Hoezo "toch maar"? Jij voelt je niet stijfburgerlijk?quote:
In het geheel niet, pyl.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:29 schreef pyl het volgende:
Hoezo "toch maar"? Jij voelt je niet stijfburgerlijk?
Tjonge, Foto, toen je deze de vorige keer plaatste, wist ik 'm ook al niet.........quote:
Had ik hem al eens geplaatst dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Tjonge, Foto, toen je deze de vorige keer plaatste, wist ik 'm ook al niet.........![]()
Ik wel, sta er stijf van...quote:
3x Neequote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef Tokay het volgende:
a - Kool and the Gang?
b - Earth, Wind and Fire?
c - The Commodores?
De vraag is dan: bij wie?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef fotoloog het volgende:
Volgens mij begint Korsakof weer op te spelen![]()
quote:
Z! Niet zwaaien! Raden!quote:
Precies daarom weet ik dat ik dat plaatje hier eerder heb gezien.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:59 schreef Tokay het volgende:
Die ene meneer heeft trouwens wel een strak afrokapsel zeg!
Mijn living kan zó in VT Wonen, pyl.quote:
ik heb wel eens in de VT Wonen gestaan, het huis van mijn ouders overigens, wat niet te herkennen was in het blad, ze hadden alle meubelen/stofjes enz tijdelijk vervangen. Maar het ging dan ook om het huis...quote:
Oei....quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Z het volgende:
Ik had het net opgezocht, maar ben het nu al weer vergeten
nu je het zegtquote:
O was jij dat? Dat nummer heeft mevrouw pyl hier nog ergens liggen...........quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef Z het volgende:
Ik kan me van die fotoshoot nog herinneren dat m'n broer en ik in onze mooiste truien aan tafel stratego moesten spelen, voor de foto.
Wow! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef Z het volgende:
ik heb wel eens in de VT Wonen gestaan, het huis van mijn ouders overigens, wat niet te herkennen was in het blad, ze hadden alle meubelen/stofjes enz tijdelijk vervangen. Maar het ging dan ook om het huis...
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef fotoloog het volgende:
En Tokay gaat voor goud !!!
Van Portishead inderdaad. En Beth is ook goed, alleen heet ze Gibbons van achteren.quote:
Ach ja, ik was even in de war.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Van Portishead inderdaad. En Beth is ook goed, alleen heet ze Gibbons van achteren.![]()
Je living kan in de VT Wonen, terwijl je Portishead niet kent? Dat kan niet.quote:
Ach, er kan zoveel niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:38 schreef pyl het volgende:
Je living kan in de VT Wonen, terwijl je Portishead niet kent? Dat kan niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |