abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27825684
Met een uitverkocht huis en een stadion waar niks mis mee is haal je ook geen punten. Maar dat heeft niks te maken met mijjn mening dat ik RBC liever in de eerste dan in de Ere divisie zie. Het stadion vind ik niks. Geen uitstraling. En het zelfde geldt voor de fans. RBC heeft het sportief de 2e competitie helft aardig gedaan inderdaad. Maar als je dan kijkt naar het spel in de Nacompetitie, daar kan ik niet blij van worden. Maar dat kan ook met vermoeidheid e.d. te maken hebben. Toch zie ik liever een "mooie" club als bijv. Sparta in de Ere divise dan RBC.
pi_27825712
RBC heeft een redelijk elftal, de nacompetitie zijn ze ook doorgekomen zonder al te veel moeite, uiteindelijk bleek Volendam ook niet constant genoeg terwijl Volendam wel kansen heeft gehad op de 1e plek. De weken voor de nacompetitie heeft RBC aardig wat punten gehaald. Ik wou dat de FC die punten had gepakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27825912
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC heeft een redelijk elftal, de nacompetitie zijn ze ook doorgekomen zonder al te veel moeite, uiteindelijk bleek Volendam ook niet constant genoeg terwijl Volendam wel kansen heeft gehad op de 1e plek. De weken voor de nacompetitie heeft RBC aardig wat punten gehaald. Ik wou dat de FC die punten had gepakt.
Ben ik het wel met je eens hoor. Al vond ik het wel een aardig contrast tussen de wedstrijden die ze in de nacompetitie hebben gespeeld. En wedstrijden die ze aan het eind van de reguliere competitie zoals bijv. tegen az waar ze echt goed speelden, hebben gespeeld. Maar dat wisselvallende spel was, mede dankzij de vele blessures, eigenlijk het hele jaar al zo. Sportief liggen er zeker kansen voor RBC, mits iedereen fit en in vorm is, het komende seizoen.
pi_27825933
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:10 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben ik het wel met je eens hoor. Al vond ik het wel een aardig contrast tussen de wedstrijden die ze in de nacompetitie hebben gespeeld. En wedstrijden die ze aan het eind van de reguliere competitie zoals bijv. tegen az waar ze echt goed speelden, hebben gespeeld. Maar dat wisselvallende spel was, mede dankzij de vele blessures, eigenlijk het hele jaar al zo. Sportief liggen er zeker kansen voor RBC, mits iedereen fit en in vorm is, het komende seizoen.
Het seizoen 2003/2004 bleef de selectie aardig blessurevrij en dan doen ze zelfs lange tijd mee voor Europees voetbal. Dat is dan wellicht wat teveel van het goede, maar een RBC in goede doen (lees: zonder blessures) doet mee voor plek 12. Daar is de FC helaas voorlopig nog niet toe in staat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27826048
Met de play offs is er voor dit soort clubs weer een grotere kans (en stimulans). Blijf het met de play offs eigenlijk gewoon zo dat de bekerwinnaar (of finalist), europa ingaat?
pi_27826089
Ja, volgens mij staat dat los van die playoffs. Al ben ik eigenlijk niet zo blij met die playoffs. Het is leuk voor clubs die eens incidenteel 7e worden, dan houden ze een waterkansje op Europees voetbal, maar eigenlijk zou de stand na 34 wedstrijden gewoon allesbepalend moeten zijn. Je hebt twee keer tegen elke club gespeeld, dan zijn de krachtsverhoudingen over het gehele seizoen gemeten wel duidelijk.
pi_27826230
Dat klopt, dan word het meer een wie heeft op het laatst de langste adem competitie. Dan zou bijvoorbeeld een AZ, dat het hele seizoen de pannen van het dak heeft gespeeld en zelfs de halve finale UEFA cup heeft gehaald, europees voetbal mislopen omdat ze aan het eind van de rit opgebrand zijn. Dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me...
pi_27826326
Stel dat dit seizoen die playoffs hadden plaatsgevonden, dan had AZ geen Europees voetbal gehaald inderdaad, Feyenoord ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')