Jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:46 schreef matthijst het volgende:
Duffe bende, iedereen in Cali ofzo.
Ik zie in je fotoboek dat je bij mijn buren bent geweestquote:
Anaheim, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:31 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik zie in je fotoboek dat je bij mijn buren bent geweest
Nee hoor, maar het huis, en het mens. Heel erg typisch amerikaanse rijke suburb. Je weet vast wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:05 schreef Vampier het volgende:
Anaheim hills.... nix mis meeDan zat je vlak bij Maartena in de buurt
No shit sherlockquote:Op maandag 25 juli 2005 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hittegolf!
Vorig jaar ook geweest!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef maartena het volgende:
Ik ga trouwens dit weekend naar ArizonaEn daar is het bijna 50 graden.....
Ik woon ook in Orange County... telt dat ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:57 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Vorig jaar ook geweest!!!Was idd te crisis heet daarro. Zat gelukkig in mooi hotel in Phoenix. Rijden we paar dagen later door naar wat parken, zijn we bij GC horen we dat het er een jaar niet heeft geregent. Wat ging 't toen die avond doen... REGENEN!!!!! aaarrrgggghhhh... trekken wij NL-ers regen aan ofzow????
ff een hele andere vraag, hoe zit het met de werkgelegenheid in OC en omgeving? Ben een beetje aan 't zoeken wat ik een fijne woonplek zou gaan vinden als ik over een aantal jaar ga verhuizen. Wil naar Amerika maar weet nog niet precies waar. Vind dat de huizen zo duur zijn in OC. Maar is er wel supermooi wonen. M'n neef woont er ook (vlakbij de South Coast Plaza Mall) maar die heeft een behoorlijk goeie baan en kan dus wel aardig rond komen, maar vind ook dat het allemaal behoorlijk duur is.
Wat is jouw mening hierover Maartena en iedereen die ook in OC woont?
thnx
BadAssBitchSmut (die van fok! ja) is langs geweest hier en heeft samen met haar vriend een dikke Jamin dropzak meegenomenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Mag je trouwens drop mee amerika in meenemen ??? Ik wil wat dubbelzoute drop meenemen om wat extra zout te hebben in de hete gebieden als ik veel zweet.
Haha, de een wil drop, ik wil graag peper.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:54 schreef Vampier het volgende:
[..]
BadAssBitchSmut (die van fok! ja) is langs geweest hier en heeft samen met haar vriend een dikke Jamin dropzak meegenomenHeerlijk spul als je het eeuwen al niet meer gehad heb...
Prima. Dus geen problemen met de douane als je etenswaren meeneemt. Neem ik een pondje dubbelzoute ruitjes mee om het zout een beetje aan te vullen tijdens het zweten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:54 schreef Vampier het volgende:
[..]
BadAssBitchSmut (die van fok! ja) is langs geweest hier en heeft samen met haar vriend een dikke Jamin dropzak meegenomenHeerlijk spul als je het eeuwen al niet meer gehad heb...
Zuivelwaren zijn verboden.. behalve als kaas vacuum verpakt zit.... vleeswaren zijn btw ook verboden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Prima. Dus geen problemen met de douane als je etenswaren meeneemt. Neem ik een pondje dubbelzoute ruitjes mee om het zout een beetje aan te vullen tijdens het zweten.
In de MLB spelen ze altijd series van 3 of 4 wedstrijden achter elkaar, i.v.m. reistijden enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:22 schreef onne het volgende:
Heee! Hier vraagje vanuit Berkeley, ik zit even te kijken voor een Giant's baseball game. Via deze link is het schedule te zien:
http://sanfrancisco.giants.mlb.com/NASApp/mlb/schedule/index.jsp?c_id=sf&m=8&y=2005
Dit zou betekenen dat ze de eerste week van augustus elke dag spelen, nou heb ik totaal geen verstand van deze sport maar kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Kenners aanwezig? Welke wedstrijd is het leukst om heen te gaan (sávonds/smiddags?). Ik ga vooral voor het Amerikaanse publiek, vind het prachtig hoe zij zich uitleven.. nogmaals, heb de ballen verstand van die sport :|
Welke dag?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef onne het volgende:
Beiden bedankt voor jullie reacties!
Verhelderend
Ga kaartjes reserveren voor:
vs COL
7:15 PM
FSN+
MLB.TV
Kijk er naar uit!
Zit even te kijken inderdaad, heb op zich wel budget maar wil er niet teveel aan uitgeven omdat ik (en de mensen waarmee ik ga) in principe niets met die sport hebben... beetje zonde dus.. het gaat ons meer om het sfeertjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik weet niet of je een budget hebt maar de mooie en betaalbare plekken zijn de Lower Box en Premium Lower Box seats. Bleacher seats zijn alleen leuk als je veel van het outfield wil zien en homerun ballen wil vangen....
Dat was een wedstrijd tegen de Florida Marlins. (2-1 winst voor de Angels in de 10e inning)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier!
Ik ben niet verder gekomen dan langs het stadion van de Anaheim Angels rijden, terwijl er een wedstrijd aan de gang was. Kan iemand nagaan welke wedstrijd dat was? 18 juni om.. ja, 's middags in ieder geval, het zal 14.30u of zo geweest zijn dat we er langs reden, weet ik niet meer eigenlijk.
Bring your binocluar!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:18 schreef onne het volgende:
Ziet er super gek uitNet kaarten besteld voor de wedstrijd van vrijdag.. niet die tegen Colorado dus, maar niet iedereen kon woensdag :S
Maar wordt schitterendUiteindelijk kaarten in de bovenste ring met uitzicht op het veld en daarachter de zee zeg maar...
Jammer dat je er alleen lang bent gereden en niet de wedstrijd kon zien, want het is echt leuk om mee te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier!
Ik ben niet verder gekomen dan langs het stadion van de Anaheim Angels rijden, terwijl er een wedstrijd aan de gang was. Kan iemand nagaan welke wedstrijd dat was? 18 juni om.. ja, 's middags in ieder geval, het zal 14.30u of zo geweest zijn dat we er langs reden, weet ik niet meer eigenlijk.
Angels in Noord Californie?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:22 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Jammer dat je er alleen lang bent gereden en niet de wedstrijd kon zien, want het is echt leuk om mee te maken.
Ik ben gister naar een game van de Anaheim Angels geweest! toen ik in noord-california was twee weken geleden ben ik ook naar een game van de Oakland A's geweest, de sfeer daar was eigenlijk nog beter dan die bij de Angels.
Het is wel zonde dat de A's niet zo veel publiek trekt. Ze halen met moeite 25.000 man en dan zijn de bleachers gewoon helemaal leeg (hoog in het outfield). Een A's fan die bij mij in het huis woont zij dat ze tijdens de playoffs het geen eens uitverkocht krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:22 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Jammer dat je er alleen lang bent gereden en niet de wedstrijd kon zien, want het is echt leuk om mee te maken.
Ik ben gister naar een game van de Anaheim Angels geweest! toen ik in noord-california was twee weken geleden ben ik ook naar een game van de Oakland A's geweest, de sfeer daar was eigenlijk nog beter dan die bij de Angels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |