abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27827659
whoppie!!! het werkte!!! en nu back ontopic
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:00:37 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27831296
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 08:37 schreef lunamoon het volgende:
whoppie!!! het werkte!!! en nu back ontopic
Hej het werkt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27991150
Zo, eindelijk dag 3 van de live gezien. Nu ik een tijdje geen Most Haunted had gezien had ik geen hoge verwachtingen en was het uiteindelijk best fijn kijken

Ahja, ik moet play.com nog mailen Ik wil goedkoop 't missende live materiaal aanschaffen
pi_28077036
Ehm... momenteel is er Most Haunted Live: Summer Solstice
pi_28077358
Ah, verrek

De cams doen het weer ja .
pi_28077543
Ok, de beloofde multistream player staat ook weer klaar.

- Download -

What's new:
- Het panel met de linkjes is nu dicht te klappen.
- Refresh knopjes naast de linkjes (gekrulde pijltjes).
- Volume schuifje.
- Achtergrondje.
- Oh ja - de instellingen (labels, URL's, enzo) worden opgeslagen in een INI bestand

Feedback ook welkom

[ Bericht 6% gewijzigd door Lynx666 op 29-10-2005 01:20:58 (links werken weer) ]
pi_28078539
Ah, okee. Ik zat al te kijken met je vorige versie
pi_28078625

Ik kan alleen geen geluidsstream kiezen (dat was al wel bekend), alleen lijkt het alsof het videostream-onafhankelijk is. Ik had net geluid op cam 1 (standaard), en die sprong ineens naar cam 4.

Oh, en soms valt geluid weg en moet ik de stream resetten..
pi_28078657
mja, de streams werken ook gewoon niet echt lekker mee vandaag hoor
pi_28078711
App is ook nog steeds niet helemaal lekker. Nu heb ik weer géén geluid. .
pi_28078745
Hier werkt ie lekker. Je progt goed werkende progs op een niet goed werkend systeem
pi_28078781
Wat fluisterden Derek en Richard tegen elkaar? Ik meende "act" te verstaan en hoorde Derek fluisteren "when I say blabla you react blablabla". Ik hoop dat het mijn verbeelding is

Edit: laat maar, is mijn verbeelding ja
pi_28078834
Dus jij kan wel het juiste geluid bij de juiste videostream krijgen? (zonder dat ie 'oversteekt'?)
Geluid verdwijnt ook niet als je de app opnieuw start?

Misschien een firewall probleem ofzo hier, want op mn andere pc's doet ie het ook niet okee..
(WinXP, SP2, WMP9.0 hier)
pi_28078860
Nee, het geluid werkt zoals je het bedoelde volgens mij

Prima dus
pi_28078902
Nou ja, morgen kan ik wel weer proberen wat te prutsen tijdens de cam-uren.
pi_28078943
quote:
Most Haunted Live: Your Say
Most Haunted Live used to finish at midnight... Not any more!

Now, from midnight to 1am, we're giving you the chance to watch the footage from the four webcams, live on LIVINGtv.

You will also have the chance to text in your thoughts about the show you've just seen — with the best messages appearing live on air.
Maar ze zijn dus niet meer online na midnight
pi_28078985
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:06 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Maar ze zijn dus niet meer online na midnight
Klopt. Is er ook geen overnight cam?
Zo te zien niet...
pi_28079017
Idd. Is geen fout op de website, die stream werkt gewoon niet
pi_28103202
De streams zijn hier weer rampzalig. En het ligt niet aan je progje Lynx666
pi_28103959
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef Dimmie het volgende:
De streams zijn hier weer rampzalig. En het ligt niet aan je progje Lynx666
Het lukt me ook niet echt er nog verbetering in te krijgen, codewise
Ik wil het nog wel een keer proberen met WMP 6.x oid, misschien reageert dat beter op dit brakke systeem

Het blijft overigens aardig rustig in dit topic tijdens LIVE..
pi_28105005
De live ziet er deze keer wel interessant uit op de webcam
pi_28105176
Idd, veel dynamischer. Ze wandelen nu ook eens rond met de cams.
pi_28120737
Vanavond is het wel stil zeg (en de streams zijn hier nog altijd crappy).

Ik heb inmiddels dag 1 gezien en mijn vermoeden was juist: het was interessant. Ik was zeer tevreden Tevens het extra uur gezien waarbij alleen 4 de 4 cams te zien waren. Ik heb wel iets gespot op cam 4 (en ook de SMS'ers) zo rond zo tegen de 63ste minuut dat leek op een orb, maar volgens mij was het een mot ofzo.
pi_28121837
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:20 schreef Dimmie het volgende:
Vanavond is het wel stil zeg (en de streams zijn hier nog altijd crappy).

Ik heb inmiddels dag 1 gezien en mijn vermoeden was juist: het was interessant. Ik was zeer tevreden Tevens het extra uur gezien waarbij alleen 4 de 4 cams te zien waren. Ik heb wel iets gespot op cam 4 (en ook de SMS'ers) zo rond zo tegen de 63ste minuut dat leek op een orb, maar volgens mij was het een mot ofzo.
Vanavond heb ik het gemist. Helaas.
Dan zie ik het wel op de rips.

Zien jullie trouwens ook wel eens, in de normale uitzendingen, soms orbs of wat anders door het beeld gaan waar in de uitzending zelf niet over gesproken wordt? Ik heb dat nou al een aantal keren gezien in S3, en niemand die het opmerkt tijdens het filmen of editen?
pi_28456144
Ik heb geen idee of ik dit in het Doorwerth topic of dit topic moet gooien, maar aangezien de Most Haunted topics ook weleens over andere tv programma's gaat:

Ik was net aan het zappen en viel in het programma 'Wonder boven wonder' van de KRO. Ik zag dat ze in een kasteel waren en dat de vrouw van het kasteel aan Yvon Jaspers vertelde over dat ze zich vreemd voelde in een bepaalde ruimte en zelfs koud op een bepaalde plek.
Ik dacht dat het het Muiderslot was maar opeens werd het me duidelijk: het was Doornwerth.
Die vrouw vertelde dat ze het altijd koud had op die plek en dat een medium vertelde dat er iemand ingemetseld had gezeten. En dat toen de 10 eurocent op z'n plaats viel. Ze had het neem ik aan over Derek!
En op een andere plek had ze het ook over hoe ze zich voelde op bepaalde plekken in een ruimte en dat een medium had verteld door wie dat kwam. En dat verhaal kwam wederom bekend voor

Wel een leuk programma btw. Een milde introductie tot paranormale dingen met in deze aflevering ook iemand die een slecht voorgevoel had over iets met een vliegtuig (niet gezien, alleen de aankondiging) en een vrouw die een teken van leven na de dood kreeg omdat ze een liedje steeds hoorde op de radio. En volgende week een jongen die het overlijden van z'n opa droomde in de nacht dat z'n opa overleed of net voor zijn overlijden.

De KRO heeft denk ik door dat paranormale onderwerpen mensen nieuwsgierig maakt en aanspreekt. Vandaar daarnaast ook dat programma over vorige levens.
Ik heb zo het idee dat een programma als Most Haunted het goed zou doen in Nederland. Het origineel of een Nederlandse versie naar Most Haunted's concept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')