Het meest moet ik lachen om Phoebe en Joey. Dat heerlijke naïeve en wereldvreemde. Geweldig.
Oh en ik vind iedereen erg leuk eigenlijk. Vind Ross alleen de laatste tijd een beetje agressief
sorry kon het niet laten!
Maar ik heb 'm dus wel gemist, meestal probeer ik wel te kijken, het is 1 van de betere comedyseries van het moment.
* Sigmund heeft weer dubbel gelegen!.
Mijn absolute favoriet: Chandler
En Rachel is veruit de lekkerste!
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
Ik vind het maar niks. Sinds kort dacht ik dat ik de enige op deze aardbol was die dat niet leuk vindt, maar ik heb al 2 andere gevonden
Ik blijf net zolang die D's en T's veranderen totdta ik het nooit meer vergeet
quote:
op 05-08-2000 om 04:40 PM schreef Sigmund het volgende:
Gisteren was inderdaad een hele leuke aflevering, vooral Ross & Rachel waren echt top!* Kipman heeft weer dubbel gelegen!.
Ach, ik vond ze helemaal niet top. Als je dronken bent, dan ga je toch niet meteen zoiets doms doen als gaan trouwen. Dat vond ik echt nergens op slaan.
Maar het levert later natuurlijk wel komische situaties op. Ze zullen wel moeten scheiden en dan is Ross alweer drie keer gescheiden.
quote:
op 05-08-2000 om 07:15 PM schreef Svart Rose het volgende:
Ik vind het maar niks. Sinds kort dacht ik dat ik de enige op deze aardbol was die dat niet leuk vindt, maar ik heb al 2 andere gevonden
Maak daar dan maar 3 anderen van. Het overacting begon me enorm op mijn zenuwen te werken.
------------------
If at first you don't succeed, blame your parents.
[Dit bericht is gewijzigd door Bubblebrain (Datum 10 Mei 2000).]
quote:
op 05-10-2000 om 11:50 AM schreef Kipman het volgende:
Ach, ik vond ze helemaal niet top. Als je dronken bent, dan ga je toch niet meteen zoiets doms doen als gaan trouwen. Dat vond ik echt nergens op slaan.
Dronken raken in vegas en trouwen is ongeveer een van de grootste vegas-cliches uit de comedy-wereld. Misschien wat ongeloofwaardig, maar zeker niet te ongeloofwaardig. Ik ben heel benieuwd naar volgende week (hoewel ik dan wel awakenings op kan gaan nemen )
Ik ben ook A BIG FAN van FRIENDS !!!!
Maar heb de aflevering van afgelopen zondag gemist
(Ik was op vakantie
)
Weet iemand of je op internet beelden van die aflevering kan zien??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!!
Mijn Favoriet is JOEY!!!!!
En ook Joey samen met Chandler!
Doei doei
- Kelis
Ik heb niet echt een favourite tussen de Friends zitten, ze hebben allemaal hun eigen persoonlijkheid en de ene keer vind ik de een leuk en de andere keer de ander. Ze zijn als groep gewoon erg sterk. Ik denk dat als er maar één de serie verlaat dat dat heel erg afbreuk doet aan de serie. De bijrollen vind ik vaak ook erg sterk. Gunter is wat dat betreft nog steeds een favouriet character van me.
Later,
Maxx
"HEY, How are you doing????"
Elle Mcpheerson en Reese Witherspoon lieten het na twee gastrollen al afweten, ze vonden het maar een vervelende kliek. Al las ik op imdb.com dat Witherspoon weer met hangende pootjes terugwil naar Friends. Ook Bruce Willis doet mee in het komende seizoen. of lopen we een seizoen achter?
zie net op http://www.friendsplace.com/ (hier staan alle scenario's!!!) dat VOO al aan seizoen 6 is begonnen. Ze gaan dus gewoon door, ik ben gewend dat ze zich houden aan de seizoenen en dan pas in okt weer beginnen. Of zouden ze in afwachting van het uittreden van de HMGroep alle uitzendingen alvast opmaken??
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 15 Mei 2000).]
Maar, Friends blijft lachen!!! Het gaat uiteindelijk toch om de humor.
en wie joey is weet ik niet sorry. zeker die ene die een beetje mongoolse trekjes heeft?
quote:Broekie misschien?
Op 16 mei 2000 15:12 schreef Manono het volgende:
<BR>Is er nog iemand die vindt dat Joey eruitziet als een jongen met Downe?
Maar ik ga zeker weer kijken.
Mijn vriend en ik hebben serie 1,2 en 3 op koopvideo (in van die boxen, dat is goedkoper )
En het blijft leuk!
Nu maar wachten op serie 4 en 5 (en 6?)
Wij zitten in ieder geval zondag om 21:00 op de bank voor de tv !
Ohja, voor de mensen die vinden dat sommige acties nergens op slaan: daar is comedie voor! Dat zijn domme acties (die nergens op slaan) waar andere mensen dan weer om kunnen lachen! (of zich er aan irriteren maar dan moeten ze het maar niet kijken)
Kortom: Friends Rouleerd!
Sja, er zitten domme acties in, maar daar is het een serie voor! En ja, ze verdienen veel, maar ze kunnen het vragen want de kijkcijfers zijn hoog, de kijkers willen ze zien, dus in tv land betalen ze er gewoon voor. Zou jij niet een hoog salaris vragen als je wist dat je het zo zou kunnen krijgen???
Dat ze geen extra's meer krijgen... sja, ze kunnen het zelf betalen, maar toch raar want er zijn heus wel meer die zoveel verdienen en die alle extra's nog wel krijgen. Maar goed, het gaat me niet om hun persoonlijk, zolang ze in de serie maar goed blijven spelen!
Zal ik Fok! alleen wel zolang los kunnen laten?? Ik zal jullie iig wel missen!!
Die oude aflevering zijn best leuk, maar ja, als je ze al een paar keer gezien hebt en je de grappen dus voor de uitzending al ziet aankomen dan is het toch wel een beetje minder..
quote:Ik kan nog steeds hartelijk om de oude afleveringen lachen hoor... Het blijft een meesterlijke serie vind ik.
Op 28 februari 2001 23:18 schreef Porthos het volgende:
Die oude aflevering zijn best leuk, maar ja, als je ze al een paar keer gezien hebt en je de grappen dus voor de uitzending al ziet aankomen dan is het toch wel een beetje minder..
quote:Tja, de importserie... Geen ondertiteling EN ze zijn duurder... Ik wacht toch gewoon op de "reguliere" release.
Op 01 maart 2001 11:43 schreef Ripley het volgende:
Voor liefhebbers:
de nieuwe importserie komt 18 maart op de Nederlandse markt. Het gaat hier om serie 7, aflevering 1 t/m 24.
quote:Het is trouwens: How YOU doin'?
Op 15 mei 2000 15:10 schreef Party-pooper het volgende:
FRIENDS (en SEINFELD) RULZZZ bigtime.......<BR>Joey en Phoebe zijn het grappigste<P>"HEY, How are you doing????"
VIND HET WEL K*T DAT ZE ZOVEEL LATEN ZIEN IN DE VOORSTUKJES!!! Dat is toch niet meer leuk, ze laten zowat het belangrijkste van de hele serie zien!!!
quote:Ik heb 'm gemist, zat in Amsterdam en was vergeten de video in te stellen
Op 02 april 2001 22:15 schreef Joepsta het volgende:
het was een erg strakke aflevering trouwens
Of was ik weer de enige die hem grappig vond, omdatik nu eenmaal van die kinderachtige humor hou?
Groetjes evi
quote:* noteert in agenda
Op zondag 19 augustus 2001 15:36 schreef evi het volgende:
OK let op!!! Maandag 27 Augst. Om 21.05 NIEUWE AFLEVERINGEN van FRIENDS!!!!!!![]()
![]()
Kijken dus!!!
Groetjes evi
tnkx!
quote:Thanx for the tip!!!
Op zondag 19 augustus 2001 15:36 schreef evi het volgende:
OK let op!!! Maandag 27 Augst. Om 21.05 NIEUWE AFLEVERINGEN van FRIENDS!!!!!!![]()
![]()
Kijken dus!!!
Groetjes evi
*genoteerd*
quote:Maare ik niet hahah!
Op zondag 19 augustus 2001 19:33 schreef Retarded het volgende:
kheb ze allemaal al gezien....mja..
Wel jammer trouwens dat het nu op maandag is.. Is er helemaal niets meer om o pzondag voor uit je bed te komen..
quote:Will & Grace, Net 5, +/- 19:00 uur
Op maandag 20 augustus 2001 11:17 schreef Gerdy het volgende:
Is er helemaal niets meer om o pzondag voor uit je bed te komen..
"When I first met Chandler
I thought he was gay
But her I am singing
On his wedding day"
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 19:20 schreef Marble het volgende:
Phoebe's nieuwe liedje:"When I first met Chandler
I thought he was gay
But her I am singing
On his wedding day"
quote:You just earned yourself ONE point!!!
Op maandag 20 augustus 2001 19:19 schreef Marble het volgende:[..]
Will & Grace, Net 5, +/- 19:00 uur
quote:Dank je!
Op maandag 20 augustus 2001 20:31 schreef Gerdy het volgende:[..]
You just earned yourself ONE point!!!
Heb je die Behind the scenes/Making of.../bloopers en interview gezien met Conan o Brien? Is erg leuk Beetje kort echter...
Rachel: I finished this crossword puzzle by myself. And there's no one to hug/congratulate me.
*Gunther komt aangesprint en gaat vol op z'n bek*
*Rachel wordt door een andere FRIEND gefeliciteerd*
*Gunther slaat in de keuken alles kort en klein*
quote:You're welcome!
Op maandag 20 augustus 2001 22:10 schreef Marble het volgende:[..]
Dank je!
quote:Zeker grappig! Vooral dat Chandler gewoon de set oploopt om Monica's borst uit te kloppen, terwijl dat niet in het script stond!
Op maandag 20 augustus 2001 22:31 schreef ZwaaiHaai het volgende:
Joey en Pheeb zijn mijn favorieten!Heb je die Behind the scenes/Making of.../bloopers en interview gezien met Conan o Brien? Is erg leuk Beetje kort echter...
quote:(Tegen Ross) "Thank you for not marrying Rachel"
Op maandag 20 augustus 2001 23:02 schreef Tackleberry het volgende:
Gunther rulez...
quote:Jah, of dat die ene kerel zo z'n liefde verklaarde aan Monica in die zelfde episode. Komt Chandler zo binnen, "what the fuck are you doing?"
Op dinsdag 21 augustus 2001 11:39 schreef Gerdy het volgende:[..]
You're welcome!
[..]Zeker grappig! Vooral dat Chandler gewoon de set oploopt om Monica's borst uit te kloppen, terwijl dat niet in het script stond!
![]()
![]()
!!
Die special roelt echt
quote:* Tackleberry needs his weekly F*R*I*E*N*D*S dosis...
Op woensdag 22 augustus 2001 22:07 schreef Fannetje het volgende:![]()
![]()
Maandag
![]()
![]()
Ik ben wel weer es toe aan wat nieuwe afleveringen
Is serie 7 dan al verkrijgbaar op dvd en hoeveel gaat dat allemaal kosten?
Wou me pa namelijk ff weten.
quote:Ze waren al te koop voordat ze op videoband uit waren Het probleem is dat ze achterlijk duur zijn. Ik heb 69,- per dvd betaald (4 afleveringen)
Op donderdag 23 augustus 2001 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
Vraagje, ik wil serie 1 tot en met 7 op DVD vragen op mijn verjaardag (23 December).Is serie 7 dan al verkrijgbaar op dvd en hoeveel gaat dat allemaal kosten?
Wou me pa namelijk ff weten.
quote:Maar 4 afleveringen per DVD???? Lijkt me sterk... Ik dacht dat er per serie 4 DVD's waren, dus 6 afleveringen per DVD (was iig zo met serie 1 t/m 5)
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:19 schreef __Soap__ het volgende:[..]
Ze waren al te koop voordat ze op videoband uit waren Het probleem is dat ze achterlijk duur zijn. Ik heb 69,- per dvd betaald (4 afleveringen)
quote:FOUT FOUT FOUT
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:20 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Maar 4 afleveringen per DVD???? Lijkt me sterk... Ik dacht dat er per serie 4 DVD's waren, dus 6 afleveringen per DVD (was iig zo met serie 1 t/m 5)
Op een videoBAND staan 4 afleveringen... En daar betaal je dan 39,95 voor.
quote:* Tackleberry heeft all videobanden van serie 1 t/m 5 en 2 banden van serie 6.
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:59 schreef DinoPK het volgende:[..]
FOUT FOUT FOUT
elke serie bestaat uit 3 dvd's met daarop 8 afleveringen (of 9)
serie 7 komt trouwens pas 14 november uit in Nederland
(ja ik ben een echte friends fan, heb serie 1tm6 op dvd, 7 op divx en die komt er ook nog wel op dvd)
Dus 7 x 160 piek = 1120 piek?
Oftewel dat moet ik betalen wil ik alles hebben?
OH.... MY... GOD!
quote:Nieuwprijs van mijn collectie:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:28 schreef =HellFire= het volgende:
Is een zo'n set op DVD, één zo'n seizoen nou echt 160 piek?Dus 7 x 160 piek = 1120 piek?
Oftewel dat moet ik betalen wil ik alles hebben?
OH.... MY... GOD!
Aangezien ik van serie 1 en 2 veel banden goedkoper heb kunnen kopen denk ik dat ik mijn collectie voor een totaal van 1100,- heb gekocht... *slik*
quote:F*cking Hell!
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:18 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Nieuwprijs van mijn collectie:
1 serie: 6 x 39,95 = 239,70
5 series à 239,70 = 1195,50
plus nog 2 banden van serie 6 à 39,95 = 1278,40Aangezien ik van serie 1 en 2 veel banden goedkoper heb kunnen kopen denk ik dat ik mijn collectie voor een totaal van 1100,- heb gekocht... *slik*
Ik heb ze ook allemaal t/m seizoen 6, maar gewoon ouderwets opgenomen.. Kostte niet veel geld, maar wel veel tijd en moeite!
Worth every second...
quote:Uitgezonderd die secondes met die stomme Emily erin! Grrr... Emily...
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:23 schreef Gerdy het volgende:
Worth every second...
quote:Jep... Emily heeft zich niet populair gemaakt
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:58 schreef Marble het volgende:[..]
Uitgezonderd die secondes met die stomme Emily erin! Grrr... Emily...
21:05 Yorin!
quote:
"Monica's Donderslag"
De vrienden vieren Monica's verloving. Rachel voelt zich eenzaam en kust Ross. Ze overwegen om verder te gaan dan dat, als Monica hen betrapt en Rachel ervan beschudigt dat ze haar 'donderslag steelt'. Chandler heeft potentieproblemen en Joey doet auditie voor de rol van een negentienjarige jongen. Phoebe wil ondertussen dolgraag zingen op de bruiloft en houdt er niet over op tot ze ervan overtuigd is dat het mag.
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdy op 27-08-2001 10:54]
quote:Fok! Damn! Die heb ik natuurlijk ook al gezien... Naja.. hoef ik mijn vcr niet te vermoeien...
Op maandag 27 augustus 2001 15:11 schreef Hik het volgende:
Hmm...ik ga het weer missen vanavond. Maar ik herinner me deze nog van de eerste Yorin-dag. Joey als 19-jarige was meer dan briljant!!!![]()
![]()
quote:Nu! (edit: minus 3 minuten...)
Op maandag 27 augustus 2001 19:02 schreef evi het volgende:
Nog 2 uurtjes!!!!!!!
Maar is het nou waar dat het dezelfde aflevering is als Yorin liet zien toen ze startten?
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdy op 27-08-2001 19:09]
quote:Was iets om de lancering van Yorin te vieren... Ofzo...
Op maandag 27 augustus 2001 19:08 schreef Gerdy het volgende:[..]
Nu! (edit: minus 3 minuten...)
Maar is het nou waar dat het dezelfde aflevering is als Yorin liet zien toen ze startten?
Groetjes evi
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 27-08-2001 21:54]
1 serie = 3 DVD's
1 DVD = 35,24 (best buy)
1 Kortingspas Free Record Shop = 7,05 korting per DVD
1 DVD met korting = 28,19
9 DVD's = 253,71
Ik schik... voor de hele series
quote:Helemaal droog toen Joey die 19-jarige jongen na ging doen
Op maandag 27 augustus 2001 21:53 schreef Marble het volgende:
Rachel nadat ze Ross een stomp heeft verkocht: "Yeah you like that baby?"
![]()
![]()
quote:Serie 7 heb ik per DVD echt 69 piek voor betaald. 4 afleveringen, en op side B de extended versions (wat wel wreed is). Maar dan was dit ook wel een maandje of 3 terug.
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:20 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Maar 4 afleveringen per DVD???? Lijkt me sterk... Ik dacht dat er per serie 4 DVD's waren, dus 6 afleveringen per DVD (was iig zo met serie 1 t/m 5)
Op een videoBAND staan 4 afleveringen... En daar betaal je dan 39,95 voor.
quote:Yeah.. Whack!
Op maandag 27 augustus 2001 21:42 schreef evi het volgende:
Ja, het was de zelfde aflevering die Yorin liet zien toen ze net begonnen.... Dus over een week een echte nieuwe aflevering!Groetjes evi
Vlgnde week dus. Hmm.. ik héb ze allemaal al op DivX.. nèh, w88 is leuker.
quote:Extended versions, bedoel je langere versies van bestaande afleveringen (lijkt me niet overigens)
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:15 schreef __Soap__ het volgende:[..]
Serie 7 heb ik per DVD echt 69 piek voor betaald. 4 afleveringen, en op side B de extended versions (wat wel wreed is). Maar dan was dit ook wel een maandje of 3 terug.
quote:Het karakter van Emily komt terug, alleen gespeeld door een andere actrice.
Op zaterdag 25 augustus 2001 16:52 schreef Gerdy het volgende:[..]
Jep... Emily heeft zich niet populair gemaakt
En sja, ik vind t allemaal erg flauw worden. En wat zag Chandler er raar uit?
quote:Je hebt gelijk, Friends is niet wat het is geweest.. Series 1-3 waren het leukst..
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het karakter van Emily komt terug, alleen gespeeld door een andere actrice.
En sja, ik vind t allemaal erg flauw worden. En wat zag Chandler er raar uit?
Komen er nog lekkere modelletjes een rolletje spelen?
quote:Extended version zijn gewoon de normale afleveringen met de scenes die ze eruit hebben geknipt. Never before seen footage...
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:30 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Extended versions, bedoel je langere versies van bestaande afleveringen (lijkt me niet overigens)
Want volgens mij zijn dat gewonen afleveringen die ze hebben gemaakt, ze zijn alleen langer...
Dus volgens mij kun je die 2 (normale lengte & extended versions) bij elkaar optellen...
quote:veel magerder, maar ja dat krijg je als junk...
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef SunChaser het volgende:En wat zag Chandler er raar uit?
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef SunChaser het volgende:
Het karakter van Emily komt terug, alleen gespeeld door een andere actrice.
It better be Julia Roberts!
En de humor was ook beetje ver te zoeken.. behalve Joey dan, die heeft meer wat natuurlijke humor
quote:nog 2 uur! En dan weten we of het beter wordt... It better be good!
Op woensdag 29 augustus 2001 16:22 schreef STING het volgende:
Ik vond die nieuwe aflevering van Friends ook zwaar tegenvallen ten opzichte van de vorige seizoenen.... en inderdaad Chandler zag er echt raaaar uit, heel veel makeup op enzo.En de humor was ook beetje ver te zoeken.. behalve Joey dan, die heeft meer wat natuurlijke humor
quote:
as a groom, all you have to do is to show up and try to say the right name
quote:Rachel: C'mon Joey, sex me up!
what did the damn duck do now?
quote:ROFLMAO!
Op maandag 03 september 2001 22:26 schreef Tackleberry het volgende:as a groom, all you have to do is to show up and try to say the right name
what did the damn duck do now?
Rachel: C'mon Joey, sex me up!
Joey: I don't wan to, I'm scared...
quote:Eerst wel.
Op donderdag 06 september 2001 16:33 schreef Kipman het volgende:
Over de laatste aflevering. Phoebe ging tijdelijk bij Ross in zodat Chandler & Monica wat privacy konden krijgen. Woont Phoebe dan bij Chandler & Monica? Nee toch?
quote:hmmm... die ondertiteling verknald vrij regelmatig de grap, aangezien het om een Amerikaanse uitdrukking gaat...
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb inmiddels de hele (resterende) serie 7 van internet gehaald en een gedeelte van 8 en ik moet zeggen dat als je ze achter elkaar kunt kijken zonder reclame ze een stuk leuker zijn. Alleen is het zonder OT soms wat lastig te volgen, de grappen gaan best snel soms en de betekenis ontgaat je dan.
Ik wacht gewoon de TV uitzendingen af, want TV kijken op m'n PC vind ik nog steeds niet zo leuk...
quote:heb alle afleveringen van season 8 die nu uit zijn in amerika nu al gezien (4stuks) en ik mot zegguh ze zijn weer _SUPER_
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb inmiddels de hele (resterende) serie 7 van internet gehaald en een gedeelte van 8 en ik moet zeggen dat als je ze achter elkaar kunt kijken zonder reclame ze een stuk leuker zijn. Alleen is het zonder OT soms wat lastig te volgen, de grappen gaan best snel soms en de betekenis ontgaat je dan.
Het enige minpuntje is dat je geen tv kwaliteit hebt qua beeld, maar de kwaliteit als je het zelf op een vhs band opneemt en dan afspeelt.
Maar verder, top! Ook geen reclames.
ik bekijk ze ook op de TV (tv-out ) en yep gewoon vhs kwaliteit (maarja 10x beter dan a8er je pctje kieken)
quote:807 is alleen al leuk omdat ze Nederlands gaan praten
Op maandag 05 november 2001 13:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Hmmn vond 806 weer de eerste "matige" aflevering sinds tijden.
quote:Door wat
Op zaterdag 10 november 2001 23:27 schreef SunChaser het volgende:
Je bent gewoon verwend.
Het is duidelijk dat ze moeite hebben het allemaal geloofwaardig te houden.
Ik vind het nu in s8 weer wat beter: geloofwaardige personages en redelijk interessante verhaallijnen, en erg grappig. Zo goed als s1 t/m s4 zal het nooit meer worden, maar ik vind het nog steeds de beste comedy... vooral Joey is in de latere seizoen geweldig goed geworden. Het is jammer dat Chandler niet meer grappig is. Op zich logisch (hij is gelukkig.. niet nodig meer om constant iedereen af te zeiken), maar het is wel jammer... net weer alle seizoen voor de 35e keer gekeken, en hij is *zo* grappig in de eerdere seizoenen..
Vond sommige gastrollen de laatste tijd toch wel goed, vooral Sarandon en Oldman, Penn valt idd wat tegen. Verwacht veel van Brad Pitt, die verderop in het seizoen langs zal komen..
Susan Sarrandon vond ik wel aardig maar Gary Oldman met dat spugen is echt goed!
kijk naar Seinfeld en het valt meteen op dat hier en daar goed jatwerk is verricht... behalve de humor. (Want zo geniaal zijn de acteurs en makers van de 'serie' niet)
Enige leuke aan de serie zijn de gastoptredens... Maar dat valt natuurlijk direct want die kunnen tenminste acteren.
dag.
Best leuk om ze allemaal op divx te hebben!
Ik vind season 7 best nog leuk, maar vroeger was het inderdaad toffer. Vooral toen Ross en Rachel met elkaar gingen. Dat was toppie, zeg. Ook "The One With The Invitation" was toppie toen werd teruggekeken op de relatie van die twee.
Mogelijk toch nieuwe serie Friends
16-11-2001 10:02
LONDEN (ANP) - De zes acteurs van de Amerikaanse tv-serie Friends hopen dat ze er een negende serie afleveringen aan kunnen vastknopen. De achtste was eigenlijk echt de laatste, maar omdat het met de eigen filmcarrières niet zo wil vlotten hopen de zes op een voortzetting van Friends.
Volgens het Britse showbizzpersbureau WENN weet een medewerker van de serie te melden dat de acteurs geen hoger salaris zullen bedingen. Ze verdienen per aflevering al elk bijna 2,5 miljoen gulden. ,,Ze zijn het er vrijwel over eens dat ze weer een seizoen willen doen, omdat hun filmcarrières nou niet bepaald van de grond komen.'' Jennifer Aniston, Courteney Cox Arquette, Lisa Kudrow,
Matt LeBlanc, David Schwimmer en Matthew Perry spelen al vanaf het begin het hippe vriendengroepje in New York.
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 08:44 schreef SunChaser het volgende:
Dat was die van vorige week?
Ezel!
Jai hebt sex met ezels
*wacht nu op 808*
quote:ik kon ook maar 1 blooper-aflevering vinden
Op donderdag 15 november 2001 01:21 schreef CarOnline het volgende:
Wie weet of er van de Friends bloopers ook verschillende soorten zijn? Ik heb nou 1x een uitzending van 16 minuten, gedownload maar bestaat er nog meer? Ik ben erg benieuwd, vind dat nòg vééééél leuker dan Friends! (en dat vind ik al geweldig!)
oh wacht.. ik kan er nu een vinden met bloopers van serie 7..
maar het is altijd afwachten.. ik dacht eerst ook 808 te hebben, maar toen bleek het een buffy aflevering te zijn
zou er trouwens erg blij mee zijn als ze doorgingen.. s6 en s7 waren minder.. maar s8 is echt erg goed tot nu
Wat zijn die Chandler en Monica een duf stel geworden btw.
leuk ook dat ze zelf zeiden "I miss this.. we should do this more often". Blijkbaar hebben de schrijvers ook wel door dat de verhaallijnen van die 2 de serie zo goed maakten, iets dat met al dat saaie huwelijk-geplan de afgelopen 2 jaar nogal in het slop is geraakt\
en nog steeds een goed rode-draad verhaal over de baby van rachel, tja hiervoor ben ik fan van deze serie
"Alright, rock, paper, siccors for who has to tell the hoer to leave"
dat was toch wel de strakste zin van de laatste 3 seizoenen!
quote:dat betwijfel ik ... lees maar eens na dan. http://www.thecfsi.com
Op woensdag 21 november 2001 01:18 schreef Retarded het volgende:
Ik vond deze echt hilarisch:
Ross: (finds the word in the book) Ezel! (Reads the translation.) Hey Gunther! You're an ezel!
Gunther: Jij hebt seks met ezels.
Ross: Damnit!
quote:je doet je naam wel eer aan zo
Op woensdag 21 november 2001 01:18 schreef Retarded het volgende:
808 is echt weer es een toppertje!! Chandler en Joey weer back on track en Joey met z'n: "Stupid guy on my phone!" ik heb me helemaal kapot gelachen!!!"Alright, rock, paper, siccors for who has to tell the hoer to leave"
quote:Een grap is altijd geslaagd als iemand 'm begrijpt. Als een Chinees mij een goede grap in zijn eigen taal vertelt en ik begrijp 'm niet doet dat niks af aan de grap zelf. De grap was dus dat Gunter de bal snoeihard kon terugkaatsen naar Ross. En verder ben ik gelukkig niet de enige die 808 niets aanvond.
Op woensdag 21 november 2001 15:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
vond je dat echt zo'n goede grap? OKee voor ons issie leuk, aangezien er Nederlands wordt gesproken, maar als ze Zweeds gingen praten was het al veel minder geweest... dan was het gewoon een "redelijk" leuke grap geweest..
quote:Precies, de grap was dat Gunther de bal terugkaatste. De grap was voor ons Nederlanders veel leuker omdat we ook hoorden *wat* hij zei, maar dat was de grap niet, dat probeerde ik inderdaad te zeggen.
Op woensdag 21 november 2001 15:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Een grap is altijd geslaagd als iemand 'm begrijpt. Als een Chinees mij een goede grap in zijn eigen taal vertelt en ik begrijp 'm niet doet dat niks af aan de grap zelf. De grap was dus dat Gunter de bal snoeihard kon terugkaatsen naar Ross.
stukje uit de USA Today:
---===---
Pitt easily makes 'Friends' a memorable show
By Robert Bianco, USA TODAY
Friends
NBC, Thursday, 8 p.m. ET/PT
**** (out of four)
When a sitcom is clicking as well as Friends is this season, it has no
need for celebrity guests. Then again, when the guest at the door is Brad
Pitt, who would say no?
(knip)
Even better, while building a plot around Pitt, the writers haven't
slighted their regular cast members each of whom has something funny to
do. The combined result is one of the best episodes from any sitcom so far
this season, which is only fitting, since the season has belonged to the
creatively resurgent Friends.
(knip)
Pitt doesn't display the sitcom skills needed to keep up with the cast,
but he's got star power to spare, and when he's sparring with his wife,
he's vastly entertaining. As for Aniston, who has made the sweetly
self-centered Rachel one of TV's most endearing characters what a season
she's having. I'd say give that woman an Emmy, but hey, she already has
Brad Pitt.
That should be enough for one Thanksgiving.
quote:Sinds het begin tot nu toe elke aflevering en zelfs mijn vriendin stopt me niet om deze serie te zien
Op zondag 07 mei 2000 20:45 schreef Fannetje het volgende:
Ik weet dat er al eerder een topic over is geweest, maar omdat dat al een tijdje geleden is en ik die niet kon vinden heb ik maar ff een nieuwe geopend! <BR>Mijn vraag aan jullie: Wie kijkt er naar Friends, en om wie kan je het hardst lachen? <BR>Ik zit in ieder geval over 20 minuutjes weer achter mijn TV scherm en om Chandler kan ik het hardst lachen, hij is zo komisch!<BR>Ik volg Friends vanaf het 2e seizoen en vind het echt een topserie!<BR>
quote:LEVE KAZAA (of morpheus). ALtijd waar voor je geld
Op zondag 25 november 2001 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Heb drie keer 809 gedownload en ik kreeg twee porno manga's en een aflevering van transformers.
quote:hmmn ik vond Phoebe's "take off your shirt and tell us all about it" en Chandler's "usually I would shake your hand, but I think it would be better for my ego if we didn't stand right next to eachother" toch wel erg goed
Op dinsdag 27 november 2001 17:33 schreef Duiveltja het volgende:
ik vond 809 nog steeds niet echt grappig, echt veel goeie oneliners (waar Friends om bekend staat) waren er niet..
quote:Ja die waren idd goed maar daar bleef het dan ook bij
Op dinsdag 27 november 2001 20:30 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
hmmn ik vond Phoebe's "take off your shirt and tell us all about it" en Chandler's "usually I would shake your hand, but I think it would be better for my ego if we didn't stand right next to eachother" toch wel erg goed
van de wetenschap (bij het publiek) dat Pitt en Aniston getrouwd zijn werd leuk gebruik gemaakt, vond ik niets mis mee
maar goed verder vond ik 'm dus ook "wel redelijk" deze aflevering, niet bijzonder
* Hik wil ook wel nieuwe Friends-afleveringen zien!
quote:Heppie een snelle verbinding??? Download dan Morpheus is een proggie dat we gebruiken om media te vinden en te downloaden
Op woensdag 28 november 2001 13:47 schreef Hik het volgende:
OK: [blond]
Jullie hebben het maar steeds over het downloaden van die nieuwe afleveringen maar waar/hoe doe je dat precies?
[/blond]* Hik wil ook wel nieuwe Friends-afleveringen zien!
quote:Thuis wel
Op woensdag 28 november 2001 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
Heppie een snelle verbinding???
quote:Ehm...
Download dan Morpheus is een proggie dat we gebruiken om media te vinden en te downloaden
quote:Ja is waar
Op maandag 03 december 2001 14:43 schreef __Soap__ het volgende:
Er gaan geruchten dat ze nog een serie 9 gaan maken. Ze waren er schijnbaar allemaal wel mee eens, omdat hun filmcarrieres nniet zo goed gingen. weet niet of het nou echt waar is
maaaaar
Er is nu wel een nieuwe "behind the scene" gebeuren uit
had 'm zaterdag al van mirc geplukt (irc.dal.net #downloadfriends)bestand heet:
friends_-_behind_the_scenes_ii.avi
Dunno of ze dat al op kazaa/morphues hebben.
quote:Ik heb hem net gekeken
Op zaterdag 08 december 2001 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
wanneer is 810 te downloaden???
quote:Ben ik met je eens
Op zondag 09 december 2001 12:24 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hmmn ik vond 'm weer "redelijk", na een geweldig begin van het seizoen, begint het nu weer een beetje naar s7-niveau af te zakken..
quote:Ross begin helaas weer freak-neigingen te vertonen... dat hele gezeur met Mona vond ik ERRUG slecht.. verder was 811 wel aardig
Op zondag 16 december 2001 14:42 schreef SunChaser het volgende:
En Ross wordt steeds grappiger
quote:nee dus...
Op donderdag 27 december 2001 21:36 schreef SunChaser het volgende:
Zag 'm op KazaA slechts in een 32 MB formaat.
quote:yup
Op zaterdag 29 december 2001 15:13 schreef TheGame het volgende:
10 januari komt er pas een nieuwe friendsaflevering uit :-(
quote:hoe heet ie?
Op vrijdag 11 januari 2002 15:21 schreef mjah het volgende:
jeej! 812 is uit
Ik heb hem al gezien en het de beste episode uit season 8 imo
ga maar snel downloaden :p
snif
quote:
Op zondag 13 januari 2002 17:04 schreef jerney het volgende:
Ik heb hem net ook gezien
Hij is leuk
Ik heb het topic snel doorgelezen maar kon er niets over vinden..
quote:verkeerde topic
Op zondag 13 januari 2002 17:38 schreef MeneerTim het volgende:
Zijn de afleveringen op maandag (v8) nou afgelopen?Ik heb het topic snel doorgelezen maar kon er niets over vinden..
quote:Jij moet in onzin zijn...lijkt me
Op zondag 13 januari 2002 17:57 schreef Duiveltja het volgende:[..]
verkeerde topic
denk ik jij moet in het Simpsons topic zijn...lijkt me
Ik bedoel natuurlijk Yorin, de afleveringen om 9 uur. (nog steeds maandag)
quote:In 812 valt het inderdaad wel erg op dat Chandler nogal aan het uitdijen is. Leuke aflevering ook, ik wilde eerst geen spoilers, maar nu Yorin/Veronica de serie zomaar in de ijskast heeft gezet wordt je wel gedwongen.
Op zaterdag 12 januari 2002 23:44 schreef Fean_Fan het volgende:
wat ziet die Chandler er trouwens slecht uit in de laatste episodes. Iemand dit ook opgevallen? Hij is dik enzo. En ik vind em ook helemaal niet meer grappig
quote:Dit was weer es een ouderwets leuke Friends...en dat Joey en Rachel geen sex hadden was omdat alleen Joey zich meer dan aangetrokken voelde tot Rachel. En het zou zowieso niet kunnen want een zwangere vrouw die nog es een keer sex heeft, dat kan in Amerika natuurlijk niet
Op woensdag 16 januari 2002 14:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond 'm ook fantastisch. Jammer dat Joey en Rachel geen sex hadden. Maar ja, het was een open einde (dubbelaflevering?) en het kan nog goedkomen. Mathew Perry en Courtney Cox zijn beide nog nooit zo slecht geweest.
quote:Nee
Op zaterdag 19 januari 2002 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
*schop*Heeft iemand 813 al gezien??
Ik ben er nu een aan het downloaden, maar het is de eerste, dus het zal wel weer fake zijn
quote:Dat had ik bij 812 ook wel een aantal keer een nepper gehad.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:23 schreef jerney het volgende:[..]
Nee
Ik ben er nu een aan het downloaden, maar het is de eerste, dus het zal wel weer fake zijn
quote:Ik ben em nu ook aan het downen (van Morpheus) en hij is 92068kb groot
Op zaterdag 19 januari 2002 20:30 schreef yolan het volgende:[..]
Dat had ik bij 812 ook wel een aantal keer een nepper gehad.
Kreeg ik de afl. dat Phoebe moest bevallen. Maar ik heb hem nu gezien. Download jij bij Morpheus?
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
hey wtf waar is je mooie Josie icon
Ik werd het zat dat ik dezelfde had als gerdy
Maak binnenkort wel een nieuwe.. tot dan deze suffe icon
[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 19-01-2002 20:52]
quote:irritant he
Op zaterdag 19 januari 2002 20:30 schreef yolan het volgende:[..]
Dat had ik bij 812 ook wel een aantal keer een nepper gehad.
Kreeg ik de afl. dat Phoebe moest bevallen. Maar ik heb hem nu gezien. Download jij bij Morpheus?
quote:als je die hebt dan heb je de goeie
Op zaterdag 19 januari 2002 20:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik ben em nu ook aan het downen (van Morpheus) en hij is 92068kb groot
quote:LOL, nog nooit van Veto gehoord ofzo
Op zondag 20 januari 2002 02:01 schreef SunChaser het volgende:
Stuk minder idd, Chandler en Monica zijn gewoon niet leuk meer. En ik heb verder 20 minuten lang gedacht dat Ross zijn dochter of zoon Vito wilde noemen.
quote:Waarom denk je dat ik er achter kwam dat het geen Vito was?
Op zondag 20 januari 2002 10:36 schreef Fean_Fan het volgende:
nog nooit van Veto gehoord ofzo
erg leuk geacteerd door Matt LeBlanc ook, echt geweldig dat hij nu zo'n "kwetsbaar" typetje kan neerzetten na 8 jaar lang de macho uitgehangen te hebben
hoop nog steeds op een seizoen 9, nog steeds niets bekend
komende week en de week daarna zijn er weer nieuwe
Ikzelf download meestal van morpheus, maar dan heb je vaak nep afleveringen en andere vage shit, via #downloadfriends heb je zowieso altijd de goeie aflevering dat rox
Maar ik raad iedereen aan, die ook maar een beetje harde schijf ruimte heeft, 10 gig ofzo (en natuurlijk kabel) om gewoon de nieuwste afleveringen te downloaden, want persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken om op "jeuk aan m'n Yorin" moeten wachten op afleveringen uit Seizoen 7 hehe
Anyway, ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen tussen Rachel en Joey en de crush van Joey
Want ik had gelezen tijdje geleden dat Ross en Rachel gaan trouwen.
quote:Hoe werkt dat precies? Begrijp er geen hol van.
Op zaterdag 26 januari 2002 17:55 schreef DaafAzuil het volgende:
via #downloadfriends heb je zowieso altijd de goeie aflevering dat rox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |