Dat is heel makkelijk te verklaren. De tijd die hij laat zien is de CPU-time (verbruikte CPU tijd).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Beezz het volgende:
Is het iemand opgevallen dat als je 2 jobs aan heb staan.
De secondes niet gelijk oplopen. Daarnet zat er 622 sec verschil in, nog geen 10 minuten later is het verschil 650 seconden...
Nu is het 665 seconden![]()
Blijkbaar heb je niet zon snelle pc of heb je niet te vaak aanstaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef Thieske het volgende:
Volgens FADdict is de job waarmee ik nu bezig ben op 21 september klaar![]()
Ik hoop dat dat programma 'n beetje overdrijft.![]()
Heb hem er al uit gegooid inderdaad, heb er nu een die over anderhalf uur klaar is.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet zon snelle pc of heb je niet te vaak aanstaan.
Ben je al lang bezig? anders is het de moeite waard om deze job te vergeten (op hold zetten, dan remove) en een ander job te kiezen. (bv. MS of Respiratory Diseas). Vergeet niet de jobs in je queue ook te verwijderen.
Kan je in de task manager kijken? <ctrl-alt-del>, taskmanager->processen. Als het goed is moet je 2 think.exe client staan die elk +/- 48% krijgen. Zonee, dan kan je:quote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
even een vraagje, laat heb ik een protome job gecancelled en verwijderd, ook uitgevinkt in het menu....
nu het volgende, mijn pc deed altijd 2 jobs tegelijk en nu doet die er nog maar een....![]()
komt dat vanzelf wel weer goed of kan ik er een geforceerd weer opstarten oid???
Donequote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef CasB het volgende:
Waarom staat de link naar FadDict niet in de OP?
Dit kunnen we niet op ons laten zittenquote:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Fozzie getting scared yet?
--------------------------------------------------------------------------------
TBH not at all.
I was expecting you guys to be doing far more than what you are.
I was thinking more like the output that we saw from you in DF. Now I know that MrMr was putting out nearly 1/3rd of that and she/he/it can't run FaD due to OS restriction.
However I really thought you guys would do better.
We haven't even pulled some of our big hitterrs off other projects as we see no reason to.
AS I said before DPC is a spent force, your best times are behind you and you are on the steady slope down to DC mediocrity.
Your time has come and now you should move aside as Free DC soars to the zenith of DC domination.
Mijn laagste tot nu toe is 180 punten voor 1 uur en 2 minutenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:38 schreef Eronymus het volgende:
wat is het laagste aantal punten dat iemand voor een job heeft gekregen????
zie dat ik net eentje heb afgrond voor ... schrik niet... 77 hele punten.![]()
was 1pkq-q4, m1494 -> Multiple sclerosis job (zo te zien heeft ie maar een half uur gedraaid)
![]()
mijn hoogste is 2936, in 20.1 uur en dat was ook een multiple sclerosis job.. (wat stom zeg.)quote:Op maandag 6 juni 2005 23:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mijn laagste tot nu toe is 180 punten voor 1 uur en 2 minuten
Mijn hoogste tot nu toe is 2640 punten voor ruim 24 uur
Wat geeft ie aan bij Time en bij CPU rating?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mijn pc staat nu denk ik toch al een dag of 3-4 aan met 1 job...99.90% nu... hij lijkt wel steeds langzamer te gaan :/
gaat een fijne score wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en nog steeds 99.90%
time: 428235 (and counting)
CPU-rating: 124
Mja, een cure voor aids en kanker enzo, verder weinig bijzondersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef Youssef het volgende:
Men is overigens al tijden bezig met al dit soort berekeningen, is er ook weleens echt iets nuttigs uit gekomen? Ook bijvoorbeeld met het aftasten van het heelal heb je van dit soort CPU vretende programmaatjes...
428235*124=53101140/3600=zo'n 15k aan puntenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en nog steeds 99.90%
time: 428235 (and counting)
CPU-rating: 124
vind het gewoon een fijne smileyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
sarcastisch bedoeld of vanwaar dat![]()
![]()
Oh... een cure dus...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja, een cure voor aids en kanker enzo, verder weinig bijzonders
In ieder geval een hele nettequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ahh ok, maar ga ik dus een highscore neerzetten?
Morgen kom je onder een bus, dus ja. Maar je hebt er verder niets aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ahh ok, maar ga ik dus een highscore neerzetten?
das het doel ja... beter dan de ruimte afspeuren naar geluidjes tochquote:
Wat ik dan niet begrijp is dat deze dingen dan toch redelijk onbekend zijn onder het volk terwijl ze toch heel nuttig zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
das het doel ja... beter dan de ruimte afspeuren naar geluidjes toch
Tja omdat dit soort dingen dmv 'mond op mond reclame' voort gaan. Tis niet alsof het in kranten staat ofzo ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is dat deze dingen dan toch redelijk onbekend zijn onder het volk terwijl ze toch heel nuttig zijn.![]()
![]()
Dat is heel verschillend, de grootte van het ding heeft er weinig mee te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en hoe ziet jullie plaatje er eigenlijk uit
de mijne... is deze dan ook groter dan die van jullie, omdat mijn job langer duurt, of verschilt het niet echt ?
http://img123.echo.cx/img123/7185/figuurtje9kv.jpg
Neuh, ongeveer hetzelfde.. maar volgens mij sta je op het punt een middel tegen AIDS te vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en hoe ziet jullie plaatje er eigenlijk uit
de mijne... is deze dan ook groter dan die van jullie, omdat mijn job langer duurt, of verschilt het niet echt ?
http://img123.echo.cx/img123/7185/figuurtje9kv.jpg
[url=http://www.imageshack.us][
http://users.pandora.be/t(...)taller-v.0.0.7.1.zipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
het maffe is ook dat hij nog steeds op 99.90% staat.... denk dat 't ook nog wel een halve dag gaat duren...
rebootje denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:03 schreef Eronymus het volgende:
m'n FADdict ding is van slag.... geeft nu negative punten aan..... -3728:
start 7-jun 21:41 eind 6-jun 20:09
m'n klok stond verkeerd....heb hem weer goed gezet maar nu klop er dus helemaal nix meer van![]()
Onder welke nick doe je mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:11 schreef -Raffie- het volgende:
heb me aangemeld morgen maar eens kijken hoe precies wekrt
Kan je kijken of de secondes nog steeds tikt (in de job info ?) Bij m'n vriendin stond ie ook op 99.4% voor meer dan 1 dag, toen ze reboote, was het gedaan in 15 min.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nog steeds op 99.90 % blieper de bliep!
vervelende is dat ik dus nog steeds niet tussen de stats sta... dit is mn 1ste job namelijk
zolang ie verder gaat is het goed...quote:
Well done Peepzquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Beezz het volgende:
FOK! staat vandaag (6 juni) op 474.727![]()
Onze hoogste scoreTot nu toe
![]()
1 2 3 | Job Number Time Target Molecule File Hits Number of Molecules CPU Time Points Node Completed 1 91076035 1uu3-q1 m27198 155 9900 433054.00 14916 MRK 02:16 7-JUN-05 |
als je bij het Queue window op send klikt, kun je daarna op je Job window op history klikken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
omg finished! hij begint een nieuwe job... waar zie ik hoeveel punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |