abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 11:58:01 #1
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27670705
En nu is Lucius ook nog geblesseerd, weer een reden om er nog een psv'er uit te gooien.......

En dat v Bommel overweegt om te stoppen als international is toch wel heel vreemd, de beste voetballer van Nederland afgelopen jaar.......Van Basten zou die psv'ers eens wat meer krediet moeten geven!!!
  maandag 6 juni 2005 @ 11:58:39 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_27670735
huilie
Ik ben inmiddels overleden
pi_27671391
triest hoor......dat van Bommel nog geen enkele wedstrijd in het NL elftal goed gepresteerd heeft, wordt maar even buiten beschouwing gelaten. In PSV is het een goede speler, maar in Oranje stelt het geen drol voor. Zelfde verhaal als met Seedorf eigenlijk.
Maduro, VD Vaart (hoewel die gisteren ook niet beste speele), Landzaat, Cocu, van Persie en Sneijder zijn veel betere spelers op het middenveld.
Dat er geen PSV'ers meer in Oranje rondlopen moge duidelijk zijn; PSV wordt gedragen door de buitenlanders. Van de Nederlandse spelers waren er maar twee van belang; Cocu en van Bommel. 1 daarvan wordt terecht naar huis gestuurd. Nou zeg, Van Basten is tegen PSV. Ik zeg NEEN! PSV is tegen Nederlanders. Alex, Gomes, Farfan, Park, Lee en Beasley hebben PSV kampioen gemaakt, de rest mocht meedoen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_27671418
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
triest hoor......dat van Bommel nog geen enkele wedstrijd in het NL elftal goed gepresteerd heeft, wordt maar even buiten beschouwing gelaten. In PSV is het een goede speler, maar in Oranje stelt het geen drol voor. Zelfde verhaal als met Seedorf eigenlijk.
Maduro, VD Vaart (hoewel die gisteren ook niet beste speele), Landzaat, Cocu, van Persie en Sneijder zijn veel betere spelers op het middenveld.
Dat er geen PSV'ers meer in Oranje rondlopen moge duidelijk zijn; PSV wordt gedragen door de buitenlanders. Van de Nederlandse spelers waren er maar twee van belang; Cocu en van Bommel. 1 daarvan wordt terecht naar huis gestuurd. Nou zeg, Van Basten is tegen PSV. Ik zeg NEEN! PSV is tegen Nederlanders. Alex, Gomes, Farfan, Park, Lee en Beasley hebben PSV kampioen gemaakt, de rest mocht meedoen.
Wat een BS-verhaal zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27671452
En welke speler miste het Nederlands elftal overduidelijk op Euro 2004?

van Bommel.

(en een goeie rechtsbuiten).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_27671482
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een BS-verhaal zeg...
Noem dan es een aantal nederlandse spelers die PSV hebben gedragen dit seizoen ??
  maandag 6 juni 2005 @ 12:27:35 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_27671511
Bouma, vennegoor of hesselink, cocu, bommel
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_27671628
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo is dat. Minder kopen in het buitenland, en leidt eens wat jeugd op. Feyenoord idemdito. AZ en Ajax geven het juiste voorbeeld qua opleiden, en AZ laat zien dat het met NL'se spelers nog steeds kan.
pi_27671634
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Bouma, vennegoor of hesselink, cocu, bommel
Als je de quote goed had gelezen ... dan blijven dr dus maar 2 over: Bouma en Vennegoor. Over Bouma valt nog wel wat te zeggen. Dat Vennegoor het elftal heeft gedrag, jahh . dat mag je wel stellen. Maar 1 tot 2 Nederlanders !!! WAUW !!!
pi_27671847
Alsof PSV geen Nederlandse spelers heeft: Van Bommel, Bouma, Oijer, VOH, Lucius, Cocu, Affelay, De Jong etc. Allemaal geen slechte spelers lijkt me zo.

Dat PSV juist zijn sterkste spelers uit het buitenland haalt, pleit alleen voor PSV. Andere clubs halen spelers uit het buitenland waarvan er juist in Nederland 13 in een dozijn rondlopen. Je moet alleen buitenlandse spelers halen die ook echt iets toevoegen. Daar lijkt PSV me behoorlijk in geslaagd.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:42:04 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27671872
De ts heeft een zakdoekje nodig?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_27671898
Er stond in de telegraaf duidelijk uitgelegd waarom van Basten Van Bommel heeft gepasseerd en naar huis gestuurt.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:44:19 #13
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27671943
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef Speedski het volgende:

[..]

Als je de quote goed had gelezen ... dan blijven dr dus maar 2 over: Bouma en Vennegoor. Over Bouma valt nog wel wat te zeggen. Dat Vennegoor het elftal heeft gedrag, jahh . dat mag je wel stellen. Maar 1 tot 2 Nederlanders !!! WAUW !!!
Nee dus: Bouma en Vennegoor, plus Cocu en Van Bommel. Verder heeft Lucius 22 wedstrijden in de competitie gespeeld en 8 wedstrijden Europees en in de beker. Dat zijn dus al 4 en een halve speler. Daarnmaast is Afellay aan het doorbreken.

En waarom zou je opleiden als je beter kan inkopen? Liever kampioen met 11 buitenlanders met een PSV-hart dan niks winnen met 11 Nederlanders die niks om de club geven.
Wat een vrouw!
spits!
pi_27671984
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Zo is dat. Minder kopen in het buitenland, en leidt eens wat jeugd op. Feyenoord idemdito. AZ en Ajax geven het juiste voorbeeld qua opleiden, en AZ laat zien dat het met NL'se spelers nog steeds kan.
Wie behalve Vlaar, heeft AZ dan opgeleidt?
Co heeft heel slim de beste spelers van Willem II naar AZ gehaald en zodoende hebben ze Oranje gehaald, maar AZ heeft hen niet opgeleid.
De enige club die dat wel gedaan heeft met Nederlanders is Ajax.

Ik vind niet dat van Basten per se iets tegen PSV heeft, maar het is op zijn minst opvallend dat hij heel snel en heel veel vertrouwen heeft in spelers die bij AZ of Ajax debuteren.
Yeah baby Yeah!
pi_27671992
Bouma gaat niet mee omdat hij niet helemaal fit is. Vennegoor gaat naar guus, omdat we Babel hebben en die op de flanken uit de voeten kan.

De rest weet ik niet meer zo gauw
pi_27672048
Als de Jong zo goed is, waarom speelde hij dan niet? Ooijer heeft het in het NL elftal niet slecht gedaan, hij is de enige PSV'er die ik in het NL elftal thuis vind horen, samen met Bouma. Maar ik vond het niet dragende spelers.
Vennegoor is alleen goed om een lange hoge bal op aan te spelen en Farfan, Beasley of Afelay in stelling te brengen. Als scorende spits is hij vrij waardeloos.
quote:
Dat PSV juist zijn sterkste spelers uit het buitenland haalt, pleit alleen voor PSV. Andere clubs halen spelers uit het buitenland waarvan er juist in Nederland 13 in een dozijn rondlopen. Je moet alleen buitenlandse spelers halen die ook echt iets toevoegen. Daar lijkt PSV me behoorlijk in geslaagd.
Dus jij bent ervoor dat wij straks een soort doorvoer-competitie hebben? Koop buitenlandse spelers, stel er een elftal van op, verkoop ze door, herhaal.
Dan bestaat het Nederlands Elftal over 10 jaar echt alleen maar uit B-elftal spelers, omdat de A-spelers geen kans krijgen.

En Lucius en Affelay; tzijn aardige spelers, maar afhankelijk van het elftal. Affelay heeft een goede kans zich in de kijker te spelen tijden het WK lijkt me zo.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 6 juni 2005 @ 12:48:31 #17
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_27672049
Pff///beetje off-topic maar volgens mij stonder er in AJAX en Feyenoord ook een tijdje bijna alleen maar buitenlanders. Ajax begon het seizoen met hoogstens twee nederlanders in de basis.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_27672220
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Als de Jong zo goed is, waarom speelde hij dan niet?
Geblesseerd, een beetje het voetbal volgen
quote:
Ooijer heeft het in het NL elftal niet slecht gedaan, hij is de enige PSV'er die ik in het NL elftal thuis vind horen, samen met Bouma.
En van Bommel en Cocu.
quote:
Maar ik vond het niet dragende spelers.
Je vergeet Cocu
quote:
Vennegoor is alleen goed om een lange hoge bal op aan te spelen en Farfan, Beasley of Afelay in stelling te brengen. Als scorende spits is hij vrij waardeloos.
Zelf kan hij ook wel aardig voetballen, en weer waar hij moet staan.
quote:
En Lucius en Affelay; tzijn aardige spelers, maar afhankelijk van het elftal. Affelay heeft een goede kans zich in de kijker te spelen tijden het WK lijkt me zo.
Welke speler is niet afhankelijk van het elftal
  maandag 6 juni 2005 @ 12:56:02 #19
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27672228
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Als de Jong zo goed is, waarom speelde hij dan niet? Ooijer heeft het in het NL elftal niet slecht gedaan, hij is de enige PSV'er die ik in het NL elftal thuis vind horen, samen met Bouma. Maar ik vond het niet dragende spelers.
De Jong is grotendeels geblesseerd geweest, anders had hij meer gespeeld. En wat zijn dragende spelers in jouw ogen?
Vennegoor scoort 19 goals in de competitie maar jij vindt hem niets meer dan een doorkopper. Goed, hij passeert geen 3 man op de vierkante meter maar is in zijn rol - diepe spits en aanspeelpunt met veel kopkwaliteiten en een hard schot - de beste optie. Wil je niet zo'n speler, moet je hem niet oproepen.
quote:
Dus jij bent ervoor dat wij straks een soort doorvoer-competitie hebben? Koop buitenlandse spelers, stel er een elftal van op, verkoop ze door, herhaal.
Dan bestaat het Nederlands Elftal over 10 jaar echt alleen maar uit B-elftal spelers, omdat de A-spelers geen kans krijgen.
Je leest niet he. Hij zegt: Nederlandse spelers opstellen en aanvullen met buitenlanders met toegevoegde waarde. Park, Farfán, Beasley, Alex, Gomes, Lee: allemaal spelers met een toegevoegde waarde, lijkt me. Of ben je het daar niet mee eens?
[/quote]
quote:
Lucius is niet afhankelijk van het elftal: het is een ervaren multifunctionele speler die heeft aangetoond op zowel het middenveld als achterin prima uit de voeten te kunnen. Dat Afellay afhankelijk is van het elftal is normaal, het is een jonge speler. Hetzelfde geldt namelijk evenzo voor Maduro, Babel en Vlaar
Wat een vrouw!
spits!
pi_27672235
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef Mighty het volgende:
Pff///beetje off-topic maar volgens mij stonder er in AJAX en Feyenoord ook een tijdje bijna alleen maar buitenlanders. Ajax begon het seizoen met hoogstens twee nederlanders in de basis.
Inderdaad. Als ik me niet vergis heeft Ajax dit seizoen zelfs wedstrijden gespeeld met 1 nederlander in de basis. Dus als er een club niks mag zeggen over het kopen van teveel buitenlanders.
pi_27672241
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee dus: Bouma en Vennegoor, plus Cocu en Van Bommel. Verder heeft Lucius 22 wedstrijden in de competitie gespeeld en 8 wedstrijden Europees en in de beker. Dat zijn dus al 4 en een halve speler. Daarnmaast is Afellay aan het doorbreken.

En waarom zou je opleiden als je beter kan inkopen? Liever kampioen met 11 buitenlanders met een PSV-hart dan niks winnen met 11 Nederlanders die niks om de club geven.
En een mengeling met een PSV-hart is nog beter
pi_27672357
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wie behalve Vlaar, heeft AZ dan opgeleidt?
Co heeft heel slim de beste spelers van Willem II naar AZ gehaald en zodoende hebben ze Oranje gehaald, maar AZ heeft hen niet opgeleid.
De enige club die dat wel gedaan heeft met Nederlanders is Ajax.

Ik vind niet dat van Basten per se iets tegen PSV heeft, maar het is op zijn minst opvallend dat hij heel snel en heel veel vertrouwen heeft in spelers die bij AZ of Ajax debuteren.
NL'se spelers op iets latere leeftijd kopen en dan helemaal door laten groeien omdat ze op een hoger niveau komen te trainen/spelen geldt ook min of meer als opleiden. En dan valt Opdam, Kromkamp, de 4 WIllem II'ers en anderen ook in die categorie. Gaat erom dat men streeft naar een zo hoog mogelijk aantal NL'ers, dan kom je vanzelf als je presteert ook sneller in beeld bij Oranje met veel kandidaten.

Zijn er nog wel meer dan alleen Vlaar in de selectie. AZ heeft heel aardige jeugd, die krijgen alleen weinig kans door de brede goeie selectie. De A jeugd van AZ eindigt net achter Ajax en Feyenoord, ze leveren in bijna alle jeugd-Oranje's wat spelers. Die zijn gewoon goed bezig met de jeugd. PSV volgens mij ook nu ze het beleid recent totaal omgegooid hebben qua scouting en opleiden. Misschoen wordt het nog ooit wat.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:03:33 #23
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27672420
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

NL'se spelers op iets latere leeftijd kopen en dan helemaal door laten groeien omdat ze op een hoger niveau komen te trainen/spelen geldt ook min of meer als opleiden. En dan valt Opdam, Kromkamp, de 4 WIllem II'ers en anderen ook in die categorie. Gaat erom dat men streeft naar een zo hoog mogelijk aantal NL'ers, dan kom je vanzelf als je presteert ook sneller in beeld bij Oranje met veel kandidaten.

Zijn er nog wel meer dan alleen Vlaar in de selectie. AZ heeft heel aardige jeugd, die krijgen alleen weinig kans door de brede goeie selectie. De A jeugd van AZ eindigt net achter Ajax en Feyenoord, ze leveren in bijna alle jeugd-Oranje's wat spelers. Die zijn gewoon goed bezig met de jeugd. PSV volgens mij ook nu ze het beleid recent totaal omgegooid hebben qua scouting en opleiden. Misschoen wordt het nog ooit wat.
Vraag: wie heb je liever: Gomes of Ten Rouwelaar/Gentenaar/Terol/Wapenaar/Moens?
Wat een vrouw!
spits!
pi_27672453
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt leid PSV ook Nederlandse spelers op, van Bommel, Hofland, Vennegoor, Bruggink, Ooijer, Lamey, enzovoorts.
pi_27672479
Waar maken we ons druk om.... die PSV'ers krijgen hun welverdiende vakantie gewoon een half weekje eerder dan de anderen

Verder passeert Van Basten wel meer voetballers die naar zijn idee niet in Oranje passen. Dat is zijn goed recht als bondscoach. En hoewel ik ook mijn bedenkingen heb, heeft Van Basten vooralsnog het gelijk aan zijn zijde, want Nederland zet goede resultaten neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')