Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik word er vrolijk van, rustig van en blij van.
Ja ik vind het echt vreselijk, er lopen verdorie 4 medewerkers rond en volgens mij heeft niemand liefde voor dieren ofzo.... ze verkochten ook cavia's die nog VEEL te jong waren, wat ik zo kon zien nog geen 2 weken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:47 schreef daniman het volgende:
lekker onverantwoord van die dierenwinkel dan, dode diertjes in een hok...
gewoon speeltjes kopen, klaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Geil teefje; alternatief voor kussens?
Dames hondenbezitters, enig idee?
en dát is de truc van het verkopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt vreselijk, er lopen verdorie 4 medewerkers rond en volgens mij heeft niemand liefde voor dieren ofzo.... ze verkochten ook cavia's die nog VEEL te jong waren, wat ik zo kon zien nog geen 2 weken...
Tja... tis wel erg dat de medewerkers meer om geld geven dan om hun diertjes..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef moussy het volgende:
[..]
en dát is de truc van het verkopen.
Hoe zieliger ze zitten, hoe eerder ze gekocht worden...
Van dierenliefde kunnen ze niet blijven bestaan bla bla bla bla enz enz. Maar goed, ik had hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Tja... tis wel erg dat de medewerkers meer om geld geven dan om hun diertjes..
Dominant gedrag?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Geil teefje; alternatief voor kussens?
Dames hondenbezitters, enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |