Ben ik het wel met je eens hoor. Al vond ik het wel een aardig contrast tussen de wedstrijden die ze in de nacompetitie hebben gespeeld. En wedstrijden die ze aan het eind van de reguliere competitie zoals bijv. tegen az waar ze echt goed speelden, hebben gespeeld. Maar dat wisselvallende spel was, mede dankzij de vele blessures, eigenlijk het hele jaar al zo. Sportief liggen er zeker kansen voor RBC, mits iedereen fit en in vorm is, het komende seizoen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC heeft een redelijk elftal, de nacompetitie zijn ze ook doorgekomen zonder al te veel moeite, uiteindelijk bleek Volendam ook niet constant genoeg terwijl Volendam wel kansen heeft gehad op de 1e plek. De weken voor de nacompetitie heeft RBC aardig wat punten gehaald. Ik wou dat de FC die punten had gepakt.
Het seizoen 2003/2004 bleef de selectie aardig blessurevrij en dan doen ze zelfs lange tijd mee voor Europees voetbal. Dat is dan wellicht wat teveel van het goede, maar een RBC in goede doen (lees: zonder blessures) doet mee voor plek 12. Daar is de FC helaas voorlopig nog niet toe in staat.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens hoor. Al vond ik het wel een aardig contrast tussen de wedstrijden die ze in de nacompetitie hebben gespeeld. En wedstrijden die ze aan het eind van de reguliere competitie zoals bijv. tegen az waar ze echt goed speelden, hebben gespeeld. Maar dat wisselvallende spel was, mede dankzij de vele blessures, eigenlijk het hele jaar al zo. Sportief liggen er zeker kansen voor RBC, mits iedereen fit en in vorm is, het komende seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |