Nope. Het is een in Brazilië geboren Peruaan die naar Amerika verhuisde en daar bekend werd...........quote:Op maandag 6 juni 2005 23:19 schreef Tokay het volgende:
Is het Menno ter Braak?
Ah, dan moet dat Enrique Gonzalez Armani-Iglesias Grimaldi zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
Nope. Het is een in Brazilië geboren Peruaan die naar Amerika verhuisde en daar bekend werd...........![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
Ah, dan moet dat Enrique Gonzalez Armani-Iglesias Grimaldi zijn.
Bekend door zijn standaardwerk over het economisch belang van navulverpakkingen en natuurlijke ingrediënten.
O ja: hij experimenteerde met paddestoelen.......quote:De boeken kunnen worden gelezen als de uiteenzetting van een bepaalde filosofische wereldbeschouwing volgens welke je zou kunnen leven. Er is een groeiende wereldwijde beweging van mensen die dit proberen.
Een belangrijke stelling van de doorgepropageerde levensbeschouwing is dat het mogelijk is om 'heldere dromen' te cultiveren (lucid dreaming) om zo tot een beter bewustzijn te komen, wat leidt tot een toestand waarin buitengewone waarnemingen kunnen worden gedaan. Ook wordt het breken met routines en het toepassen van nieuwe vormen van gedrag (onvoorspelbaarheid) aanbevolen als manier om de relatie van een persoon met de wereld duidelijker te maken. De combinatie van droomtechniek en gedragsbeheersing leidt volgens
uiteindelijk tot het vermogen om te komen tot een hoger waarnemingsniveau (wellicht vergelijkbaar met oosterse filosofische toestanden zoals de staat van satori in het Zen-Boeddhisme.)
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:38 schreef Tokay het volgende:
Gokje... Castaneda?
O shit, nu zie ik het pas - zelf ook met paddestoelen bezig geweest........quote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
Hihi.
Goed hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:47 schreef pyl het volgende:
Eric Blair, aka George Orwell.
Ja, ik ben niet gek!![]()
Ja wel lekker, maar een beetje te kort.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:05 schreef Oblivion het volgende:
Heerlijk geslapen, Tokay.![]()
En jij?
Ik ga zo het gras maaien...![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef Z het volgende:
Geen haast hoor Tokay, ik hou het nog wel een uurtje met mevrouw uit.
Weet ik veel, een of andere onbeduidende acteur ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Z het volgende:
Naast wie?
Hm, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:37 schreef Bolkonsky het volgende:
Heeft ze in 'Legends of the fall' gespeeld?
Morgen tong.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Bijna een hele dag op bed gelegen. Bietje ziekjes met koppijn enzo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef Z het volgende:
Meet Joe Black?
Hm, volgens mij weet ik welke film je bedoelt, maar de titel van de film weet ik niet (meer), laat staan de naam van mevrouw.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen tong, beterschap joh.
Uhm, Bolkonsky, ik ken mevrouw uit een ándere film met Brad Pitt.
Een romantische, bovennatuurlijke film, waarin ook Anthony Hopkins speelde.
Moment mal...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef Z het volgende:
Heb je niet nog een plaatje Tokay, misschien helpt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |