quote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Frollo het volgende:
Ik heb me al gemeld in deze ronde, maar ik wil er natuurlijk bij zijn als de uitslag bekend wordt gemaakt, vandaar deze tvp
idemquote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Frollo het volgende:
Ik heb me al gemeld in deze ronde, maar ik wil er natuurlijk bij zijn als de uitslag bekend wordt gemaakt, vandaar deze tvp
La Valse d'Ameliequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgt weer een heel warm gevoel wanneer ik aan deze film denk.
Zeker de muziek, HEEERLIJKE muziek.
geldt ook voor mij ! ik kan me overgens best vinden in de uitslag ;de eerste keer dat ik de film zag in de bioskoop vond ik het ook een erg leuke film ;ook de muziek was goed! bedankt Gorro!quote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef kamagurka het volgende:
ik zie nu pas dat er allang een uitslag is, jammer dat deze film heeft gewonnen...![]()
Uiteraard komt die er weer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgen we aan het eind van dit jaar een Movie Tournament voor het Jaar 2005?
Dat zou namelijk een spannende strijd opleveren tussen Sin City en Batman Begins.
quote:
Ik weet het niet hoor. De finale van het 2004-tournament ging volgens mij tussen Oldboy en ESOTSM, dat zijn toch wel andere films dan die blockbusters die jij nu noemt. Het jaar is nog lang niet om, wellicht gaain Taegukgi, Black, Cinderella Man of Crash wel hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgen we aan het eind van dit jaar een Movie Tournament voor het Jaar 2005?
Dat zou namelijk een spannende strijd opleveren tussen Sin City en Batman Begins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |