Ik zag het volgende bericht op
www.fctwente.net. Om zoveel mogelijk aandacht te schenken aan deze goede actie vond ik het zeer nuttig om het hier te melden.
Of je nou Twente-fan bent of niet, veel mensen zullen misschien een shirt voor zo'n actie willen hebben. Ook omdat het uit-shirt van Twente tevens een van de mooiste van Nederland is
quote:
Zondag 5-6 Twente-shirts voor Lesley en Sven
Twente-shirts voor Lesley en Sven
Zondag 5-6-2005 - Utop "Het Lesley Boerebach Talententoernooi is een toernooi dat nooit had mogen plaatsvinden. En toch zal het elk jaar weer worden georganiseerd en veel emoties teweegbrengen bij Dora en Michel en hun partners Bennie en Angela. En natuurlijk bij iedereen die de beide jongens heeft gekend. En ook bij de mensen die de jongens helemaal niet hebben gekend, tenminste als ik afga op de reacties in het gastenboek van de website van Lesley en Sven. Zij zijn niet meer, maar de jongens leven beiden in onze harten en gedachten voort."
Ook volgend jaar zal er weer een speciaal voetbaltoernooi geworden georganiseerd, ter nagedachtenis van de twee jaar geleden overleden zoontjes van Dora en Michel. Om dit toernooi te bekostigen, heeft de Twente-selectie hun uittenue van afgelopen seizoen beschikbaar gesteld. Bieden op deze gesigneerde shirts kan via Marktplaats. Vanaf 65 euro, maar daar steun je dan wel een buitengewoon goed doel mee.
De moeder van de overleden jongens plaatste dit bericht op het forum:
quote:
Alle spelers hebben hun uittenue van afgelopen seizoen ter beschikking gesteld aan de Stichting Lesley en Sven Boerebach. Wij hebben deze shirtjes middels een veiling aangeboden op marktplaats.nl onder het zoekwoord voetbalshirt gesigneerd. De opbrengst van deze en vele andere shirtjes gebruiken wij om elk jaar weer uit naam van Lesley een Talententoernooi te organiseren voor D-pupillen, waar FC Twente vorig jaar 2e is geworden en afgelopen 21 mei 1ste. Verder gaat de helft van de opbrengst naar de kinderboerderij die wij gebouwd hebben op de school waar Sven zat, hier kunnen de kinderen van school en op de open dagen mensen uit de omgeving genieten van de kinderboerderij. Het hoe en waarom heb ik omschreven op mijn website.
www.lesleyensvenboerebach.nlGroet Dora (moeder van Lesley en Sven)
Hier de link naar de shirts op marktplaats.
Het shirt van Kufo en Majstrorovic naderen de 200 euro al.
![]()
Allemaal bieden op de shirts voor deze goede actie