k, beterquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
Ja Niels: Hij ondersteund wel X2.
Check dit bericht van laatst op Tweakers.:
http://www.tweakers.net/nieuws/37567
Btw, die van mij, de ASUS A8N SLI-Deluxe ondersteund het uiteraard ook.
Snelheid is zelden goedquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef MrAli het volgende:
En Nielsje, dat heeft niets te maken met dual-boot hoor.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mijn hartje is goedkoper, heb niet de beste X2 genomen, alleen wel gezellig met 2x 1M cache
Filmbewerken kan nu gewoon niet, 1 proc, geen vrije ruime op de hdd en een rare pc met vage foutmeldingen etc. etc.
Pinacle DVD studio heb ik al binnen btw
Misschien toch dual boot?
Dat moederbord kan het dus juist nietquote:http://www.tweakers.net/nieuws/37567
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat moederbord kan het dus juist niet--- oops, dus N / E door elkaar gehaald, kan wel
En dualcore is nou niet echt nodig voor videobewerking. Kan makkelijk op een 'gewone' 3500+, voor die ene kee dat jij dat nou misschien doet
[quote]
Precies, en bij een kantoor pc is een 3500+ ook zelfs al overdreven. Wil ie een X2.
[quote]
En als Esmé daar bier staat te tappen kunnen wij toch wel even met een big-smile langslopen![]()
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.
Maar dat is te proberen natuurlijk.
Lees m'n editquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.
Maar dat is te proberen natuurlijk.
Ach, tijdens de bbq hebben we toch al gratis bier in De Koog, en daarna gaan we toch niet naar Den Burg fietsen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo![]()
Die grafische kaart valt best mee, harde schijven en een dvdspeler ook. En die dvd-brander gebruik je toch lang niet altijd. Lukt prima daarmee lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, Hans, hij kan het wel.
Ik vraag me trouwens nog wel af hoeveel Watt die 400W Zalman continue kan leveren. Met 150Watt voor de processor, een stookkachel als grafische kaart, 3 harde schijven, 1 dvd speler, 1 dvd brander, etc. wordt het toch wel is wat he
En nogmaals, het is geen ultiem game ding, geen SLI opsteling bv.
PC's zonder dual core vind ik persoonlijk gewoon onzin. Ik heb totaal geen trek om te moeten wachten op lichte programma's als photoshop weer eens aan het renderen is. Besides, goed voor Find'a'drug stats
Evan wachten is wel handig, teveel drukte gelijk is vast niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef errrrr het volgende:
Zo, Kees klonk nu goed, het is nog 'niet helemaal zeker' dat hij morgen weg mag, maar wel waarschijnlijk. Hij mag dan vanaf 10 uur weg, dus ergens in de middag hier. Ik moet werken, maar zullen we 's avonds dan (als hij thuis is) even met z'n allen (nouja, van Ruben hoorde ik dat hij wel langs wilde...) langsgaan, of zullen we daarmee tot woensdag wachten?
Doe je nou vwo of niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij zei vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo![]()
Ja, maar als hij er dinsdag is ga ik sowieso wel even langs, ik ga na m'n werk wel even, en zeg dan dat de rest morgen wel komtquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Evan wachten is wel handig, teveel drukte gelijk is vast niet goed.
Bij 'de rest' hoor ik iig dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, maar als hij er dinsdag is ga ik sowieso wel even langs, ik ga na m'n werk wel even, en zeg dan dat de rest morgen wel komt
Moet ik alleen nog iets van een fruitmandje regelen... nouja, komt woensdag dan wel
Ik kan me heel wat zwaardere programma's voorstellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef NerdoNielso het volgende:
Photoshop wordt op het moment 3 keer per week gebruikt door m'n moeder en zelf draai ik het een paar keer per maand. Daarnaast gebruik ik nog flink wat The Gimp
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.quote:Oh, en de X2, is uhm een kleine maand uit geloof ik
(dat zij/zei is idd een domme fout)
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.
*kuch* X2 leverbaar vanaf 7 juni 2005 *kuch*quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik kan me heel wat zwaardere programma's voorstellen.
[..]
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.
Sure.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons.
Eindelijk een verstandig woord!quote:De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc.
En hoeveel multi-threaded progs zijn er al...?quote:Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beter
Als jij een Intel koopt zet ik bij jou nooit meer een voet in huis!quote:Ik moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn![]()
Het is niet jou PC, het is voor het kantoor. Dan is het onzin, zeker met de huidige prijzijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons. De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc. Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beterIk moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |