je moet de link ff copy pasten in browserquote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan hem neit zien. ik krijg het bericht: don't hotlink large images
nee niet mijn smaak dus..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
http://img151.echo.cx/img151/6060/fotoferdy9lw1ap.jpg
![]()
Ik begrijp geen reet van dat hosten van pics...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan hem neit zien. ik krijg het bericht: don't hotlink large images
Zeg er dan iets van!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH gadverdamme !!! niet weer
Die stagebegeleider van mij moeten ze echt ritueel afslachten ofzo, hij laat alweer een scheet !!! hij gaat er echt schuin voor zitten en Prrrrrtt![]()
![]()
Maar van jou wisten we toch allang dat je gewoon 100% homo bentquote:
Mja, niet millimeteren maar gewoon zijkant achterkant bijna millimeter en dan bovenop een cm of tweequote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vriend van mn zus had zn haar gemilimeterd. dus idd US Marine. dat vind ik echt neits. dan krijg je zo'n blote billen gezicht
bahbahquote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mja, niet millimeteren maar gewoon zijkant achterkant bijna millimeter en dan bovenop een cm of twee![]()
Wat leuk, ze is steeds mij aan het beschrijvenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mja, niet millimeteren maar gewoon zijkant achterkant bijna millimeter en dan bovenop een cm of twee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |