Oh ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef Augustina het volgende:
Haha Gajus, ik ben al 12 jaar samen met hem hoor.![]()
Dat zou ik als je niks direct kunt vinden, geen kapot apparaat, voor de zekerheid wel doen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog erger.
Het zal er wel op neerkomen dat ik de woningbouwvereniging morgen moet bellen.
Door alle commotie komt het hintje met enige vertraging. Informatie over de maker:quote:
quote:One of England's most famous artists of the twentieth century, he achieved international recognition for his etchings, engravings and paintings. His graphic oeuvre consists of almost four hundred catalogued prints, created from 1920 to 1984.
Aan wie vraag je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Zo, vertel eens, hoe was jouw dag eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan is het vast "La Route de Ste Livrade" uit 1932 van Anthony Gross.
Nee, hij houdt zich verre van fora en chatdingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef Gajus het volgende:
[..]
Oh ...![]()
Van harte gefeliciteerd met je wederhelft.![]()
maar is hij ook actief op Fok?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Zo, vertel eens, hoe was jouw dag eigenlijk?
Maar wel de grootste muur plaatsen die er is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
[afbeelding]
op mijn leeftijd, wat maakt die ene dag nog uit?
Deze topic lijkt een chat-topic, maar schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Augustina het volgende:
Nee, hij houdt zich verre van fora en chatdingen.
Is er leven na de dood?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Leven?
Nee, dat is iets wat je zelf moet doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Schop mij eens naar bed!
Oké een Duitser, maar wel ongeveer jouw generatie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
Leuk gedacht... maar het is niet van mij.
Het is van een Duitser.
Jawel, deze meneer werd enkele jaren voor mij geboren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
Oké een Duitser, maar wel ongeveer jouw generatie?![]()
Ga ... dan ... sla ... pen ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moet...Gaan...Sla...Pen...
Volgens mij ligt ie nu onder de wol.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:25 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ga ... dan ... sla ... pen ...![]()
wees gerust ... ik ontferm mij over AE
Nein.quote:
Het is een werk uit 2004, dus zeer recent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:58 schreef Gajus het volgende:
Onmiskenbaar Art Brut.![]()
Dit lijkt mij een zeer eigentijds werk.![]()
de verf lijkt niet eens verhard
Googl met german+painter+vienna+2004 geeft 66000 hits ... ik ben bij # 200 ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is een werk uit 2004, dus zeer recent.
Dan zal ik nog wat info geven...quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef Gajus het volgende:
Ik zoek, ik zoek, ik zoek, ik zoek, ik zoek, ik zoek, ik zoek, ik zoek nog steeds ...![]()
Wien inplaats van Vienna...quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Googl met german+painter+vienna+2004 geeft 66000 hits ... ik ben bij # 200 ...
Nee ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:53 schreef Gajus het volgende:
Daniel Richter?
Lijkt mij ook ... tot zo ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Zal ik nog een hint geven, waarmee je er waarschijnlijk wel uitkomt...
Veel van deze kunstenaar zijn werken zijn te vinden bij Galerie Ariadne in Wenen.
Correct!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:27 schreef Gajus het volgende:
Ferdinand Melichar mit "Gesicht" (2004)
inmiddels kennis gemaakt met de schilders A t/m M
![]()
In combinatie met geboorteland en geboortejaar dacht ik dat het wel snel te vinden zou zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:31 schreef cioran63 het volgende:
Die galerie heeft niet zo heel weinig kunstenaars.
O dat zal, maar ik keek pas nu, met die link. Dat die galerie belachelijk veel kunstenaars heeft, viel me op. Echt idioot, minstens 50 ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In combinatie met geboorteland en geboortejaar dacht ik dat het wel snel te vinden zou zijn.![]()
Ik bemerk nu pas dat ik jouw hint van 01:50 uur (Hannover, 1962) over het hoofd gezien heb.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
In combinatie met geboorteland en geboortejaar dacht ik dat het wel snel te vinden zou zijn.![]()
Het houdt mij uren zoet, vind er leuke dingen tussenstaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:37 schreef cioran63 het volgende:
[..]
O dat zal, maar ik keek pas nu, met die link. Dat die galerie belachelijk veel kunstenaars heeft, viel me op. Echt idioot, minstens 50 ofzo.
Oopsie... daarmee had je um wellicht eerder gevonden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik bemerk nu pas dat ik jouw hint van 01:50 uur (Hannover, 1962) over het hoofd gezien heb.![]()
Ja, dat kan, maar het kan nooit een goede galerie zijn voor zoveel kunstenaars, meer een kunsthandel. Dat stoort me dan. Maar daar kunt u niks aan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het houdt mij uren zoet, vind er leuke dingen tussenstaan.
Ik tel 260 kunstenaars!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:37 schreef cioran63 het volgende:
O dat zal, maar ik keek pas nu, met die link. Dat die galerie belachelijk veel kunstenaars heeft, viel me op. Echt idioot, minstens 50 ofzo.
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:45 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar het kan nooit een goede galerie zijn voor zoveel kunstenaars, meer een kunsthandel. Dat stoort me dan. Maar daar kunt u niks aan doen.
Echt? Godsamme. Fijne boel als je daar kunstenaar bent. Krijg je in het beste geval eens in de twintig jaar een tentoonstelling.quote:
Ik kan urenlang van hot naar her browsen, het ene trefwoord brengt mij op een volgend trefwoord enz.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hebben jullie dat ook... dat je uren kan ronddwalen op kunstsites zonder erg in tijd te hebben?
Ik heb de indruk dat zo'n Oostenrijkse 'Galerie' niet te vergelijken is met een Nederlandse. Dat ons begrip 'Kunsthandel' meer van toepassing is. Zo heeft Galerie Ariadne zegge en schrijven één werk van Jean Dubuffet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:51 schreef cioran63 het volgende:
Echt? Godsamme. Fijne boel als je daar kunstenaar bent. Krijg je in het beste geval eens in de twintig jaar een tentoonstelling.
O maar dat zei ik al, dit is geen galerie, maar een kunsthandel. Een galerie, waar ook ter wereld, heeft niet veel meer dan een kunstenaar of twintig. Of het moet een heel grote galerie zijn met meer vestigingen. Maar veel meer dan twintig kunstenaars is niet zo goed voor de kunstenaars.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:01 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat zo'n Oostenrijkse 'Galerie' niet te vergelijken is met een Nederlandse. Dat ons begrip 'Kunsthandel' meer van toepassing is. Zo heeft Galerie Ariadne zegge en schrijven één werk van Jean Dubuffet.
Gajus, van A tot Z.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik kan urenlang van hot naar her browsen, het ene trefwoord brengt mij op een volgend trefwoord enz.
als kind had ik dat ook, maar dan met de encyclopedieën ... mijn wederhelft noemt mij dan ook "wandelende encyclopedie"
Volgens mij doet ie 't toch niet onaardig hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:53 schreef cioran63 het volgende:
Ferdinand Melichar kan dus nog wel even wachten op zijn 15 minuten.
Tja ... zo is inmiddels weer later geworden dan gepland ... de hoogste tijd dus ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hebben jullie dat ook... zonder erg in tijd te hebben?
Hm, in Google 610 hits, waarvan het grootste deel over een naamgenoot gaat, namelijk een arts. Lijkt me niet echt een daverend succes. Maar dat kan nog komen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie 't toch niet onaardig hoor.
Tijd vliegt he...quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Tja ... zo is inmiddels weer later geworden dan gepland ... de hoogste tijd dus ...
Ik wens jullie voor straks welterusten.![]()
![]()
Dat is al meer succes dan ik mezelf zou toewensen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:10 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Hm, in Google 610 hits, waarvan het grootste deel over een naamgenoot gaat, namelijk een arts. Lijkt me niet echt een daverend succes. Maar dat kan nog komen.
Nou, je moet je doelen hoger stellen hoor! En het gaat natuurlijk helemaal niet om dat succes, maar om vrijheid. Vrijheid te doen wat je wilt. En die vrijheid heeft hij niet, met zo'n galerie en verder eigenlijk niks.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is al meer succes dan ik mezelf zou toewensen.
Maar misschien ervaart hij dat anders hoor, en heeft ie een leuke betrekking ergens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:27 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Nou, je moet je doelen hoger stellen hoor! En het gaat natuurlijk helemaal niet om dat succes, maar om vrijheid. Vrijheid te doen wat je wilt. En die vrijheid heeft hij niet, met zo'n galerie en verder eigenlijk niks.
Stapje voor stapje stel ik mijn doelen hoger... wie weet hoe hoog ik het ooit nog ga zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:27 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Nou, je moet je doelen hoger stellen hoor! En het gaat natuurlijk helemaal niet om dat succes, maar om vrijheid. Vrijheid te doen wat je wilt. En die vrijheid heeft hij niet, met zo'n galerie en verder eigenlijk niks.
Neh, succes is ook onzin, om dat na te streven, maar vrijheid is een mooi goed. En daar is toch wel wat geld voor nodig, zonder teveel een hoer (M/V) van het succes te worden. Maar goed, ik wens u succes, oh nee, ehm. Maar toch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Stapje voor stapje stel ik mijn doelen hoger... wie weet hoe hoog ik het ooit nog ga zoeken.
De vrijheid om te doen wat ik wil lonkt me meer dan succes... zo dik beleg ik mijn boterhammen niet.
Succes toewensen is een ander ding dan succes nastreven toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:41 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Neh, succes is ook onzin, om dat na te streven, maar vrijheid is een mooi goed. En daar is toch wel wat geld voor nodig, zonder teveel een hoer (M/V) van het succes te worden. Maar goed, ik wens u succes, oh nee, ehm. Maar toch.![]()
Net als ik eerder op de avond.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef cioran63 het volgende:
Van schrik is Gajus vergeten een nieuwe opgave te plaatsen.
Nou.... word er helemaal blij van...quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:11 schreef cioran63 het volgende:
Vrolijke boel, zoals u ziet.
Ik zou zoiets zeggen als het overlijden van Vincent van Gogh ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:59 schreef cioran63 het volgende:
Ja, het komt namelijk altijd goed, linksom of rechtsom.
[afbeelding]
Nu je het zegt..., geen gek idee volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou zoiets zeggen als het overlijden van Vincent van Gogh ofzo
Heb gisteren toevallig een boek over Vincent gelezen, dus vandaar dat ik daaraan dacht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu je het zegt..., geen gek idee volgens mij![]()
Wel uit de tijd van van Gogh?? (de dooie bedoel ik hequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef cioran63 het volgende:
De betreurde dode is inderdaad een schilder, maar niet Vincent van Gogh.
Vraag ik me af. Als ik n aar de schilderijen op de achtergrond kijk, zien die er veel classicistischer uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wel uit de tijd van van Gogh?? (de dooie bedoel ik he)
Als je dat een aantal keer heel snel achter elkaar hardop zegt, is je toetsenbord weer schoon...quote:
Even proberen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als je dat een aantal keer heel snel achter elkaar hardop zegt, is je toetsenbord weer schoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |