgende:
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
nee, wij hebben ook een soort "niet door de politie opgelegde, maar vanuit de supportersvereniging achtige combi-regeling". Hoe het precies werkt weet ik ook allemaal niet, maar wij hebben hierdoor echt bovennatuurlijk veel combi's. Mischien weet iemand anders dat ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Span een kort geding aan....
Wat is de achterliggende gedachte van Haarlem?
Problemen geweest in het verleden?
Op die fiets.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:17 schreef manny het volgende:
[..]
nee, wij hebben ook een soort "niet door de politie opgelegde, maar vanuit de supportersvereniging achtige combi-regeling". Hoe het precies werkt weet ik ook allemaal niet, maar wij hebben hierdoor echt bovennatuurlijk veel combi's. Mischien weet iemand anders dat ?
Ongelooflijk toch.... wat een gezeik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:02 schreef Tiemie het volgende:
Onze supportersvereniging wil graag haar clubkas spekken door wedstrijden een verplichte combi te maken als ze er zeker van zijn dat er veel mensen heen willen... Zo is de 1e en laatste uitwedstrijd bijna altijd wel een combi...
quote:Milan Berck Beelenkamp naar KV Mechelen
Een stage heeft Milan Berck Beelenkamp een contract opgeleverd bij KV Mechelen. De verdediger van De Graafschap tekent in België een contract voor één jaar met een optie voor nog een seizoen.
Na twee oefenduels had de leiding van KV Mechelen, dat uitkomt in de Tweede Klasse, het al gezien: Berck Beelenkamp is een versterking. Onderhandelingen met de 27-jarige Haarlemmer hadden het beoogde resultaat, zodat Berck Beelenkamp na zes jaar definitief afscheid neemt van De Graafschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |