Geld verdienen is okay.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders willen dat ik vier weken ga werken bij mijn vaders werk in het magazijn![]()
Dat is toch niet zo erg?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders willen dat ik vier weken ga werken bij mijn vaders werk in het magazijn![]()
quote:
Ik moest lachen om uw gevatte opmerking.quote:
Dank je, lieve BVOquote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]. Nu bijvoorbeeld:
Sorry, lieve Tania..
Wedde, nu komen er gelijk weer 1001 slijmbal-reacties.. Daarom dus.
.
In ieder geval niet van mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Wedde, nu komen er gelijk weer 1001 slijmbal-reacties.. Daarom dus.
.
Trouwens, heb je al een voorwoord voor je afstudeeropdracht?quote:
Ik heb maar 6 weken vakantie waarvan 2 in italie en ik heb echt rust nodig na dit zware schooljaarquote:
Later kunt u genoeg rusten, _ELMaikel_.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 weken vakantie waarvan 2 in italie en ik heb echt rust nodig na dit zware schooljaar![]()
Ik heb maar 6 weken vakantie waarvan 2 in italie en ik ga hierna mijn eerste jaar volgen op een ROC dus ik denk dat ik me rust wel nodig hebquote:
Niet echtquote:Op maandag 6 juni 2005 17:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Trouwens, heb je al een voorwoord voor je afstudeeropdracht?
Ik ben gewoon luiquote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Later kunt u genoeg rusten, _ELMaikel_.
Rustquote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 weken vakantie waarvan 2 in italie en ik ga hierna mijn eerste jaar volgen op een ROC dus ik denk dat ik me rust wel nodig heb
Mag ik dan je Friends-dvd's??quote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef mark_03 het volgende:
ik denk dat ik dood ben na deze vakantie
Hoezo?quote:
Ik heb precies hetzelfde... conclusie, samenvatting, voorwoord en nog wat dingen bijwerken, + design enzo (naja, photoshop voorkantje e.d.)quote:Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet echt
Maar die lever ik toch pas bij de uiteindelijke versie in denk ik. De samenvatting heb ik ook nog niet en de conclusie en discussie moet ik nog uitwerken![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mag ik dan je Friends-dvd's??![]()
Oeh, die gaat wel erg ver
Ik vind werken in de zomervakantie trouwens nooit iets in de zomervakantie wil ik lekker op me rug liggen en naar de zon kijkenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een eerlijker antwoord ja![]()
Ja, maar dan moet je natuurlijk niet doodgaan tijdens de vakantiequote:Op maandag 6 juni 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
We zouden ze toch een keer samen allemaal gaan kijken![]()
Uhuhquote:
Right back at ya Bupaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |