abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28261219
Zo ziet het er toch nog wat rooskleuriger uit voor De Graafschap, voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
That's all folks!
pi_28290709
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Och is het er zo een...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:29 #103
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28290736
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Och is het er zo een...
mja, als ik dat zo lees dan heb ik niet 't idee dat het type is die hier wat leuks gaat laten zien. Want als het niet zo lekker gaat zit toch iedereen te fluiten e.d. zeker bij een speler die nog niets heeft laten zien.
pi_28290753
quote:
Zo ziet het er toch nog wat rooskleuriger uit voor De Graafschap, voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Dat zal wel niet snel gebeuren, want het is vaak muisstil in dat stadion.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28291636
Qua voetbal is hij de afgelopen jaren wel goed vooruit gegaan, dus denk ik wel dat hij een aanwinst is voor De Graafschap.
That's all folks!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:58:12 #106
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28291809
ik ben benieuwd.
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:47:56 #107
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_28347257
We beginnen gewoon op de 12e met Haarlem op zn vet te geven. Goede start is het halve werk.
kloep kloep
pi_28348040
quote:
Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Dan kan hij beter bij HSC'21 gaan voetballen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28356048
Och Haarlem heeft V/D Kruis, dus doelpunten en flaters zijn genoeg te zien in de openingswedstrijd
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:42:33 #110
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28395404
Joepie. Nieuwe goeie degelijke keeper erbij! Nu nog een linksback ende een linkerspits en we zijn compleet
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_28395687
Precies, erg goed nieuws dat van Dijk is omgeruild voor van Fessem (inclusief 3 jarig contract)
pi_28395711
Moet ik dan gvd speciaal naar jullie site surfen om te zien dat het 'gewoon' om Jimmy van Fessem gaat..?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:13:57 #113
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28395746
Goede zaken omtrent de keeper. Van Fessem heeft bewezen een degelijke en stabiele keeper te zijn.
pi_28395830
quote:
De Graafschap heeft in doelmam Jim van Fessem de opvolger gevonden voor de naar RKC Waalwijk vertrekkende Rob van Dijk. Van Fessem zette zijn handtekening onder een driejarig contract bij de Superboeren.

Het vorig seizoen speelde Van Fessem (29) in de tweede competitiehelft 17 wedstrijden op De Vijverberg. De Graafschap huurde ‘Jimbo’ destijds van ADO Den Haag omdat de keepers in Doetinchem, Van Dijk en Klak, kampten me langdurige blessures.

De overeenkomst tussen de doelman en ADO Den Haag liep af en werd niet verlengd. Van Fessem komt dus transfervrij ‘opnieuw’ naar de Achterhoek.
Linksback en een spits erbij en we gaan leuk meedraaien en opbouwen volgend seizoen. Ik zet vooralsnog in op een 5e/6e plaats
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:23:07 #115
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28395960
Netjes hoor
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:24:35 #116
80382 manny
30 is best veel
pi_28396000
mwa... het begint ergens op te lijken. Nacompetitie moet mogelijk zijn.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:28:12 #117
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28396111
Lekker bezig daar
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28397409
Waarom niet gewoon Klak in de goal?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:47:45 #119
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28397845
Helaas kan ik vanwege me werk dit jaar geen seizoenskaart kopen

Ik blijf ze natuurlijk wel op de voet volgen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  zondag 3 juli 2005 @ 12:23:04 #120
80382 manny
30 is best veel
pi_28440340
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:47 schreef Heatseeker het volgende:
Helaas kan ik vanwege me werk dit jaar geen seizoenskaart kopen
Hoezo, moet je non-stop werken tijdens de verkoop van seizoenkaarten ?
pi_28440634
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom niet gewoon Klak in de goal?
That's all folks!
  zondag 3 juli 2005 @ 13:02:54 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_28554863
quote:
Ook De Graef naar ambitieus Paderborn

De voorbereiding van De Graafschap begint zonder Garry De Graef. De Belgische middenvelder gaat aan de slag bij het Duitse Paderborn.
SC Paderborn 07 promoveerde naar de tweede Bundesliga, waarin het geen modderfiguur wil slaan. De Graef, die een contract voor drie jaar tekende, is de achtste nieuweling in de selectie van trainer Jos Luhukay.

'Paderborn heeft een driejarenplan. In het derde jaar willen ze meedoen in de top van de tweede liga', zei De Graef bij Omroep Gelderland. 'En als je in de tweede liga een goed seizoen draait, kom je automatisch in beeld bij betere clubs.'

De Graef (30) is niet de enige speler die van een Nederlandse degradant zijn heil gaat zoeken bij Paderborn. Afgelopen vrijdag verkaste Dennis Schulp van FC Den Bosch naar de Duitse club.
Hopen dat we er goed geld voor gekregen hebben en dat we daarme Rzasa + een ander op de linkerflank kunnen kopen.

Btw, eigenlijk hebben we ook nog wel een spits nodig nu van Beukering er zolang naast staat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Opgezwollenlever op 06-07-2005 19:42:47 ]
pi_28561310
Ik hoop dat er idd nog iets gevangen is (1 juli termijn was immers verstreken).

Ik denk wel dat er een spits bij moet, maar dat zou denk ik niet realistisch zijn. We hebben al Haklander en Roelofsen, niet dat je daar de oorlog mee wint, maar nog een spits erbij wordt erg veel en niet zo 1 2 3 betaalbaar. En wie heeft er nog goedkope, vrije, goede spitsen over?
Bloed, zweet en tranen!
pi_28564336
quote:
Ik hoop dat er idd nog iets gevangen is (1 juli termijn was immers verstreken).
Ik begreep dat hij helemaal geen clausule had dus ze hebben vast wel iets ontvangen. Over dat spitsen verhaal heb je gelijk, alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in de huidige spitsen . Verder vind ik het jammer dat Kalezic nog steeds voor onze club speelt, een overbodige speler en overbodige spelers kosten alleen maar geld.
pi_28575601
Vergeleken met die 12 overbodige spelers van vorig seizoen ruimt het nu al lekker op hoor

Binnnenkort de eerste oefenwedstrijd in Silvolde ben benieuwd
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 10 juli 2005 @ 07:22:51 #127
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28674191
Eerste oefenwedstrijd 1-1 tegen een streekelftal van Silvolde. Ben er niet bij geweest, maar ik hoor dus graag hoe het was. Hopen dat ze het dinsdag in Zelhem beter doen, waar ik wel heenga.
pi_28674820
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
En wie heeft er nog goedkope, vrije, goede spitsen over?
Ik moest meteen denken aan deze topper:

zondag 10 juli 2005 @ 11:28:36 #129
80382 manny
30 is best veel
pi_28676260
1-1 tegen een streekelftal

Ik hoorde dat het zeer onverzorgd was. Maar goed, het duurt nog even voordat we echt weer van start gaan.
pi_28676331
quote:
Op zondag 10 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik moest meteen denken aan deze topper:

[afbeelding]

En hij is nu kaal dus hij is nog sneller en aerodynamischer!

Special price for you my friends!

Je moet erg snel bij zijn, want op is op!
pi_28676362
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En hij is nu kaal dus hij is nog sneller en aerodynamischer!

Special price for you my friends!

Dat Jackson Five kapsel van hem ooit gezien? Toen was hij niet vooruit te branden natuurlijk.

Berry & familie:

zondag 10 juli 2005 @ 11:35:26 #132
80382 manny
30 is best veel
pi_28676428
Die transfer van Robinho ging toch niet door... wellicht eens informeren daar, die gasten willen allemaal in Europa spelen.
pi_28710405
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef manny het volgende:
Die transfer van Robinho ging toch niet door... wellicht eens informeren daar, die gasten willen allemaal in Europa spelen.
Graeme Port krijgt de kans een contract bij De Graafschap te verdienen. De negentienjarige aanvaller is jeugdinternational in Schotland.
Port doorliep de jeugdopleiding van Manchester United. Omdat een doorbraak achterwege bleef, stapte de aanvaller afgelopen seizoen over naar Dunfermline Athletic. Maar ook bij de Schotse club kwam het niet tot een debuut, zodat hij elders zijn heil moest zoeken.

Vanaf 1 juli is Port transfervrij en traint hij tot nader orde mee met De Graafschap.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28710767
Tja wat moet je daar nou van zeggen, laten we hopen op een snelle, scorende voetballer
  maandag 11 juli 2005 @ 16:59:43 #135
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28710787
Zal morgen vast wel even mee mogen doen in Zelhem. Ben benieuwd.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:27:38 #136
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28769223
Zeker, die Port maakte geen overtuigende indruk gister. Verder was het een gretig de Graafschap.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:45:52 #138
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_28814724
Vandaag 0-2 tegen Brugge. Het was een redelijke wedstrijd en de graafschap gaf goed partij. Helaas scoorde Brugge op de goede momenten. Is geen schande om te verliezen en een aantal spelers kwamen vond ik goed voor de dag.
kloep kloep
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:42:23 #139
80382 manny
30 is best veel
pi_28841319
5100 seizoenkaarten verkocht tot nu toe
  zaterdag 16 juli 2005 @ 20:26:55 #140
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28866721
AGOVV - De Graafschap : 4 - 6

Leuke pot vanwege de goals maar een bedroevend laag niveau van het voetbal En ik zat voor Han Berger en ik heb ff luistervinkje gespeeld Ze hebben gesprekken met supermarktketen Superdeboer en met RVS verzekeringen voor de vacante plek voor hoofdsponsor.
pi_28873302
Altijd leuk, de belangrijke mensen afluisteren. Doe je goed!
That's all folks!
  zondag 17 juli 2005 @ 02:35:13 #142
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28874918
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 20:26 schreef xJapser het volgende:
AGOVV - De Graafschap : 4 - 6

Leuke pot vanwege de goals maar een bedroevend laag niveau van het voetbal En ik zat voor Han Berger en ik heb ff luistervinkje gespeeld Ze hebben gesprekken met supermarktketen Superdeboer en met RVS verzekeringen voor de vacante plek voor hoofdsponsor.
Ik zag inderdaad bij de foto's van de presentatie en in Zelhem dat ze nog geen shirtsponsor hebben...
Superdeboer zou wel passend zijn

4-6 is toch al beter dan het gelijkspel vorig jaar in de voorbereiding (als mijn geheugen mij niet in de steek laat).
pi_28887458
Beter dan Superdeboer kan inderdaad gewoon niet.
  zondag 17 juli 2005 @ 18:37:02 #144
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28887524
Mwoaaaah ik zou het wel beetje jammer vinden. Ik bedoel, laten we t asjeblieft bij een geuzennaam houden. Niet dat we straks VBV De Superboeren zijn...

T word een beetje te gek imho...
  zondag 17 juli 2005 @ 18:58:08 #145
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28887993
De Visscher 3 keer gescoord, gaat lekker
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28906519
quote:
Aleksandar Arsovic op proef

De Serviër Aleksandar Arsovic (23) is deze week op proef bij De Graafschap. De vleugelaanvaller meldt zich vandaag in Winterswijk, waar de Doetinchemse eredivisionist deze week een trainingskamp belegt.

Buitenspeler Arsovic kwam in zijn vaderland uit voor OFK Belgrado en Rode Ster Belgrado. In Duitsland speelde de 1.75 meter lange Serviër voor Optik Rathenow en het tweede elftal van Energie Cottbus.

Arsovic speelt morgenavond mee in het oefenduel tegen het Schotse Aberdeen, dat gespeeld wordt op het terrein van AZSV in Aalten (aanvang 19.00 uur). Hij moet de vacature op de linkerflank bij de Doetinchemmers proberen in te vullen.

De Schot Graeme Port is er dan niet meer bij. De vederlichte jeugdspeler van Manchester United werd na drie oefenwedstrijden afgestest door directeur Han Berger en trainer Gert Kruys.

,,Hij is op de korte termijn geen versterking'', gaf Berger te kennen. ,,Wij moeten, vooral vanwege het te besteden geld, zeer kritisch kijken naar de spelers die we halen.''
Bron: De Gelderlander

Nooit van gehoord..
  maandag 18 juli 2005 @ 15:59:21 #147
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28912190
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Nooit van gehoord..
cultheld vast wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 18 juli 2005 @ 17:15:32 #148
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28914627
Servische versie van Sjoerd Ars

T zal wel weer 3x niks zijn. Dr moet een goeie spits komen en verdomde snel ook. Niet eentje waarvan je niks weet in elk geval.
pi_28916440
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef xJapser het volgende:
Servische versie van Sjoerd Ars

T zal wel weer 3x niks zijn. Dr moet een goeie spits komen en verdomde snel ook. Niet eentje waarvan je niks weet in elk geval.
Dit is een linksbuiten toch? Daarnaast ben ik met je eens dat er nog een spits bij moet, Haklander en Roelofsen overtuigen beiden tot nu toe niet (en vorig jaar ook al niet..). Verder mag Kalezic SNEL weg wat mij betreft en ben ik benieuwd naar Ax als linksback.
pi_28967618
quote:
Nieuwe kansen voor Ax als linksback

Patrick Ax maakte vorig seizoen een belabberd seizoen door bij De Graafschap. Hij speelde weinig en de kansen die hij kreeg als vleugelspits pakte de Huissenaar niet.

Maar het kan verkeren. Door blessures achterin werd Ax vorige week plotseling in de laatste lijn gezet. Tegen AGOVV bleef hij als linksback simpel overeind en dinsdag tegen Aberdeen deed Ax het zelfs heel behoorlijk.

"De trainer vroeg door de blessures die we hadden wat ik er voor voelde", lacht Ax. "Ja, het ging wel lekker. Nu krijg ik het ook een beetje door, want in het begin was het wel heel onwennig." Ax lijkt echter wat beter op zijn plaats als hij het spel voor zich heeft. "Ik heb er natuurlijk over gesproken met Rene Bot (rechtsback). Met het 'stappen' achterin bijvoorbeeld en het opkomen." Ax: "En als het goed loopt met Kevin Sissing als linksbuiten heb ik ook de ruimte om zelf voor de goal te komen.Dat zag je nu al een paar keer."

Ax heeft wel een verklaring voor zijn goede spel als linksback. "Ik voel me heel fit en dit is een spontane groep. Maar een ommekeer is vooral dat we het nu veel meer zoeken in het voetbal. Je ziet minder die lange ballen."
quote:
Dave Bus klikt al met Joos Volmer

Het centrale verdedigingduo van De Graafschap komend seizoen wordt gevormd door Joost Volmer en Dave Bus. Volmer komt van FC Den Bosch, Bus debuteerde vorig seizoen in het profvoetbal.

"We hebben een stap terug moeten doen naar de eerste divisie, maar het doel moet zijn om nu weer twee stappen vooruit te zetten", aldus een strijdvaardige Bus.

Bus ziet de samenwerking met Volmer helemaal zitten. "We voelen elkaar goed aan en werken al prettig samen. Hij is sterk in de duels en ik kan er dan nog achter zitten voor de snelheid." Bus liet zien weer klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. "We zijn weer fris. Gelukkig hebben we er een paar goede middenvelders bij. We durven nu ook mensen in te spelen van achteruit om van daaruit te gaan voetballen."

De Graafschap belegt deze week het traditionele trainingskamp in Winterswijk. Dinsdag stuurde trainer Kruys zijn spelers direct het bos in. "Ja, we hebben al een pittige bosloop gehad vanochtend", vervolgt Bus. "En om 11.15 uur nog gevolgd door een training. Dat merk je dan wel in een wedstrijd. Je zag de vermoeidheid ook in het laatste deel. Maar dat is logisch."
Bron: Omroep Gelderland
quote:
De Graafschap speelt puike wedstrijd tegen Aberdeen: 0-0

Tevreden verliet het massaal opgekomen publiek het sportpark Villekamp in Aalten. Doelpunten waren er vanavond niet te bewonderen geweest maar de toeschouwers hadden zich zeker vermaakt. De Achterhoekers maakten een goede indruk en legden bij vlagen de tegenstander zijn wil op.

De Graafschap begon sterk aan de wedstrijd. Ook nu nam de behendige Van Loenhout al snel weer de regie in handen. De Achterhoekers lieten de bal soepel rond gaan. De eerste kans was dan ook voor Visscher namens De Graafschap. De in de beginfase sterk opererende vleugelaanvaller liet een in de beginfase een goede mogelijkheid onbenut. Ook gaf Sissing met een goede individuele actie zijn visitekaartje af. Verder speelde Ax wederom een goede wedstrijd als linksback. Behoudens een hachelijk moment vlak voor rust was er voor doelman Van Fessem weinig werk aan de winkel.

Trainer Kruys bracht na rust vier verse krachten binnen de lijnen. Onder hen ook de testspeler Arsovic. Al vroeg in de tweede heft was er een dot van een kans voor gelegenheidsspits Sissing na goed aangeven van Haklander, De jonge aanvaller faalde echter oog in oog met de Aberdeen-goalie. Ook in de tweede helft had De Graafschap bij vlagen het betere van het spel. Haklander probeerde het met een afstandschot maar het dichtst bij een doelpunt was toch wel wederom Sissing. De aanvaller haalde verrassend uit waarna het leder via de keeper en de paal uit de doelmond verdween. Visscher kwam te laat voor de rebound. Testspeler Arsovic liet in Aalten nog niet zien dat hij een versterking zou kunnen zijn voor de Superboeren. De Serviër was één keer dicht bij de openingstreffer toen hij uit de draai op het doel schoot. De Aberdeen-goalie wist de inzet ternauwernood tot een hoekschop te verwerken. In de slotfase kreeg ook Duits na aangeven van invaller Goorman een prachtige mogelijkheid om de score te openen. De inzet van de middenvelder miste echter precisie. Helaas werd het goede spel in Aaalten niet beloond met een doelpunt. Het ontbreken van een echte spits zal dit seizoen nog wel eens het grote manco bij De Graafschap kunnen zijn zolang Van Beukering geblesseerd moet toekijken.

Van Fessem, Bot (Ten Brinke), Volmer, Bus, Ax, Meijer (Duits), Van Loenhout (Van der Ouweland), Haklander, Sissing (Goorman), Roelofsen (Arsovic), Vischer.

woensdag 20 juli 2005 @ 21:36:13 #151
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28988776
Eh...dat moet dat allemaal ?

Anyway...t lijkt erop dat Han goeie zaken heeft gedaan. Klasse trouwens van Ax. Zo doet ie nog IETS nuttigs en kost ie ons niet alleen maar geld. Nu hopen dat t gaat werken
pi_28998361
Ax als linksback, ik vind het een goede vinding.
That's all folks!
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:28:41 #153
80382 manny
30 is best veel
pi_29001494
ik ga ff 2 weekjes op vakantie . Daarna gaat het seizoen zo langzamerhand beginnen... wordt weer SMS 6 kijken... pfff.
pi_29009295
Hoezo? heb je een verbod?
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:49:57 #155
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29012306
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo? heb je een verbod?
hij woont in den haag, geloof ik.
pi_29089594
6100 seizoenskaarten inmiddels
pi_29089732
Wat een vergelijking . Die 1.500 is zelfs veel voor Den Bosch .

Daar in de Achterhoek leeft het echt 10x zoveel...
  zondag 24 juli 2005 @ 17:59:57 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29089748
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een vergelijking . Die 1.500 is zelfs veel voor Den Bosch .

Daar in de Achterhoek leeft het echt 10x zoveel...
Komt mede doordat er verder weinig "concurrentie" is van andere clubs itt tot hir maar knap is het zeker wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29089906
Heeft met verschillende factoren te maken idd.
Er is daar inderdaad weinig concurrentie maar het leeft ook gewoon heel erg.. Als je ziet dat een gat van 9 ton zo maar even door sponsor gedicht word.. dan zegt dat wel genoeg denk ik..
pi_29089977
Wij gaan overigens óver de 1.500 hoor! Robbie en ik moeten onze kaart namelijk nog bestellen .
  zondag 24 juli 2005 @ 21:55:45 #163
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29096536
Ik ben m'n plaats waarschijnlijk kwijt . Brief veel te laat ingeleverd.
pi_29138353
Ik ook, daar ga ik nog even over bakkeleien

Nog even over die kaarten, Brabant is helemaal verstikt van BVO's, maar Den Bosch is toch echt wel een stukkie groter als DTC hoor.

Achterhoek
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:56:15 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29138552
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik ook, daar ga ik nog even over bakkeleien

Nog even over die kaarten, Brabant is helemaal verstikt van BVO's, maar Den Bosch is toch echt wel een stukkie groter als DTC hoor.

Achterhoek
Dat geloof ik gelijk (Den Bosch heeft dacht ik 130.000 inwoners) maar om maar een voorbeeldje te noemen,ik heb al 6 seizoenkaarthouders van andere clubs in de familie,ben de enige FCDB-supporter....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:29:34 #166
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29146358
Nou wij zitten anders ook redelijk fijngeknepen tussen Vite$$e en FC Twente.
pi_29146862
En de teller staat op 6300
Bloed, zweet en tranen!
pi_29147903
Ik hoop zelf dat we uitkomen op 7500 maar wellicht ben ik iets te optimistisch
pi_29154820
6800-7000 max denk ik
Bloed, zweet en tranen!
pi_29156427
6500 inmiddels
quote:
Al 6500 seizoenkaarten De Graafschap

De Graafschap heeft tot nu toe ongeveer 6500 seizoenkaarten verkocht. Dat is bijna evenveel als twee jaar geleden rond deze tijd, toen de Doetinchemmers ook waren gedegradeerd naar de eerste divisie.

Commercieel manager Jan Smit heeft ook van de komende weken nog hoge verwachtingen. "Ik denk dat we in de buurt van de 8000 moeten kunnen komen. De Open Dag komt er ook nog aan." Zeker is al wel dat De Graafschap komend seizoen de meeste toeschouwers zal trekken in de eerste divisie. Geen enkele club verkocht zoveel seizoenkaarten als de Doetinchemmers.
Bron: Omroep Gelderland
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:11:03 #171
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_29162071
Toch fijn om te zien dat de Graafschap nog zoveel seizoenskaarten kan verkopen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_29184182
Sjit die teller wordt met de dag hoger
quote:
De Graafschap kan ook het komend seizoen rekenen op de steun van vele supporters. Dit valt af te leiden uit het aantal seizoenkaarten dat er al verkocht is. De teller is inmiddels opgelopen tot ruim 6750. Hiermee is De Graafschap al verzekerd van de meeste publieke belangstelling in de Gouden Gids Divisie.
Bloed, zweet en tranen!
pi_29188660
Die onverwachte aankopen hebben De Graafschap nu al goed gedaan. De supporters verwachten wat van dit elftal.
That's all folks!
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:26:57 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29188692
Iedereen wil De Visscher zien, begrijpelijk
pi_29188738
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:26 schreef Zapper het volgende:
Iedereen wil De Visscher zien, begrijpelijk
Robben is er niets bij!
pi_29188750
Nu nog hopen op een shirtsponsor, als die binnen is verwacht ik nog wel 1 of 2 versterkingen.
pi_29188777
Die zou bij Heracles ook niet misstaan, maar De Superboeren zullen er zeker plezier aan beleven.
That's all folks!
pi_29211306
Spits erbij en we zijn er
Bloed, zweet en tranen!
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:35:17 #179
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29218245
Is dat nou nog steeds niet rond met super de boer.
pi_29224914
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Tiemie het volgende:
Is dat nou nog steeds niet rond met super de boer.
Nee
Bloed, zweet en tranen!
pi_29281425
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Spits erbij en we zijn er
Die komt er dus waarschijnlijk niet door een gebrek aan centen...
  zondag 31 juli 2005 @ 01:03:25 #182
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29283135
En was het wat tegen de bokke(n)neukers (lees:Omniworld)?
Zie dat het 1-0 is geworden, maar ik vroeg me af of het vertoonde spel nog enigzins hoop biedt op een goede afloop van dit seizoen.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:44:42 #183
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_29296908
1e helft was oke, 2e was van beide kanten niks. Inieder geval is zeker dat de aankopen, op van de Ouweland na echte versterkingen zijn. Ook zeker is dat Rogier Meijer er in het begin vande competite meteen in zal staan... Ik snap niet wat Kruys in hem ziet, maar een vriend van mij zei dat hij op de training telkens complimenten gaf aan Rogier...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_29297125
Een vriend van mij wordt overgeheveld naar het eerste elftal: Joey Massop. Let maar op jongens, deze jongen gaat het redden bij het G-team. Hij is een groot talent en gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap . Bij Koen Middeldorp heb ik nog in de klas gezeten, die gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap.

Graafschap jeugd
  zondag 31 juli 2005 @ 16:54:35 #185
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_29297165
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef cultheld het volgende:
Een vriend van mij wordt overgeheveld naar het eerste elftal: Joey Massop. Let maar op jongens, deze jongen gaat het redden bij het G-team. Hij is een groot talent en gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap . Bij Koen Middeldorp heb ik nog in de klas gezeten, die gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap.

Graafschap jeugd
Goeie zaak
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_29319639
Geen woorden maar daden!
Bloed, zweet en tranen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:16:53 #187
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_29319834
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu nog hopen op een shirtsponsor, als die binnen is verwacht ik nog wel 1 of 2 versterkingen.
shirtsponsor mag toch probleem zijn als je zoveel seizoenskaarten verkoopt...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_29367895
En het wordt ook tijd voor een nieuw topic en een andere TT
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:29:14 #189
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29371528
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
pi_29420142
Haarlem uit een combi
Bloed, zweet en tranen!
pi_29420159
IK WIL NIET
Bloed, zweet en tranen!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:57:46 #192
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29433485
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef TheVotary het volgende:
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
vriendenkring je moet er van houden
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:06:38 #193
80382 manny
30 is best veel
pi_29433735
Blue White Madness is ook aangepakt. Die site ziet er nu veel beter uit.

Ik heb er al zin an. Ik probeer altijd zoveel mogelijk wedstrijden mee te pakken, maar goed met die k-combi's is dat bijna niet te doen vanuit Den Haag.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:07:12 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29433749
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef TheVotary het volgende:
Span een kort geding aan....

Wat is de achterliggende gedachte van Haarlem?
Problemen geweest in het verleden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:17:44 #195
80382 manny
30 is best veel
pi_29434025
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Span een kort geding aan....

Wat is de achterliggende gedachte van Haarlem?
Problemen geweest in het verleden?
nee, wij hebben ook een soort "niet door de politie opgelegde, maar vanuit de supportersvereniging achtige combi-regeling". Hoe het precies werkt weet ik ook allemaal niet, maar wij hebben hierdoor echt bovennatuurlijk veel combi's. Mischien weet iemand anders dat ?

Voor zover ik weet hebben we weinig speciaals met Haarlem. Maar hebben we wel ( vooral thuis ) een aardige groep op de been. Zeker voor de gouden gids.. Uit wisselt het sterk.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:29:06 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29434324
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:17 schreef manny het volgende:

[..]

nee, wij hebben ook een soort "niet door de politie opgelegde, maar vanuit de supportersvereniging achtige combi-regeling". Hoe het precies werkt weet ik ook allemaal niet, maar wij hebben hierdoor echt bovennatuurlijk veel combi's. Mischien weet iemand anders dat ?
Op die fiets.

Gelukkig hebben wij dit jaar maar hoogstens 4 combi's,de rest allemaal vrij vervoer wsl.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 07:02:41 #197
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29438964
Onze supportersvereniging wil graag haar clubkas spekken door wedstrijden een verplichte combi te maken als ze er zeker van zijn dat er veel mensen heen willen... Zo is de 1e en laatste uitwedstrijd bijna altijd wel een combi...

Die site van de bwm ziet er idd stukken beter uit nu

en Stefan Postma gaat naar fullham !
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:03:24 #198
80382 manny
30 is best veel
pi_29442406
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 07:02 schreef Tiemie het volgende:
Onze supportersvereniging wil graag haar clubkas spekken door wedstrijden een verplichte combi te maken als ze er zeker van zijn dat er veel mensen heen willen... Zo is de 1e en laatste uitwedstrijd bijna altijd wel een combi...
Ongelooflijk toch.... wat een gezeik.
pi_29457470
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 07:02 schreef Tiemie het volgende:

en Stefan Postma gaat naar fullham !
Gaat helaas niet door, maar dat zul je ondertussen wel weten denk ik.
That's all folks!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:36:55 #200
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29457529
idd...jammer voor hem .
quote:
Milan Berck Beelenkamp naar KV Mechelen
Een stage heeft Milan Berck Beelenkamp een contract opgeleverd bij KV Mechelen. De verdediger van De Graafschap tekent in België een contract voor één jaar met een optie voor nog een seizoen.
Na twee oefenduels had de leiding van KV Mechelen, dat uitkomt in de Tweede Klasse, het al gezien: Berck Beelenkamp is een versterking. Onderhandelingen met de 27-jarige Haarlemmer hadden het beoogde resultaat, zodat Berck Beelenkamp na zes jaar definitief afscheid neemt van De Graafschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')