Ik denk het wel ja!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat GAD dus aantrekkelijker zou maken, is GAD uitbreiden met alles wat audio en video inhoudt. Dus spelers, sets en aanverwanten?
Daar heb je wel (deels) gelijk in Yvonne, maar die niet-electronischequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:50 schreef yvonne het volgende:
Ga ook eens op zoek naar gadgets die nu eens niet in de electronica groep vallen, echt, er is zoveel zonder knopjes!!
En je trekt er een hele groep nieuwe users mee!!
Kijk er ook geregeld of daar topics staan die in GAD kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef Xante het volgende:
Ik denk dat sowieso GAD onder DIG moet komen te staan, veel mensen openen klakkeloos topics in DIG zonder te zien dat er een GAD forum is.
Dat is al onderwegquote:Verder idd home entertainment toevoegen (dvd-spelers, TV's, beamers, etc.)
Denk dat je dan meer publiek trekt.
En waarom? Past prima in GAD. Redelijk wat overeenkomsten, groot deel van hetzelfde volk ook. Gadget fans zien dan ook de hifi en vice versaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:56 schreef MikeyMan het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat hifi en home entertainment in een apart subforum hoort... Maargoed, wie ben ik...
DIG is tegenwoordig mijn beginpaginaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef cygnusx het volgende:
ik denk dat velen die daadwerkelijk gadgets hebben niet gouw een topic openen, en velen die dat wel doen die plaatsen hem prompt in dig.
Ik zou zeggen, maak er 1 en zet hem onlinequote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil wel een Fatboy en een Powerball review maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |