gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk na de housewarming party. Als het house te warm wordt gepartied komt de foam party om af te koelen..
Kijk, dat is inside information waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?(op loopafstand een ijssalon
)
Dat was toch onderdeel van de bbq-aan-de-gracht party?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef petre86 het volgende:
gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?(op loopafstand een ijssalon
)
kroegen zijn ook wel redelijk op rol-afstandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk, dat is inside information waar je wat aan hebt.
ik weet waar ie woontquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef beaverhausen het volgende:
Hij laat ons wel een beetje aan ons lot over..
Zo van, zoek het zelf maar uit..
Zal je zien dat je nog je eigen foam mee moet nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef beaverhausen het volgende:
Hij laat ons wel een beetje aan ons lot over..
Zo van, zoek het zelf maar uit..
rol-afstand. Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
kroegen zijn ook wel redelijk op rol-afstanden de parkeergarage's ook al
damn wat een goed plekje eigenlijk..
oeh! een surprise party!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef petre86 het volgende:
ik weet waar ie woontniks zoeken.. in 1x er heen en dan op de stoep staan
(maar niet vandaag.. nog 2 kamers te bekijken vanaaf)
Zal toch niet? Alhoewel... Waxje zal de foam vast vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zal je zien dat je nog je eigen foam mee moet nemen.
*denk*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef petre86 het volgende:
welk werk kun je je als student op richten?
ff wat eisen..
geen telemarketing ( geen telefoonstem)
geen weekendjob
geen krantenbezorgen of straatverkoop
geen vakkenvuller
wel lekker verdienen, niet ver uit het centrum
niet de hele dag staan / lopen, geen geestdodend werk..
uuuhm.. ik geloof dat ik wel veel eisen heb.. of positiever geformuleerd: "ik weet wat ik zoek"
iemand een suggestie warna ik opzoek kan gaan?
struin ik de uitzendbureau's wel ff af vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*denk*
Ik denk dat er niks overblijft zo...
je hebt met de sla van gister wat rupsen ingeslikt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:06 schreef creno het volgende:
gefeliciteerd waxxer !!
vlinders in mijn buik, een lach op mijn gezicht, alleen maar vrolijke liedjes op de radio... wat is er toch aan de hand
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
je hebt met de sla van gister wat rupsen ingeslikt?![]()
Eej Blub, ik heb je zaterdagavond gemist op het museumplein in Ede... Epica trad er opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb 5 weken lui vakantiewerkalleen maar zitten en af en toe de telefoon opnemen en wat cijfertjes intypen
en beetje ouwehoeren en internetten
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb 5 weken lui vakantiewerkalleen maar zitten en af en toe de telefoon opnemen en wat cijfertjes intypen
en beetje ouwehoeren en internetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |