Ja, ik las het.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond gefixed, Bupie
Primaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voeg me es toe![]()
Hoi airelle, alles goed?![]()
![]()
gezellie?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gaat zeer prima met me...
Voeg me es toe dan op msn, gezellie...
Dat jij er meerder malen Bupa er op attendeerde dat ik niet in het S C !-avatar ding stond en dat dat toch echt wel noodzakelijk wasquote:
Natuurlijk!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij er meerder malen Bupa er op attendeerde dat ik niet in het S C !-avatar ding stond en dat dat toch echt wel noodzakelijk was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lelijk? Mooi! Tssss!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
OMG die oude/nieuwe nieuwe/oude/whatever-layout is best lelijk
Ik ben van de Fok-silver generatiequote:
Ik heb vanmorgen alle topics waar in ik niet online was hartgrondig gescreend of jullie het nog over mij gehad haddenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Natuurlijk!Je hoort erbij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je oude topics aan het lezen?
De oude pisgele FOK!-layout is weer terug. Kun je aanzetten bij Opties. Nostalgiequote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef karoltje het volgende:
Lay-out wie wat waar?
Nuttig bezigheidquote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen alle topics waar in ik niet online was hartgrondig gescreend of jullie het nog over mij gehad hadden![]()
Die zijn eigenlijk best oudquote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef karoltje het volgende:
Dag allemaal!
Wat een leuke nieuwe OP-dingen!
Ja, ik verveulde mequote:
Fotoquote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef karoltje het volgende:
Ik ga even mijn bloesje met tomatensaus verwisselen voor iets zonder tomatensaus.
Jawel mên. Das keicoolquote:
Tuuk!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel mên. Das keicool!
edit: je hebt toch wel fokforum_light gedaan he?
Ja, dat is de helquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |