pfff, de humor ligt echt op straat vandaagquote:Op maandag 6 juni 2005 13:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sinterklaas zoekt nieuwe hulp.. misschien wat voor de zeurpieten hier
hmmmmquote:Op maandag 6 juni 2005 13:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat vind je dan van wat ik liet zien? http://toeps.nl/weblog/kapper1004.jpg
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sinterklaas zoekt nieuwe hulp.. misschien wat voor de zeurpieten hier
fijn dat jij jezelf zo geweldig voelt vandaagquote:
JA LA LALALALALALAAL JALALALALALLAquote:Op maandag 6 juni 2005 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey tis gewoon de waarheid, ik ben echt brak, het is een KUTDAG
idd geweldige humor, je bent me voorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is grappig joh...
Grapje maakte ik ook 10 jaar geleden
Heeft nou nog steeds niemand dat enkeltje voor hem geregeldquote:Op maandag 6 juni 2005 13:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
JA LA LALALALALALAAL JALALALALALLA
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK ZO VROLIJK ZO VROLIJK
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK ZO VROLIJK WAS IK NOOIT!!![]()
![]()
ga vrijdag naar de kapper (heb een matje en dat moet erafquote:
Helaas niequote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeft nou nog steeds niemand dat enkeltje voor hem geregeld![]()
We zullen het maar niet meer gaan hebben over GMTA he, dat is ondertussen wel duidelijkquote:
nee, doe jij 't?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij ging toch met de cheaffeur mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn dat jij jezelf zo geweldig voelt vandaag
Ik heb niet zoveel stagevergoeding eigenlijkquote:
een matje?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga vrijdag naar de kapper (heb een matje en dat moet eraf) en heb nu wel een leuk alternatief gevonden
tja, we zitten nou eenmaal op 1 lijn vandaagquote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We zullen het maar niet meer gaan hebben over GMTA he, dat is ondertussen wel duidelijk
Ook best als hij hier maar weg isquote:
goeie morgenmiddagquote:goddess-in-heaven - maandag 6 juni 2005 @ 09:06
goedemorgen allemaal
Komt ie draco ophalen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef IJlien het volgende:
men, komt ie spanjaard weer!
ik vind 't eigenlijk ook te zonde van m'n geld...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel stagevergoeding eigenlijk
Issie nou nog niet weg?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef IJlien het volgende:
foto!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga vrijdag naar de kapper (heb een matje en dat moet eraf) en heb nu wel een leuk alternatief gevonden
klote kaaskop.. werk maar meerquote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel stagevergoeding eigenlijk
Malt bierquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Halvarine valt in het rijtje van Cola Light, Marlboro Light
, snack-a-jacks
![]()
![]()
enzo.
![]()
Wat een rampquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, een matjemaar die gaat eraf omdat anders mn nek niet bruin wordt in de zomer.
cup-a-soup helderquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Halvarine valt in het rijtje van Cola Light, Marlboro Light
, snack-a-jacks
![]()
![]()
enzo.
![]()
En dan zeggen ze dat nederland een disciminerend land isquote:
spanje kan er ook wat vanquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat nederland een disciminerend land is
allochtonen mogen datquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij word je stiekem zwaar boter van die kerelquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef IJlien het volgende:
Tja, je hebt van die mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* Mr-Z begint ook een mat te krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, een matjemaar die gaat eraf omdat anders mn nek niet bruin wordt in de zomer.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je zomaar 'zwaar boter wordt' ?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij word je stiekem zwaar boter van die kerel![]()
Officieel maak jij het ook niet mee, jij bent vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Ballicious het volgende:
HOEJOOOOOOOOOOW deel 200!
![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nog mee mag maken.
jaja en dat terwijl... aarg wil er nieteens aan denkenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Ballicious het volgende:
HOEJOOOOOOOOOOW deel 200!
![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nog mee mag maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |