![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 27-08-2001 21:54]
1 serie = 3 DVD's
1 DVD = 35,24 (best buy)
1 Kortingspas Free Record Shop = 7,05 korting per DVD
1 DVD met korting = 28,19
9 DVD's = 253,71
Ik schik... voor de hele series
quote:Helemaal droog toen Joey die 19-jarige jongen na ging doen
Op maandag 27 augustus 2001 21:53 schreef Marble het volgende:
Rachel nadat ze Ross een stomp heeft verkocht: "Yeah you like that baby?"
![]()
![]()
quote:Serie 7 heb ik per DVD echt 69 piek voor betaald. 4 afleveringen, en op side B de extended versions (wat wel wreed is). Maar dan was dit ook wel een maandje of 3 terug.
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:20 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Maar 4 afleveringen per DVD???? Lijkt me sterk... Ik dacht dat er per serie 4 DVD's waren, dus 6 afleveringen per DVD (was iig zo met serie 1 t/m 5)
Op een videoBAND staan 4 afleveringen... En daar betaal je dan 39,95 voor.
quote:Yeah.. Whack!
Op maandag 27 augustus 2001 21:42 schreef evi het volgende:
Ja, het was de zelfde aflevering die Yorin liet zien toen ze net begonnen.... Dus over een week een echte nieuwe aflevering!Groetjes evi
Vlgnde week dus. Hmm.. ik héb ze allemaal al op DivX.. nèh, w88 is leuker.
quote:Extended versions, bedoel je langere versies van bestaande afleveringen (lijkt me niet overigens)
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:15 schreef __Soap__ het volgende:[..]
Serie 7 heb ik per DVD echt 69 piek voor betaald. 4 afleveringen, en op side B de extended versions (wat wel wreed is). Maar dan was dit ook wel een maandje of 3 terug.
quote:Het karakter van Emily komt terug, alleen gespeeld door een andere actrice.
Op zaterdag 25 augustus 2001 16:52 schreef Gerdy het volgende:[..]
Jep... Emily heeft zich niet populair gemaakt
En sja, ik vind t allemaal erg flauw worden. En wat zag Chandler er raar uit?
quote:Je hebt gelijk, Friends is niet wat het is geweest.. Series 1-3 waren het leukst..
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het karakter van Emily komt terug, alleen gespeeld door een andere actrice.
En sja, ik vind t allemaal erg flauw worden. En wat zag Chandler er raar uit?
Komen er nog lekkere modelletjes een rolletje spelen?
quote:Extended version zijn gewoon de normale afleveringen met de scenes die ze eruit hebben geknipt. Never before seen footage...
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:30 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Extended versions, bedoel je langere versies van bestaande afleveringen (lijkt me niet overigens)
Want volgens mij zijn dat gewonen afleveringen die ze hebben gemaakt, ze zijn alleen langer...
Dus volgens mij kun je die 2 (normale lengte & extended versions) bij elkaar optellen...
quote:veel magerder, maar ja dat krijg je als junk...
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef SunChaser het volgende:En wat zag Chandler er raar uit?
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef SunChaser het volgende:
Het karakter van Emily komt terug, alleen gespeeld door een andere actrice.
It better be Julia Roberts!
En de humor was ook beetje ver te zoeken.. behalve Joey dan, die heeft meer wat natuurlijke humor
quote:nog 2 uur! En dan weten we of het beter wordt... It better be good!
Op woensdag 29 augustus 2001 16:22 schreef STING het volgende:
Ik vond die nieuwe aflevering van Friends ook zwaar tegenvallen ten opzichte van de vorige seizoenen.... en inderdaad Chandler zag er echt raaaar uit, heel veel makeup op enzo.En de humor was ook beetje ver te zoeken.. behalve Joey dan, die heeft meer wat natuurlijke humor
quote:
as a groom, all you have to do is to show up and try to say the right name
quote:Rachel: C'mon Joey, sex me up!
what did the damn duck do now?
quote:ROFLMAO!
Op maandag 03 september 2001 22:26 schreef Tackleberry het volgende:as a groom, all you have to do is to show up and try to say the right name
what did the damn duck do now?
Rachel: C'mon Joey, sex me up!
Joey: I don't wan to, I'm scared...
quote:Eerst wel.
Op donderdag 06 september 2001 16:33 schreef Kipman het volgende:
Over de laatste aflevering. Phoebe ging tijdelijk bij Ross in zodat Chandler & Monica wat privacy konden krijgen. Woont Phoebe dan bij Chandler & Monica? Nee toch?
quote:hmmm... die ondertiteling verknald vrij regelmatig de grap, aangezien het om een Amerikaanse uitdrukking gaat...
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb inmiddels de hele (resterende) serie 7 van internet gehaald en een gedeelte van 8 en ik moet zeggen dat als je ze achter elkaar kunt kijken zonder reclame ze een stuk leuker zijn. Alleen is het zonder OT soms wat lastig te volgen, de grappen gaan best snel soms en de betekenis ontgaat je dan.
Ik wacht gewoon de TV uitzendingen af, want TV kijken op m'n PC vind ik nog steeds niet zo leuk...
quote:heb alle afleveringen van season 8 die nu uit zijn in amerika nu al gezien (4stuks) en ik mot zegguh ze zijn weer _SUPER_
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb inmiddels de hele (resterende) serie 7 van internet gehaald en een gedeelte van 8 en ik moet zeggen dat als je ze achter elkaar kunt kijken zonder reclame ze een stuk leuker zijn. Alleen is het zonder OT soms wat lastig te volgen, de grappen gaan best snel soms en de betekenis ontgaat je dan.
Het enige minpuntje is dat je geen tv kwaliteit hebt qua beeld, maar de kwaliteit als je het zelf op een vhs band opneemt en dan afspeelt.
Maar verder, top! Ook geen reclames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |