Nou, als ze er zelf een beetje lusteloos bijzitten dan is er voor mij ook weinig aan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Bioslock het volgende:
Verdorie, JK. Dat is toch ook niet leuk voor dat willekeurige knaagdiertje?
Dat had ik van jou ook wel verwacht, met je mooie grindbakkenaccent.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Nouk het volgende:
Ik wel. Ontzettend hard.
Je bent toch niet bang van een beetje ziekte? Ben je soms homo, ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, als ze er zelf een beetje lusteloos bijzitten dan is er voor mij ook weinig aan.
"Maar ik heb mixamatose.!"
Bah!
Mooi dat ik je niet teleurgesteld heb BS. Een grindbakkenaccent is iets om trots op te zijn trouwens.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat had ik van jou ook wel verwacht, met je mooie grindbakkenaccent.
Uiteraard! Ik probeerde je ook niet af te kraken. Mede-scheeuwendklaarkomendeknaagdierlepelslaanders moeten gerespecteerd worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mooi dat ik je niet teleurgesteld heb BS. Een grindbakkenaccent is iets om trots op te zijn trouwens.
Soms kun je aan een willekeurig knaagdier niet goed zien wat voor een sexe het nou is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef Bioslock het volgende:
Je bent toch niet bang van een beetje ziekte? Ben je soms homo, ofzo?
Een echte man voelt zoiets aan, JK! Die voelt zoeits aan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Soms kun je aan een willekeurig knaagdier niet goed zien wat voor een sexe het nou is..
Heel goed, je begrijpt me.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik probeerde je ook niet af te kraken. Mede-scheeuwendklaarkomendeknaagdierlepelslaanders moeten gerespecteerd worden.. Ik hou van je.
Ik ben er ook niet trots op BS.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef Bioslock het volgende:
Een echte man voelt zoiets aan, JK! Die voelt zoeits aan.
Uiteraard, dat bleek al toen jij mijn broek mooi vond/vindt.quote:
Hoe doe je dat dan met die snavel?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Laatst hoorde ik van iemand: "Ik gebruik kanaries."
![]()
![]()
![]()
In het kussen drukken denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met die snavel?
Vond is altijd zonder t trouwens.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Uiteraard, dat bleek al toen jij mijn broek mooi vondt/vindt.
We dwalen af. Voor welk knaagdier kies jij partij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |