quote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef Tinkerbell het volgende:
En je gelooft het of niet, maar we zijn wéér aangereden en wéér is de auto total-loss :'(
Hoiquote:
Nou eerst heb ik me met mijn domme kop verslapenquote:
STIERENPIEMELS!!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:37 schreef Spindizzy het volgende:
Weet je wat bullepezen zijn?
Alle honden/katten in Huize Spin zijn weer vers ontvlooit en ontwormtNu ervoor zorgen dat ze elkaar niet gaan ziten wassen
Echt?? Ik heb ooit iemand vreselijk uitgelachen die dat beweerdequote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
STIERENPIEMELS!!. Kwam er vanmorgen achter, heb me stuk gelachen.
.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
smekkie heeft ook een mini-stierenpiemoltje![]()
Oh wat lief!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef lady-wrb het volgende:
kippies aan het ontbijt:
[[url=http://img295.echo.cx/img295/9474/kippenaanhetontbijt7pe.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit ontbijt wordt mede mogelijk gemaakt door donatie van het onkruid van de buurman
Dat houdt d'r jong en alertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Doerak
Je krijgt een hoop te verduren op je oude dag![]()
ja echt welquote:
Wat goed dat het mee gaat vallen, je kan je vrijw. werk ook niet doen nu?? Dan heb je eindelijk rustquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Net naar de oogarts geweest. Blijvende schade zal meevallen.
Ook naar van deze hele toestand is dat ik Ayla al dagen niet zelf heb kunnen uitlaten. Ik zie niks!
Bah wat vreselijk zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Ook naar van deze hele toestand is dat ik Ayla al dagen niet zelf heb kunnen uitlaten. Ik zie niks!
Meevallenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Blijvende schade zal meevallen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik zwaai naar je zie je dat?![]()
![]()
![]()
je lachte, ik zag het![]()
Blijft oz bij jou dan? Aangezien je hem eerst bij je mams wou laten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:44 schreef Syrena het volgende:
dus als iemand nog een leuk woninkje weet in Zuid-Limburg....![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Tinkerbell het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Blijft oz bij jou dan? Aangezien je hem eerst bij je mams wou laten?
Nee dat kan ik niet doen. Pluspuntje alhoewel ik wel zo'n muts ben dat ik me er vreselijk druk over maak. En ik verga van de pijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed dat het mee gaat vallen, je kan je vrijw. werk ook niet doen nu?? Dan heb je eindelijk rust![]()
![]()
Neuh, hij kan zelf op schoot kleuteren dus daar bedelt hij nooit om. Hij kruipt er gewoon opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:44 schreef Syrena het volgende:
Sprong hij niet tegen je aan? Ozzie zit ook wel eens zo, maar als het 'm te lang duurt dan komt ie wel springen, dan moet ie op schoot (lekker 8.5 kilo Beagle)
Geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef kissa het volgende:
Spin, wat wilde Smek van je? Aandacht?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik nog nooit een cent betaald of bijgedragen voor Ozzie (ja ok, speeltjes en zakjes lekkers). En mijn vader vindt Ozzie ook gewoon de gezinshond.
Ik merk dat ik het zelf ook doe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Auticia het volgende:
Maken jullie honden ook zo'n kabaal tijdens het gapen?.
Als dat witte een bordje is dan wil ie vast dat je daar iets op doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef Spindizzy het volgende:
Kun je Ozzie niet mewenemen naar je werk? Kun je hem inpikken
Smek heeft net zowat 20 minuten zo naast me gezeten:
[afbeelding]
Af en toe een blafje, af en toe een brom en af en toe een piepje. Maar wat dat beest nou moest...?
Dat had hij net leegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:33 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Als dat witte een bordje is dan wil ie vast dat je daar iets op doet![]()
![]()
Hier alleen nog over dooie slakken bij gebrek aan grotere kadaversquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh ja en over dode beesten heenrollen doet ze ook, bah
Vogels, konijnen, muizenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:46 schreef Spindizzy het volgende:
Hier alleen nog over dooie slakken bij gebrek aan grotere kadavers![]()
Smek dan, meneertje de Griekse sul doet dat niet
Ja, toen stond ik zeker nog op de goede parkeerplaatsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:49 schreef Spindizzy het volgende:
Op de meet lag die smeerpijp toch ook op zijn dooie gemak door de paardepoep te rollenVoor zover hij het niet had opgevreten tenminste
Wacht maar tot de volgende mieting, dan mag jij (en je autootje die je dan ook hebt natuuk want taak kan dan rijden - optimistisch gesproken) op de goede plaats staanquote:
In elk geval pas als wij een nieuwe auto hebben hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Spindizzy het volgende:
Wanneer is de volgende meeting eigenlijk
Oooh ik ook, het was zooo leuk, maar veel te kort, ik heb niet eens met je kunnen praten (nou ja amper danquote:
]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier alleen nog over dooie slakken bij gebrek aan grotere kadavers![]()
Smek dan, meneertje de Griekse sul god doet dat niet
Wel slim om hem in een kinderwagen te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Het ouwe dibbessie, die net mooi getrimt was, maar door een ongeluk niet mocht lopen
Nu je het zegt, Spike zat aan een dode muis te snuffelen en ik kon hem er nog net van weerhouden om de dooie, rottende eend gewoon te laten liggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Vogels, konijnen, muizen
Wacht maar tot Smek 'groter' () groeit
t is gewoon zo spin, we hebben hem allemaal hier zien veranderen van een zielige hond tot een geweldige, lieve en sociale superhondquote:
Nou he, wat een smeerpijpquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik noem Ozzie altijd Boutjeof Bolle. Of lekkere jongen
of MIETJUH (als ie weer eens wanhopig zit te piepen omdat ma 5 seconden uit het zicht is). Of Aawwwatbenjetocheenlieffieiieieieiee *knuf*knuf*knuf* . Dat dat beest nog haren op zijn lijf heeft
Met gapen maakt ie altijd geluid ja en hij tandenknarst als hij slaapt. En snurkt en laat scheten
Qua uiterlijk wel een border collie, alhoewel te veel wit, maar dat koppie, echt welquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou he, wat een smeerpijp.
Ik begin toch wel steeds nieuwsgieriger te worden naar wat voor kruising Spike nu precies is.
Oblivion en ik dachten aan Jack Russell.
Qua gedrag is het niet echt een Border Collie, sluipen doet hij niet, het 'loeren' ook niet (dat is dan misschien vanwege zijn ene oogje). Verder heeft hij volgens mij een kortere snuit dan een Border Collie. Hij lijkt mij sowieso iets compacter.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we een nieuwe regel: je mag gerust (al dan niet giftige of dodelijke) zooi van straat vreten maar ik ga niet op je staan wachten tot je het op hebt. Ik loop gewoon door en tja... als je dan toevallig aan de riem zit heb je toch echt vette pech en als je me dan niet bijhoudt schaafwonden onder je poten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |