abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 16:45:39 #51
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27680384
En Nielsje, dat heeft niets te maken met dual-boot hoor.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_27680393
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
Ja Niels: Hij ondersteund wel X2.
Check dit bericht van laatst op Tweakers.:
http://www.tweakers.net/nieuws/37567

Btw, die van mij, de ASUS A8N SLI-Deluxe ondersteund het uiteraard ook.
k, beter
pi_27680411
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef MrAli het volgende:
En Nielsje, dat heeft niets te maken met dual-boot hoor.
Snelheid is zelden goed
  maandag 6 juni 2005 @ 16:47:03 #54
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27680429
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Mijn hartje is goedkoper, heb niet de beste X2 genomen, alleen wel gezellig met 2x 1M cache
Filmbewerken kan nu gewoon niet, 1 proc, geen vrije ruime op de hdd en een rare pc met vage foutmeldingen etc. etc.
Pinacle DVD studio heb ik al binnen btw

Misschien toch dual boot?
quote:
http://www.tweakers.net/nieuws/37567
Dat moederbord kan het dus juist niet --- oops, dus N / E door elkaar gehaald, kan wel
En dualcore is nou niet echt nodig voor videobewerking. Kan makkelijk op een 'gewone' 3500+, voor die ene kee dat jij dat nou misschien doet

En als Esmé daar bier staat te tappen kunnen wij toch wel even met een big-smile langslopen
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  maandag 6 juni 2005 @ 16:49:53 #55
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27680535
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef errrrr het volgende:

[..]

[..]

Dat moederbord kan het dus juist niet --- oops, dus N / E door elkaar gehaald, kan wel
En dualcore is nou niet echt nodig voor videobewerking. Kan makkelijk op een 'gewone' 3500+, voor die ene kee dat jij dat nou misschien doet
[quote]

Precies, en bij een kantoor pc is een 3500+ ook zelfs al overdreven. Wil ie een X2.

[quote]
En als Esmé daar bier staat te tappen kunnen wij toch wel even met een big-smile langslopen
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.
Maar dat is te proberen natuurlijk.
pi_27680604
Ja, Hans, hij kan het wel.
Ik vraag me trouwens nog wel af hoeveel Watt die 400W Zalman continue kan leveren. Met 150Watt voor de processor, een stookkachel als grafische kaart, 3 harde schijven, 1 dvd speler, 1 dvd brander, etc. wordt het toch wel is wat he

En nogmaals, het is geen ultiem game ding, geen SLI opsteling bv.
PC's zonder dual core vind ik persoonlijk gewoon onzin. Ik heb totaal geen trek om te moeten wachten op lichte programma's als photoshop weer eens aan het renderen is. Besides, goed voor Find'a'drug stats
  maandag 6 juni 2005 @ 16:51:27 #57
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27680611
Zo, Kees klonk nu goed, het is nog 'niet helemaal zeker' dat hij morgen weg mag, maar wel waarschijnlijk. Hij mag dan vanaf 10 uur weg, dus ergens in de middag hier. Ik moet werken, maar zullen we 's avonds dan (als hij thuis is) even met z'n allen (nouja, van Ruben hoorde ik dat hij wel langs wilde...) langsgaan, of zullen we daarmee tot woensdag wachten?
pi_27680629
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo
  maandag 6 juni 2005 @ 16:53:45 #59
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27680688
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:

[..]

Lees m'n edit

Maar Niels, het is niet jou PC, maar de kantoro PC. Daar zitten alleen maar trage computer-mensen achter, zij wachten niet, de computer wacht. En dan 500 euro voor een Dual Core ding, terwijl je voor de helft een 3500+ koopt wat zat is, is gewoon zonde.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:54:30 #60
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27680707
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo
Ach, tijdens de bbq hebben we toch al gratis bier in De Koog, en daarna gaan we toch niet naar Den Burg fietsen.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:01:13 #61
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27680935
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, Hans, hij kan het wel.
Ik vraag me trouwens nog wel af hoeveel Watt die 400W Zalman continue kan leveren. Met 150Watt voor de processor, een stookkachel als grafische kaart, 3 harde schijven, 1 dvd speler, 1 dvd brander, etc. wordt het toch wel is wat he

En nogmaals, het is geen ultiem game ding, geen SLI opsteling bv.
PC's zonder dual core vind ik persoonlijk gewoon onzin. Ik heb totaal geen trek om te moeten wachten op lichte programma's als photoshop weer eens aan het renderen is. Besides, goed voor Find'a'drug stats
Die grafische kaart valt best mee, harde schijven en een dvdspeler ook. En die dvd-brander gebruik je toch lang niet altijd. Lukt prima daarmee lijkt mij.

En waar slaat het op dat je pc's zonder dual-core onzin is? Probeer je stoer te doen ofzo? Als ik hier eens moet wachten is het omdat Windows alles niet bijhoudt, niet omdat mijn CPU te traag is. En hoevaak render jij nou wat met Photoshop? Als bedrijf zou ik nog oppassen met dat soort zooi op je pc, want legaal heb je het namelijk niet. Btw, hoe lang zijn ze al verkrijgbaar? Als ze dat al (algemeen) zijn.

Kortom, je lult weer eens een zooi troep van hier tot Tokyo, een X2 is voor bij jullie in het kantoor onzin, niet een pc zonder dual core is onzin.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:06:55 #62
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27681134
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef errrrr het volgende:
Zo, Kees klonk nu goed, het is nog 'niet helemaal zeker' dat hij morgen weg mag, maar wel waarschijnlijk. Hij mag dan vanaf 10 uur weg, dus ergens in de middag hier. Ik moet werken, maar zullen we 's avonds dan (als hij thuis is) even met z'n allen (nouja, van Ruben hoorde ik dat hij wel langs wilde...) langsgaan, of zullen we daarmee tot woensdag wachten?
Evan wachten is wel handig, teveel drukte gelijk is vast niet goed.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:07:24 #63
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27681150
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij zei vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo
Doe je nou vwo of niet?
  maandag 6 juni 2005 @ 17:10:47 #64
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27681269
Jeez, check de 360 panorama's op http://scotthaefner.com/kap 'ns... jeez... gemaakt vanaf een vlieger, echt vet
  maandag 6 juni 2005 @ 17:11:51 #65
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27681305
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef MrAli het volgende:

[..]

Evan wachten is wel handig, teveel drukte gelijk is vast niet goed.
Ja, maar als hij er dinsdag is ga ik sowieso wel even langs, ik ga na m'n werk wel even, en zeg dan dat de rest morgen wel komt
Moet ik alleen nog iets van een fruitmandje regelen ... nouja, komt woensdag dan wel
  maandag 6 juni 2005 @ 17:11:55 #66
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27681311
Trouwens Hans, mijn bak hier loopt nu iets meer als 6 dagen non-stop. En aangezien Windows het niet langer als een week soepel loopt...ik hoop voor je dat alles nog lukt voordat alles hier helemaal vast loopt. Zeker omdat zometeen nog 10 keer de tijd van nummer 9 gedraait moet worden, als ik het dus goed begrepen heb.

We zien wel, bouw in je volgende script iig een soort van save-load-resume functie in, is wel handig.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:16:58 #67
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27681494
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ja, maar als hij er dinsdag is ga ik sowieso wel even langs, ik ga na m'n werk wel even, en zeg dan dat de rest morgen wel komt
Moet ik alleen nog iets van een fruitmandje regelen ... nouja, komt woensdag dan wel
Bij 'de rest' hoor ik iig dan ook.
pi_27681743
Photoshop wordt op het moment 3 keer per week gebruikt door m'n moeder en zelf draai ik het een paar keer per maand. Daarnaast gebruik ik nog flink wat The Gimp

Oh, en de X2, is uhm een kleine maand uit geloof ik

(dat zij/zei is idd een domme fout)
  maandag 6 juni 2005 @ 17:29:57 #69
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27681939
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef NerdoNielso het volgende:
Photoshop wordt op het moment 3 keer per week gebruikt door m'n moeder en zelf draai ik het een paar keer per maand. Daarnaast gebruik ik nog flink wat The Gimp
Ik kan me heel wat zwaardere programma's voorstellen.
quote:
Oh, en de X2, is uhm een kleine maand uit geloof ik

(dat zij/zei is idd een domme fout)
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.
pi_27682358
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:

En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons. De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc. Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beter Ik moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn
pi_27682376
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik kan me heel wat zwaardere programma's voorstellen.
[..]

*kuch* X2 leverbaar vanaf 7 juni 2005 *kuch*
  maandag 6 juni 2005 @ 17:48:32 #72
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27682497
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons.
Sure.
quote:
De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc.
Eindelijk een verstandig woord!
* Mr. Ali belt meteen de krant!
quote:
Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beter
En hoeveel multi-threaded progs zijn er al...?
quote:
Ik moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn
Als jij een Intel koopt zet ik bij jou nooit meer een voet in huis!
  maandag 6 juni 2005 @ 17:50:48 #73
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27682548
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons. De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc. Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beter Ik moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn
Het is niet jou PC, het is voor het kantoor. Dan is het onzin, zeker met de huidige prijzijn.
En niks mis met Intel hoor... ben alleen wel een AMD fan, heb echt bewondering voor dat bedrijf
pi_27682613
Precies, de nieuwe generatie is pro-AMD, de oude pro-Intel. Heb persoonlijk nooit negatieve ervaringen gehad met Intel, maar ik bewonder de 64-bit inhaalrace van AMD gigantisch. Daarom blijf ik ook bij een 64bitje.

Uhm, er zijn nog niet zo gek veel multi threaded programma's, maar ik heb wel een programma wat hetvolgende aangeeft: "Warning, only one processor detected"
pi_27682675
Ohja, en natuurlijk een X2 zodat je gigantisch kan pimpen en die pc zo af en toe even lenen voor een LAN party
*ccfl in gaat bouwen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')