Wahaha ik wist het wel!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef jojarno het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat vind
*sorry inkoppertje![]()
ateam rulez btw, vind het nog steeds knap hoe ze van een gasfles een kanon kunnen maken waarmee je door een betonnen muur van 30 cm heen knalt
Ik heb de "Eppo" nog van dat momentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Ik kan mij The A team nog herinneren in NL. Ze zouden naar NL komen, en bij Ivo Niehe in de show. Heel het land was in rep en roer, en op dat vliegveld waar ze met een helicopter aankwamen (BA met een jeep) stonden duizenden mensen (In mijn beleving) Was het niet lelystad of zo?
I love it wenn a plan comes together![]()
Toen niet nee. .. maar de latere afleveringen welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef Litman het volgende:
Toen ze in Nederland waren, kreeg BA van Ivo Niehe een gouden ketting met Tros-logo. Ik heb daarna wekenlang zitten opletten of hij hem om had in de serie. Niet dus.
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb de "Eppo" nog van dat moment
in 1972 a crack(?) commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit
Alleen George Peppard (hannibal) leeft niet meer. (al 11 jaar dood)quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef LangeJan het volgende:
Der was toch ook zo een foto van hoe MR. T er nu uitziet? Voorzover ze nog niet allemaal dood zijn.
Geen neukende weg !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Toen niet nee. .. maar de latere afleveringen welheb er bij elke herhaling zelfs nog op gelet
Woord omhoog!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aflevering waarin BA alleen gered kan worden met Murdock's bloed is ook geniaal
Wat een aflevering was dit. Dat BA dacht dat ie gek zou worden omdat ie Murdock's bloed kreeg :dquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aflevering waarin BA alleen gered kan worden met Murdock's bloed is ook geniaal
GEEF S-TWO GEEFquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:19 schreef S-Two het volgende:
Weet niet of ie al voor bij is gekomen , maar ik heb nog zo'n filmpje van BA dat die een nummer over zn moeder rapt. Echt werkelijk hilarisch.
Houdt je mond joh Thomas, kom maar op msnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |