quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Tinkerbell het volgende:Net naar de oogarts geweest. Blijvende schade zal meevallen.
Ook naar van deze hele toestand is dat ik Ayla al dagen niet zelf heb kunnen uitlaten. Ik zie niks!
Bah wat vreselijk zeg
![]()
doet 't ook nog zeer/jeuk of valt dat wel mee?? Mijn tante heeft t aan haar been gehad, maar aan je ogen lijkt me nog rotter.
Ik wil nog een hond erbij
![]()
als ik Smekje en Cas zo zie is dat echt wat Ozzie moet hebben
![]()
Hij loopt nu de hele dag achter mijn moeder aan, piepen/janken zodra ze uit het zicht verdwijnt
![]()
Mijn moeder vindt dat natuurlijk geweldig, ze ziet gewoon niet in dat ze het beest gigantisch aan het verpesten is. Overigens is het wel nog altijd stug "jouw hond" maar zodra ik zeg dat ze dingen niet moet doen (yoghurt eten en dan Ozzie het lege bakje geven nadat ie daar 15 minuten naar heeft zitten staren....hoezo bedelgedrag belonen?!) dan mag ik me er niet mee bemoeien
dus als iemand nog een leuk woninkje weet in Zuid-Limburg....
Maar goed, hij gaat wel elke dag ff spelen met Bruno, en Bruno is vandaag een halve dag met mijn tante gaan werken
![]()
Hij zit dus maar maximaal 3,5 uur per dag alleen, toch wel lang maar in elk geval geen hele dag.
En toch wil ik nog een tweede hond. Eentje uit het asiel, een lekkere ouwe bet die met Ozzie kan spelen en hem wat manieren kan bijbrengen
![]()
en die je lekker kan knuffen