zeg, zal ik over sportwagens beginnen?quote:
Wat zou ik moeten zeggen dat je nog niet weet, of dat nog niet door een ander is gezegdquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat je niet in mijn fotoboek wilt posten![]()
Gewoon iets leuksquote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten zeggen dat je nog niet weet, of dat nog niet door een ander is gezegd
Ik heb ook een blauwdoorzichtige kruimeldief!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, hij zit in mijn deels doorzichtig blauwe kruimeldief gevangen![]()
Ik ook, in het begin toen ik er nog niks van snaptequote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zelf in mijn eigen fotoboek gereageerd![]()
Wiskundequote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh en het is dus goed gelukt aan jouw gejompel te zien
Welk vak was het precies?
Rijdt het nog een beetje door dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef AmyLee het volgende:
[afbeelding]
Hehe op hommel googlenbest mooi ding
Maak er een apart topic voor aanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik ga straks Fok! geschiedenis schrijven![]()
Ik zal als 6e fokker OOIT namelijk de 66,000 posts halen![]()
Is dat een aanleiding om trots op te zijn, of om je te schamenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik open geen pats topicsquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maak er een apart topic voor aanKunnen we je allemaal feliciteren.. of we doen dat gewoon hier natuurlijk.
De eerstvolgende keer zal ik op schuimgebak trakteren dusquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat een aanleiding om trots op te zijn, of om je te schamenAls je er trots op bent ga je natuurlijk trakteren (schuimgebakje graag
).
Dan pak je zand. Of punaises. Of gifgas of any kind. Jezus bedenk zelf eens watquote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb ook een blauwdoorzichtige kruimeldief!Maar dat met suiker wil niet echt lukken?
Dan moet het 66.666 zijn hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Zal ik pepperspray gebruikenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan pak je zand. Of punaises. Of gifgas of any kind. Jezus bedenk zelf eens wat
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer zal ik op schuimgebak trakteren dus![]()
wacht nou ff op de 66.666, die ga je ook als 6e halenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Zeg, ik heb geen hommel(e)s hier, shit wat flauwquote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan pak je zand. Of punaises. Of gifgas of any kind. Jezus bedenk zelf eens wat
Dat gaat pas na het weekend gebeuren ben ik bangquote:
Kibbeling kan de hele dag door natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan. (Zal toch te vroeg zijn voor kibbeling, yuk...)
Okay, ik zal geduldig wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wacht nou ff op de 66.666, die ga je ook als 6e halen
Maakt niet uitquote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat pas na het weekend gebeuren ben ik bang![]()
Voor in mijn handtas natuurlijkquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kibbeling kan de hele dag door natuurlijk![]()
Morgen en de rest van de week 100% droogquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Stuart het volgende:
Houden we het morgen droog Speedy, of moet ik mijn regenpak meenemen![]()
Thanks, dan neem ik het niet meequote:Op maandag 6 juni 2005 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen en de rest van de week 100% droog
Behalve op donderdag, dan ken er een buitje vallen.
Je hebt nu officieel al een jaar en een beetje geen sociaal leven, maar fokquote:
Nee, ik bedoel uiteraard gewoon kommaquote:
En hier in het Belgenlandje?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen en de rest van de week 100% droog
Behalve op donderdag, dan ken er een buitje vallen.
En dan ga ik ook nog wel eens een weekend wegquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt nu officieel al een jaar en een beetje geen sociaal leven, maar fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |