Het gaat niet om de postopkrikkers, het gaat om die GEWELDIGE OPquote:
Die ziet er inderdaad erg stoer uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat niet om de postopkrikkers, het gaat om die GEWELDIGE OP![]()
Goed ik ga nog maar ff een DVD kijken ofzo totdat ik geen zin meer heb en ga slapen, morgen weer een drukke stagedagquote:
Ja inderdaad het is net zo'n slowchat topic als dit, dus inderdaad als dit topic gesloten gaat worden vind ik dat alle slowchats gesloten moeten worden aangezien het in slowchat toch nergens over gaat......quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar even serieus, ik vind hun ook postopkrikkers. Ik kan me niet voorstellen dat hun gesprekken echt op een ander niveau plaatsvinden dan de onze.
Hun topic moet ook gesloten worden, als die van ons dicht gaat.
ik kan ook wel eens een keer zoiets makenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze OP is echt geweldig![]()
ShowChat #342: Bu P. Atih, vuile vieze teringhoer!!!!!
Een must, een must, dat vind ik dan wel meevallen. Maar ik ben het wel met je eens dat het dan een alles of niets policy moet worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad het is net zo'n slowchat topic als dit, dus inderdaad als dit topic gesloten gaat worden vind ik dat alle slowchats gesloten moeten worden aangezien het in slowchat toch nergens over gaat......
Maar dit topic is gewoon een MUST voor alle stagiairs dus daarom moet het gewoon blijven bestaan vind ik dan weer.....
Misschien dat ze het simpelweg niet willen in SES, meerdere slowchattopics. Ten behoeve van de overzichtelijkheid ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een must, een must, dat vind ik dan wel meevallen. Maar ik ben het wel met je eens dat het dan een alles of niets policy moet worden.
Hoewel ik het in de eerste plaats al belachelijk vind dat slowchatten niet mag. Wij hebben ons eigen clubje, vallen niemand lastig (oke, oke, vanmiddag was niet handig in PTA) en niemand valt ons lastig. Ik zie het probleem niet..
Maar misschien dat iemand mij dat uit kan leggen..
Er zijn wel meer sub-fora's met meerdere slowchattopics.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien dat ze het simpelweg niet willen in SES, meerdere slowchattopics. Ten behoeve van de overzichtelijkheid ofzo?![]()
Niet in ieder sub-forum gelden dezelfde regels, dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn wel meer sub-fora's met meerder slowchattopics.
Dus dan wordt het een beslissing van Mutz en Haushofer, en heeft niemand anders er iets over te zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet in ieder sub-forum gelden dezelfde regels
Als die beslissing binnen de policy van Fok! valt wel ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus dan wordt het een beslissing van Mutz en Haushofer, en heeft niemand anders er iets over te zeggen.
Maar dan snap ik nog steeds niet wat Yvonne kwam doen (met alle respect voor haar beslissingen enzo)quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Als die beslissing binnen de policy van Fok! valt wel ja.
Je bedoelt Schmoopy?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet wat Yvonne kwam doen (met alle respect voor haar beslissingen enzo)
Zij is FA en heeft over heel het forum wat te zeggen. Haar boodschap is duidelijk en geldt voor het gehele forum, toch?quote:
Ja, ze heeft over heel het forum wat te zeggen. Maar om eerlijk te zijn vind ik haar boodschap hier niet duidelijk. Over welke topics heeft ze het? En wat wordt er dan verstaan onder spammen?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Zij is FA en heeft over heel het forum wat te zeggen. Haar boodschap is duidelijk en geldt voor het gehele forum, toch?
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ze heeft over heel het forum wat te zeggen. Maar om eerlijk te zijn vind ik haar boodschap hier niet duidelijk. Over welke topics heeft ze het? En wat wordt er dan verstaan onder spammen?
Ze heeft het oa over deze topic. En met volspammen wordt denk ik oa bedoeld de gesprekken die jij en Tear net voerden en jij en ik nu (nofi)quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die door blijven gaan met topics volspammen: niet doen.
Staat een ban op, don't make me use it.
Nofi??quote:Op maandag 6 juni 2005 23:15 schreef Megter het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft het oa over deze topic. En met volspammen wordt denk ik oa bedoeld de gesprekken die jij en Tear net voerden (nofi)
No flame intendedquote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nofi??
Ja, dat soort gesprekken dat we ons vervelen is inderdaad niet nuttig. Maar moet het dan altijd ergens over gaan? Ik denk het niet.
En ik kan me ook niet voorstellen dat het in andere SC topics wel altijd ergens over gaat.
Is dat de enige reden dat deze SC wel dicht moet en andere niet? Vanwege het tempo? Wat een karige reden. Hoe moeilijk is het om jezelf daar overheen te zetten en je daar niet aan te ergeren?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Megter het volgende:
[..]
No flame intended
Maar het kan ook niet altijd ergens over gaan idd, maar ik denk dat de users zich ergeren aan het tempo waarin onze topics er doorheen gaan. Ook al worden er regelmatig serieuze gesprekken gevoerd!
Ik vind het ook onzin jitz. Wij (ex-)stagiairs kunnen er ook niet aan doen dat we niets/weinig te doen hebben op stage. En IRC is niet voor iedereen een mogelijkheid. MSN ook niet, zeker niet de webbased versie waar je pop-up vensters krijgt als iemand zich aanmeldt.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat de enige reden dat deze SC wel dicht moet en andere niet? Vanwege het tempo? Wat een karige reden. Hoe moeilijk is het om jezelf daar overheen te zetten en je daar niet aan te ergeren?
Wij vervelen ons, en gaan dus maar een bezigheid zoeken. In onze zoektocht zijn we op Fok! terecht gekomen, en praten onszelf zo een weg door de dag.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin jitz. Wij (ex-)stagiairs kunnen er ook niet aan doen dat we niets/weinig te doen hebben op stage. En IRC is niet voor iedereen een mogelijkheid. MSN ook niet, zeker niet de webbased versie waar je pop-up vensters krijgt als iemand zich aanmeldt.
Alleen krijgen wij de ruimte om lekker te slowchatten zoals we de afgelopen maand doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |