Geen kwestie van geld, maar bijna alle films zijn al bij zenders ondergebracht.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef Yildiz het volgende:
Heeyy, stream had t bij mij ff moeilijk.
maar de films zijn niet alles.
Maargoed, RTL 5 knalde in het begin met topfilms, en nu is het ook niet veel meer dan de rest....
Misschien dat Talpa daar later meer geld in steekt...
Maar dan de veel betere versie , op alle frontenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:17 schreef pekel het volgende:
Bridget wordt de nieuwe Wendy van DIjk?
Remcooooooooooo, laje nie gek maken, jongen! Rustig blijven ademenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:15 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Remco van Westerloo, voormalig Net 5, nu de programma directeur van Talpa.
Vooravond zeggen ze alleen maar.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Al bekend hoe laat BB dagelijks komt? Toch om 20:00?
En vanaf wanneer??
Ze is eigenlijk een soort Beau, van goed huize maar lekker bot waar het kanquote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit lijkt me leuk. Linda de Mol is een leuk mens.
Half 8 staat er maandag dus iets anders.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Vooravond zeggen ze alleen maar.
Zie eerder schemaatje ergens hierboven.
En ze hebben geen datum gezegd.
Bij mij gaat ie primaquote:Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De stream stopt telkens waardoor ik het weer opnieuw moet starten, wat een aanfluiting
Hier niet, misschien je verbinding.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De stream stopt telkens waardoor ik het weer opnieuw moet starten, wat een aanfluiting
Misschien ADSL nemen ipv in bellen?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |