Mijn jonge hart werd omringd door een warme gloed.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, dat had ik wel graag willen horen en zien. Klinkt interessant.
Nu jij hier bent ben jij nou echt homo ?quote:
Ja, dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Wytske die de kleine zeemeermin ging zingen was toch wel het hoogtepunt
BVO?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kunt u me dan eerlijk vertellen tegen wie u het wél had?
Krijg het heen en weer.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BVO?
Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier tóch antwoord op te geven?
Want ik heb een donkerbruin vermoeden dat u met uw post tóch op mij doelde.
Ah, mijn vermoedens worden bevestigd.quote:
Misschien het feit dat hij de afgelopen week al 3 keer is aangesproken met de opmerking dat hij verdacht veel op de volkszanger Jan Smit lijkt?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev, wat ben je kattig de laatste tijd
Vertel eens wat je dwars zit
Eerst zit je te zeuren dat er geen valse nichten in SC zitten, dan stel ik me een keer als Kwalbert op, is het wééééér niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev, wat ben je kattig de laatste tijd
Vertel eens wat je dwars zit
Ja maar valse nichten zijn ook wel eens liefquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Eerst zit je te zeuren dat er geen valse nichten in SC zitten, dan stel ik me een keer als Kwalbert op, is het wééééér niet goed..
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien het feit dat hij de afgelopen week al 3 keer is aangesproken met de opmerking dat hij verdacht veel op de volkszanger Jan Smit lijkt?
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar valse nichten zijn ook wel eens lief
De manier waarop je dat intyptquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar valse nichten zijn ook wel eens lief
Geld verdienen is okay.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders willen dat ik vier weken ga werken bij mijn vaders werk in het magazijn![]()
Dat is toch niet zo erg?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders willen dat ik vier weken ga werken bij mijn vaders werk in het magazijn![]()
quote:
Ik moest lachen om uw gevatte opmerking.quote:
Dank je, lieve BVOquote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]. Nu bijvoorbeeld:
Sorry, lieve Tania..
Wedde, nu komen er gelijk weer 1001 slijmbal-reacties.. Daarom dus.
.
In ieder geval niet van mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Wedde, nu komen er gelijk weer 1001 slijmbal-reacties.. Daarom dus.
.
Trouwens, heb je al een voorwoord voor je afstudeeropdracht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |