Ach zoals ruben al zei: Iedere maloot is fan van auto's, een selecte groep is fan van computers => De instapdrempel voor computers ligt hogerquote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja sure, computers nog altijd hetzelfde? 10 jaar geleden was er nog geen RAID, SATA en SLI. De vooruitgang in de computers gaat (gelukkig) veel sneller als bij auto's. SLI is nog niet eens standaard en men is al bezig met SLI-2. SATA idem. Bij computers heb elke dag iets nieuws, en het bied véél meer mogelijkheden dan auto's. En buiten dat zijn auto's, héél véél érger, milieuvervuilend.
En voor computers heb je verstand nodig om er iets mee te kunnen, en bij auto's niet, elke idioot kan zo z'n rijbewijs halen.
Dáárom zijn computers veel intressanter dan die domme auto's, dus hebben wij recht van spreken en jullie niet.
Ruben, hij begon erover...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Principe kwestiequote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Nouja, we zijn een beetje afgedwaald maar het ging me er om dat de SC topics niet helemaal zouden dichtslibben met computer onzin, dan kunnen we net zogoed naar GOT gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Goed plan, alleen dan moeten we wel eventjes allemaal richting huiskamerquote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, we zijn een beetje afgedwaald maar het ging me er om dat de SC topics niet helemaal zouden dichtslibben met computer onzin, dan kunnen we net zogoed naar GOT gaan..
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Goed plan, alleen dan moeten we wel eventjes allemaal richting huiskamer![]()
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis meequote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?
Tijd geleden geen discussie over de grondwet? Niet bij ieder nieuw topic + 2x per topic foto's van auto's?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis mee.
Ohja, Frans zuigt.
Hmm, ik ben er nooit afgezeken. Niet dat ik er vaak kom, maar als ik iets wil weten wat niet al te makkelijk is zoek of post ik wel eens wat ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?
Het gaat helemaal niet altijd over computers.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis mee.
Ohja, Frans zuigt.
Precies, ook vaakgenoeg auto's. En is die Tim nou zo goed in Frans? Of is het waar dat ie bij een luistertoets o.i.d. alle opgaven + antwoorden van alle luistertoetsen van de afgelopen 10 jaar onder z'n blaadje heeft liggen zodat ie altijd het juiste antwoord wel kan vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tijd geleden geen discussie over de grondwet? Niet bij ieder nieuw topic + 2x per topic foto's van auto's?
En daar ben ik het dan wel weer mee eens, Tim, we owe you
Understatement.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daarbij zijn auto's enorm mooi, en computers niet, dus.
Congrats dude!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Welkom terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Welcome backquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Há, net goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wil je even niet één minuut voor mij posten ja?
Wat wou je doen dan, he? he? he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh.. je speelt met vuur jongen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |