quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:39 schreef Bibikuif22 het volgende:
[afbeelding]
......
De schoenen heb ik gekocht voor ¤ 79.95 bij een erkende kinderschoenenzaak.
......
quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mond openvalt
wat een geld voor een paar schoenen
en dan passen ze ook nog eens niet
wat een ellende he, die hoge wreef. luca heeft dat ook. die neem ik altijd mee met schoenen kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:15 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
tsja, hou maar op, ik heb al de nodige riedels van mijn moeder naar mijn hoofd gekregen hoe ik dit heb kunnen doen
![]()
![]()
Maar ik was er gelijk helemaal gek van en stel je voor als ze ze niet meer zouden hebben als Alys die maat had... Wist ik veel dat ze spekkies ging kweken ipv voetjes![]()
Ik had ze al op MP gezet voor ¤ 60 maar ik heb al door dat niet iedereen zo gek is als ik was (doe ik ook geen 2e keer meer hoor)
LB deze wil ik graag hebben ! Ik bied er 5 euro voorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Speelding van Tiny Love met trillende worm aan de binnenkant. Paar keer aan de kinderwagen gehangen verder niet mee gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
kheb op de site van Friso mailtje gestuurt met de vraag of die dingen nog te bestellen waren, toen kreeg ik brief dak de naam en geborte datum moest doorgeven, ik gereageerd, en toen kreeg ik weer een brief/mailtje (dunno meer) dat het besteld was, en binnen 6 weken bezorgdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef melonovy het volgende:
Hoe doen jullie dat met die rompertjes?
Nee je krijgt standaard maat 86 geloofk, ergens in dit topic wordt ut me helemaal uitgelegd, ff terugbladeren dus misschien heb je er wat aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef snoopy het volgende:
kon je ook een maat opgeven?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij is de standaardmaat 68 en niet 86.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |